Gå til innhold

Små pupper er moderne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Suzy

Jeg angriper ikke noen for kroppen de har blitt utdelt, (det burde vel være klart nå) men for hvordan de bærer det de har fått. Jeg har ikke problemer med store pupper når de er påkledd sånn som de best kler ( det gjelder såklart små pupper og; alt bør være påkledd sånn som de best kler uansett fasong og størrelse) Det er puppene i alt for små topper fordi man tror det er så "dead sexy", jeg har problemer med. Og de angriper jeg,

Og når du helt uten å kjenne meg, etter bare å ha lest et par av innleggene mine og av den grunn anser at jeg er en som ville kommentert utseende ditt på en uheldig måte, det er forhåndsdømming jeg ikke setter spesielt pris på. Men det får være ditt problem, ikke mitt.

Skrevet

Suzy

Hvis du ikke hadde kuttet i innlegget mitt så kanskje,

Jeg skrev:

"Nei vet dere hva... hvis dere innbiller dere at kjempedigre hengejur er pent og sexy tar dere skammelig feil,

noe sier meg at dere som hevder det er av samme typen som drar på byen i leopardkorsett to størrelser for lite..så pupper tyter her og der, "fordi det er så sexy"

(unnskyld jeg bare måtte....) "

Og nei, det er ikke bare klærne jeg reagerer på, det er kombinasjonen.

optimitst:

Du skrev...

"Disse sitatene var det vi reagerte på. Her skriver du at kvinner med store pupper kler seg stygt? Ikke at kvinner som kler seg stygt er vulgært."

Gjør jeg? forklar?

Det jeg skrev var:

"Nei vet dere hva... hvis dere innbiller dere at kjempedigre hengejur er pent og sexy tar dere skammelig feil,

noe sier meg at dere som hevder det er av samme typen som drar på byen i leopardkorsett to størrelser for lite..så pupper tyter her og der, "fordi det er så sexy"

(unnskyld jeg bare måtte....)"

Her skriver jeg at damer med store pupper i små vulgære klær er stygt og vulgært.

Sitat:

"Små pupper vil alltid være klassisk og pent,

store pupper med kjempekløft er bare vulgert..."

Her skriver jeg også at store pupper i noe smått kjempekløftfrembringende er vulgært.

Står det noe sted at kvinner med store pupper kler seg stygt vil jeg gjerne vite hvor, og hvordan det ble oppfattet sånn.

Gjest Fraggel
Skrevet
Sitat:

"Små pupper vil alltid være klassisk og pent,

store pupper med kjempekløft er bare vulgert..."

Her skriver jeg også at store pupper i noe smått kjempekløftfrembringende er vulgært.

Står det noe sted at kvinner med store pupper kler seg stygt vil jeg gjerne vite hvor, og hvordan det ble oppfattet sånn.

Pusebaby

Hvordan tenkte du at jenter med store pupper skal få kledd på seg i det hele tatt, dersom de må unngå kløft for ikke å bli vulgære?

Det hadde vært interessant å få vite.

Gjest Fighter
Skrevet

I det første innlegget ditt tolket jeg det at du syntes store pupper var vulgært. I det andre innlegget ditt kommenterer du at folk som liker store pupper kler seg i

leopardkorsett to størrelser for lite..så pupper tyter her og der, "fordi det er så sexy"
.

Så det er ikke store pupper som er problemet, men det å like de? :roll:

Skrevet
For å hete litt opp under debatten' date= kikk her!

Jepp, som jeg sa, menn vet hva de vil ha, mote eller ikke.

Skrevet
For å hete litt opp under debatten' date= kikk her!

Ikke så veldig overraskende...

Gjest Lilleulv
Skrevet

Tipper redaktøren/moderatoren har vurdert frem og tilbake om hun skal stoppe den tråden her eller ikke :) Ble litt usakelig etter hvert gitt...

Orker ikke å diskutere på den her jeg. Men som nevnt tidligere, synes det er rart at en kroppsfasong kan være moderne eller ikke jeg. men er glad for at det naturlige er moderne, stort eller ikke stort. Det viktigste er jo at puppene passer til den kroppen de sitter på :tunge1:

Gjest gjest1
Skrevet

FY FAEN!!! :kjempesinna: FOr noen fjols jeg ser her! (nei ikke Suzy hun er den eneste med store "hengejur" jeg kan se her med sosial intelligens)

Nedrakking meg her og der! Skjønner ikke at voksne kvinner kan drive på som en barnehage som dette! Jeg skal ikke gå til personangrep her, men dere som sier at "ja min mann sier store er best blablabla" det betyr ikke ALLE menn sier det! Og vice verca også for den saks skyld.

Jeg tror de med små pupper må sette seg i forsvarsposisjon for moten har gjort store pupper til noe "alle menn" liker, fy faen er det rart folk blir mobba på skolen? Da jeg var 15 hadde jeg så vidt begynt å få pupper, og ble mobba grundig hver dag for det, men når jeg tenker tilbake på det, er det jo latterlig, for ei jente på 15 skal ikke være noe sexsymbol!

Og det ER lett for jenter med store pupper å ha komplekser for dem også, min bestevenninne bruker D-cup, og blir ofte kalt hore og slikt av innvandrere, og det er jaggu kke morro det heller! Dessuten føler hun seg feit, og det at du pusebaby kommer med slike bemerkninger, oser av sjalusi og bitterhet! Hadde du vært sikker på deg selv, hadde du ikke gjort slik, og det kan jeg være skråsikker på uten å være noe psykolog!

Jeg vet jeg ikke har noe makt til å få dere til å snakke om dette, men hva om vi alle heller diskuterer SAKLIG enn PERSONLIG??!?! Herregud dere er ikke sanne, jeg gir meg over.

Gjest Fighter
Skrevet

Bra innlegg Spidey!

Alle har forskjellige korpper og jeg tror ikke det finnes noen regel som sier at det ene er mindre pent enn det andre.

Gjest gjest1
Skrevet

Sorry men jeg ble litt sinnabolla! Det er bare så utrolig patetisk når jenter sitter å rakker ned på pupper... hvilken business har de med det uansett?

Gjest Fighter
Skrevet

Pupper er en kroppsdel på lik linje som amer og bein. Er glad ingen forteller meg hvordan armene mine skal se ut...

Skrevet
Sorry men jeg ble litt sinnabolla! Det er bare så utrolig patetisk når jenter sitter å rakker ned på pupper... hvilken business har de med det uansett?

Er du sinnabolle er jeg det også... Samme reaksjon som jeg hadde 8)

Gjest gjest1
Skrevet

Ja det er sikkert mange her som har en helt for jævlig stygg milt. Selv liker typen min den nøyaktig med de rette formene, og han syns dere andre er dritstygge! Nå bør dere jammen meg få komplekser her! HENGEMILT!

Skrevet
Ja det er sikkert mange her som har en helt for jævlig stygg milt. Selv liker typen min den nøyaktig med de rette formene' date=' og han syns dere andre er dritstygge! Nå bør dere jammen meg få komplekser her! HENGEMILT![/quote']

:hoho:

Skrevet

Spidey

Jeg skjønner ikke at jeg ikke kan mene at store pupper er ulekkert uten at jeg må ha dårlig selvbilde..? Er det feil å ikke like store pupper, men å like små?

Og at det skal være det samme som å være sjalu, bitter og ha dårlig selvbilde..?

Det virker litt lite gjennomtenkt å si; "hun der mener dumme ting jeg ikke mener, derfor er det tydeligvis noe galt med henne, hun har sikkert dårlig selvbilde...! Det er grunnen!"

Og å så kalle det god psykologi.. Det blir bare litt for enkelt altså.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...