aline Skrevet 5. juli 2004 #101 Skrevet 5. juli 2004 Spidey Jeg skjønner ikke at jeg ikke kan mene at store pupper er ulekkert uten at jeg må ha dårlig selvbilde..? Er det feil å ikke like store pupper, men å like små? .... Du kan nok mene hva du vil og like hva du vil, det er når du føler et så voldsomt behov for å rakke ned på de som fra naturens side har noe du ikke synes er pent, at det ligner mer på dårlig selvbilde eller usikkerhet. Og du kan si at du ikke har rakket ned på noen som helst, men jeg tror du er den eneste som leser dine innlegg som ikke oppfatter det som nedrakking og drittslenging.
Magne Skrevet 6. juli 2004 #102 Skrevet 6. juli 2004 oi, viste ikke at slikt gikk på mote gitt... jaja, følger ikke med på mote når det gjelder andre ting heller... så tror jeg klarer meg fint selv uansett..
Linselus Skrevet 6. juli 2004 #103 Skrevet 6. juli 2004 For å hete litt opp under debatten' date= kikk her! Er det bare meg som har litt problemer med dette med å forstå "cup str" som utganspunkt for hvor store pupper man har!? Samme hvilken butikk jeg går på så er det jo en differanse mellom 65A og 85A også i cup'str. Videre: pusebaby: kan du ikke bare innse at du kom med noen litt uheldige formuleringer. Slik jeg leser innlegget ditt sier du at alle som syns "store hengejur" er fint antagelig også trasker ut på nyen i leopardmønstrete klær for å vise dem fram. Hei og hå, jeg syns ikke store hengejur er fint, men min santen syns jeg store pupper er lekkert innimellom jeg altså Og jeg har da sett dem på damer som kan å kle seg og noen ganger har jeg sett dem og tenkt: "hmm, hvis du hadde kledd på dem litt bedre ville de vært enda finere". Mitt forslag er av typen: si unnskyld, forklar oss hva du egentlig mente _uten_ å referere til innlegget du alt har skrevet og "no harm done". Men en ting jeg for alltid vil misunne de som per dags dato er moteriktige er at de kan ha trekantbikini (for det syns jeg er så innmari lekkert..men dessverre kommer det til å være alt annet enn fint og praktisk å putte puppene mine inni der *sukk*)
Suzy Skrevet 6. juli 2004 #104 Skrevet 6. juli 2004 Er det bare meg som har litt problemer med dette med å forstå "cup str" som utganspunkt for hvor store pupper man har!? Samme hvilken butikk jeg går på så er det jo en differanse mellom 65A og 85A også i cup'str. Du har helt rett nefrititi. Samme koppstørrelse er større når omkretsen er større, slik at om du har rett cup i 75B, men omkretsen er for stor så må du ned i omkrets og opp i cup (til 70C). Så derfor er koppstørrelsen en litt mer relativ måleenhet enn det kan virke, MEN det gir en relativt god indikasjon på hvor store de er. Det sier noe om størrelse om man bruker C- eller F-cup, men det kan jo være greit å nevne omkretsen også for å gi hele bildet...
Gjest Catwoman Skrevet 6. juli 2004 #105 Skrevet 6. juli 2004 Jeg syns mennesker som viser at de er fornøyd med kroppen sin, enten de har store eller små pupper, hengepupper eller ikke etc, er flotte jeg.
Linselus Skrevet 6. juli 2004 #106 Skrevet 6. juli 2004 Det sier noe om størrelse om man bruker C- eller F-cup, men det kan jo være greit å nevne omkretsen også for å gi hele bildet... <useriøs> Bare la meg leve i min illusjon om at mine 75 D/E ikke er vulgær hengejur så er nå alt greit for meg </useriøs>
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #107 Skrevet 6. juli 2004 Pusen - Nå har jeg lest igjennom alle innleggene og sier som Aline DU ER NOK DEN ENESTE som ikke oppfatter ditne innlegg som skitkasting og nedrakking. Du henviser til MINE pupper som hengejur- er ikke det nedrakking så vet ikke jeg. Ska ljeg kalle dine små intørkede erter da 3 klasse nivå fører du debatt på :evil:
Suzy Skrevet 6. juli 2004 #108 Skrevet 6. juli 2004 Bare la meg leve i min illusjon om at mine 75 D/E ikke er vulgær hengejur så er nå alt greit for meg Er du ei ku er jeg det (70 G)
Gjest GreenSky Skrevet 6. juli 2004 #109 Skrevet 6. juli 2004 Kan vi ikke få høre en def av hengejur, da? Er det det samme som store puppper? slappe pupper? hengepupper? rynkepupper? *lurer*
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2004 #110 Skrevet 6. juli 2004 Spidey Jeg skjønner ikke at jeg ikke kan mene at store pupper er ulekkert uten at jeg må ha dårlig selvbilde..? Er det feil å ikke like store pupper, men å like små? Og at det skal være det samme som å være sjalu, bitter og ha dårlig selvbilde..? Det virker litt lite gjennomtenkt å si; "hun der mener dumme ting jeg ikke mener, derfor er det tydeligvis noe galt med henne, hun har sikkert dårlig selvbilde...! Det er grunnen!" Og å så kalle det god psykologi.. Det blir bare litt for enkelt altså.. Du har en bitter og krass undertone, derfor antar jeg dette. Stakkars mennesker sier nå jeg
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #111 Skrevet 6. juli 2004 Jeg er kjempeglad for at jeg aldri har tenkt over hva slags størrelse pupp som er mest populær! :D
Gjest Lompa Skrevet 6. juli 2004 #112 Skrevet 6. juli 2004 Jøsses, for en diskusjon! *Slenger jura mine i bordet,tunge, dinglende og motbydelige, for å stoppe smella på folk* (Godt den stuten jeg er sammen med liker dem,da)
Gjest Lompa Skrevet 6. juli 2004 #114 Skrevet 6. juli 2004 Samme her, hvis jeg skal tro kjæresten min. og det gjør jeg absolutt....
Pusebaby Skrevet 6. juli 2004 #115 Skrevet 6. juli 2004 Jeg kommer nok aldri til å unnskylde til noen at jeg ikke syns store hengepupper er fint, sorry, jeg kommer heller ikke til å ta tilbake noe av det jeg har skrevet for jeg mener det like fult og helt selvom dere er uenige og kaller meg barnslig, (blir ikke det litt barnslig igjen å kalle meg trakasserende og at jeg diskuterer på et barnslig nivå bare fordi jeg ikke mener det samme som du og du kanskje kunne føle deg litt truffet? ) dere må bli så sinte som dere bare vil, og hevde jeg er sjalu og alt dere måtte ønske, men jeg vil fortsatt synes at store hengepupper er usexy og mindre pent enn små faste pupper Tåler dere virkelig ikke at noen mener noe annet enn dere? "Nei for duu saa at jeg ikke hadde noe sexy pupper å nåå føler jeg meg så feit å du er slemmm Pusebaby" det blir litt sånn... neivel, da får dere si meg imot alt dere kan og overtale meg om at store pupper kan være liksåfint som små, men ikke begynne å kalle meg misunnelig, barnslig og dårlig selvbilde... dét var sånn vi gjorde i fjerdeklasse Og Spidey Bitter og krass undertone? hvordan oppfatter du den egentlig, hadde vært spennende å visst.... Kunne du kanskje prøvd å svare på spørsmålene jeg stilte deg istede for å synes synd på meg så kanskje... Er ikke noe synd på meg vel
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2004 #116 Skrevet 6. juli 2004 Jaja. Til alle de som ikke vet hvordan jeg ofte følte meg med mine 70 E/F som hang nesten ned til navlen når jeg prøvde å pynte meg og gik på byen før, så anbefaler jeg dere å nok en gang lese Pusebabys innlegg, forestille dere hvordan blikk hun har når hun sier det, og Voila! en Poirot-på-byen-experience. "Sjekk hun er stolt av puppene sine'a!" "Sjekk de muggene der'a!" "Herregud, se hun går og flasher puppene sine" Osv osv
Gjest agurk Skrevet 6. juli 2004 #117 Skrevet 6. juli 2004 Det er lov å mene at store pupper er stygt på lik linje som å mene at små pupper er stygge. Men fra å mene til å rakke ned på er det en lang vei å gå. Du henger ut mennesker med store pupper. Og det er stygt!
Gjest Lompa Skrevet 6. juli 2004 #118 Skrevet 6. juli 2004 Kattungen da! Har du tenkt påa t det var MÅTEN du sa ting på som fikk folk til å reagere? Greit at du synes dine små pupper er flottere og godt er det for selvfølelsen...Men kall ikke store pupper for hengejur for det. Det er faktisk mange som har store og flotte pupper. Så selv om du kanskje synes alt over c-cup er motbydelig å se på,så enten hold det for deg selv eller formuler det på en "litt" mer ordentlig måte. Det er den gamle leksa om å mene alt man sier, men ikke nødvendigvis si alt en mener...
Suzy Skrevet 6. juli 2004 #119 Skrevet 6. juli 2004 Jeg kommer nok aldri til å unnskylde til noen at jeg ikke syns store hengepupper er fint' date=' sorry,)[/quote'] Så det var det du mente hele tiden...
aline Skrevet 6. juli 2004 #120 Skrevet 6. juli 2004 Du ville ikke reagert overhode selv heller pusen, dersom noen hadde rakket ned på ett utseende du følte du tilhørte? Om noen virkelig hadde fortalt hvor uendelig stygt de syntes noe var, når du følte at dette som så åpenlyst ble kalt grusomt, smakløst og fælt, var slik du bare rett og slett VAR fra naturen side... så ville du ikke reagert bittelitt engang? Vel, i så tilfelle så er du sterk! *klapper pusen på skuldern for styrken* Man kan mene hva man vil, men er man ufin så må man regne med at folk reagerer! Og det var nettopp ufin du var! (i alle andres øyne en dine egne, men det er klart det er alle andre som tar feil.....)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå