Gå til innhold

Små pupper er moderne

Fremhevede innlegg

Skrevet
Små pupper vil alltid være klassisk og pent,

store pupper med kjempekløft er bare vulgert...

:murvegg:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yessssssss :danse: *knis*

(og et par uker er det vel ut igjen :ler::tunge1: )

man har det man har,om de er inn eller ut. (i motebildet altså,duh)

Skrevet

Men jeg har bittesmå pupper og kunne godt tenkt meg å fyllt på litt ( og da mener jeg LITT). Jeg er liten ellers ( men timeglass-formet) og da blir det veldig unaturlig med mega-pupper. Nå har jeg "unaturlig" små.. Jeg føler at de ser rare ut i forhold til resten av kroppen. Sånn er det med den saken.

Ville aldri forandret kroppen min etter moten..

Riktige proporsjoner er best!

Dessuten har jeg aldri likt BH-er med innlegg til små pupper. Greit når de gir støtte til store pupper, men teit når de gir falskt inntrykk av størrelsen.

Det er min mening.

Skrevet

Sambo fortalte om dette i stad. Han var ikke helt overbevist. Han synes fremdeles at puppene mine er fine når de har litt kløft. Og kommenterte at "Hvis noen ser på puppene dine nå, så er det bare innbildning. Det har motepolitiet sagt". (ja, ironisk ment.)

"Naturlige" pupper - men uten brystvorter? Er det noen som har sett litt for mye på japanske manga-serier eller Barbie-dukker?

Catzy

Gjest gjest1
Skrevet

Gud, dere er plagsomme :murvegg:

Hver sine pupper, sier nå jeg! Kroppsbygning, hørt om det? kanskje ikke store kropper passer sammen med pittesmå pupper. Og omvendt!

Så du din fjolle, som sier det er vulgært, tenk litt over det du sier. Og dere som kalle det misunnelse, dere høres ut som hønemor.

Tenkte bare jeg skulle slenge ut mine meninger her, siden alle andre gjør det, mener jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Og dere som kalle det misunnelse, dere høres ut som hønemor.

Tenkte bare jeg skulle slenge ut mine meninger her, siden alle andre gjør det, mener jeg.

:P:tunge1:

Merkelig at det plutselig skal være ut å ha store pupper.... Spesielt når det er stor økning i plastisk kirurgi av kvinner som nettopp ønsker større bryst!!

Gjest gjest1
Skrevet

Store pupper er fint, jeg kan si det selv om jeg ikke er bi/lesbisk, men de som har små får vel ta til takke med dem de har... selv om jeg ofte skulle ønske meg større.

Motesak du liksom, for noe fjas! Jeg vet mannfolk ikke får stå på kommando, og da gjør de iallfall ikke det av å følge strømmen, hvis de gjør så tror jeg at jeg har misforstått hvordan mennesket fungerer. Jaja.

Skrevet

Jeg leste den artikkelen, og tenkte bare herregud.

Gjest Cuddly
Skrevet

Merkelig at det plutselig skal være ut å ha store pupper.... Spesielt når det er stor økning i plastisk kirurgi av kvinner som nettopp ønsker større bryst!!

Hvis dette var tilfelle, ville jeg vel tro at det var en reaksjon på nettopp all silikonen...

Gjest Anonymous
Skrevet

jepp, misunnelse!!!!!

Tar igjen med samme mynt altså? Misunnelig fordi man har små pupper? Fordi store er best? Latterlig..

Gjest Anonymous
Skrevet

Tar igjen med samme mynt altså? Misunnelig fordi man har små pupper? Fordi store er best? Latterlig..

Ja hva annet kan det være?

de fleste menn vil ha litt størrelse på brystan! :wink:

Gjest Fighter
Skrevet

Ovenfra kanskje? Sånn at bh'en er over puppene og løftes opp til haka. :o

Ja, det er jammen fælt at vi er forskjellige :roll:

Skrevet

:ler:

:hoho:

Nei, jeg har alltid synes det var noe skikkelig rart: alle bladene viser store pupper, men hvis man gå ut å prøve klær, BH, osv, så er det tilpasset små bryster.....Det som er mest viktig er å være tilfreds med den kroppen vi har..selv om jeg ble lei nå det er f. eks. vanskelig å finne en kult bikini som støtte osv....

Har alltid misunnet de med små pupper jeg...lurer på hvordan det er å se rett ned... :ler:

Skrevet

jeg syns at du skal være glad for det du har og være fornøyd med det :-)

Skrevet

Nei vet dere hva... hvis dere innbiller dere at kjempedigre hengejur er pent og sexy tar dere skammelig feil,

noe sier meg at dere som hevder det er av samme typen som drar på byen i leopardkorsett to størrelser for lite..så pupper tyter her og der, "fordi det er så sexy" :roll:

(unnskyld jeg bare måtte....)

Og neidadu, jeg er ikke sjalu på de med kjempepupper, jeg syns det gjør at man ser feit og dvask ut når de går der og henger og slenger, det er rett og slett nasty :o små pupper er pent og passer alt av klær uten at alt man tar på seg skal bli så vulgert... (såklart gjelder ikke det de som har store fine pupper og holder dem i sjakk, jeg mener de som går rundt med en kløft ned på magen...fordi de tror det er så flott)

Heller to passe små som peker opp, enn to down south :sjarmor:

Skrevet

Og den gjesten som skrev her...

"Ja hva annet kan det være?

de fleste menn vil ha litt størrelse på brystan!" :wink:

Hva annet det kan være? Jo noen ønsker å kunne gå rundt og ikke se ut som kyr, men ha en vanlig nett kropp uten problemer fordi puppene er i veien alltid.. og de menna som du referer til.. "de som vil ha litt størrelse på brystan" sorry, men Bjarne Brøndbo&Co er ikke jeg fult så interessert i...

Skrevet

Hvofor er det alltid sånn at når det blir snakk om kvinners attributter blir vi så innmari krigerske!?

"alle" med små pupper syns bare det er vulgært, stygt og uhyggelig usexy med store pupper og "alle" med store pupper syns de med små pupper bare er misunnelig på deres egne store bryster.

Jeg har litt store pupper og innimellom ønsker jeg meg at de var mindre (tenk å kunne trene uten å _måtte_ har sports-bh, eller kunne kjøpe den skjorten man har lyst på uten at den strammer over puppene), andre ganger er jeg bare fornøyd med dem (når jeg faktisk fant en skjorte som passet, når kjæresten min syns de er de fineste i verden :sjarmor: osv).

Er det ikke slik for de fleste av oss da!? At noen dager er vi fornøyd og andre ikke. Det betyr da for pokker ikke at vi behøver å tro alt om alle andre (klart det blir mindre gøy å diskutere hvis vi er litt mer tolerante, men likevel da dere :) )

Ellers syns jeg det høres "rakettforsker" ut å si at pupper løftes nedenfra :) skulle likt å vite hvor ellers hu syns de skulle løftes fra :)

Gjest Gjesta
Skrevet

og de menna som du referer til.. "de som vil ha litt størrelse på brystan" sorry, men Bjarne Brøndbo&Co er ikke jeg fult så interessert i...

:hoho::hoho::hoho:

Jeg synes alle typer pupper er fine så lenge man tar vare på de..!

(Selv har jeg ett par i størrelse mini, og er veldig fornøyd, de passer til meg og kroppen min)

Nefretiti er forresten inne på noe...Fant hun akkurat kvinnenes svake punkt? (Hos menn er det pi**en, og hos kvinnene puppene??)

Clea

Gjest Ethereal
Skrevet

Det er flott å ha middels store pupper; da er man aldri på moten, men heller aldri umoderne. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...