Gå til innhold

Har fortalt til familien min om at jeg er forelsket i en date... dumt! angrer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff en fyr, og jeg ble så forelsket, at jeg klarte å fortelle til flere i familien min at jeg dater en kjempekjekk fyr, som jeg er kjempeforelsket i. Jeg hadde egentlig gitt opp kjærligheten, og det var flere i familien min kjempelei seg for, og derfor følte jeg for å fortelle det. Og følte for å si noe positivt og skryte litt, men nå angrer jeg så sinnsykt, for tenk om dette skjærer seg, og da vil jo spørsmålene komme....Noen som har gjort det samme før? Fortalt noe du ikke burde si?

Anonymous poster hash: d98a4...0e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en fyr jeg har møtt tre ganger. Han har fortalt alle han kjenner, inkludert hele familien, om meg. Må ærlig innrømme at det skremte meg og fått meg til å trekke meg unna, selv om jeg liker fyren veldig godt. Har og tenkt som deg, hva hvis det skjærer seg? Man har ikke kjent hverandre lenge nok til å vite om dette er noe som kan vare eller ikke, skal han da måtte fortelle alle hvorfor det ikke fungerte? For meg ble det så "ekte" alt for fort.

Men nå står jeg på andre siden av saken. Kjenner til en som forteller alt til familien sin, selv om det kun har vært 1 date. Det er jo egentlig ikke noen stor sak annet enn at man deler hendelser og følelser. Men skjærer det seg så vil du jo muligens få spørsmål, men det ville du jo uansett om dere hadde vært gift i 20 år.

Anonymous poster hash: 8b401...005
  • Liker 1
Skrevet

Jeg plaprer i vei selv om det ikke har kommet så langt som til en date en gang, så joda - har god erfaring med å fortelle ting jeg absolutt skulle ha holdt for meg selv.

Sliter litt med impulskontrollen, kan man si.

• Liker 1
Skrevet

Jeg plaprer i vei selv om det ikke har kommet så langt som til en date en gang, så joda - har god erfaring med å fortelle ting jeg absolutt skulle ha holdt for meg selv.

Sliter litt med impulskontrollen, kan man si.

Trådstarter: haha, da er jeg ihvertfall ikke alene om å gjøre sånnt. Jeg elsker å fortelle det når jeg er forelsket. Elsker å fortelle de glede øyeblikkene jeg kjenner, for da vet jeg at familien min blir så glad.Men samtidig så er dette utrolig dumt.... for nå angrer jeg på at jeg har gjort det... for selv om jeg har datet han ca 8 ganger, så kan dette skjære seg ..... og da får jeg hundrevis av spørsmål.... garantert, og da vil det bare bli vondt å måtte fortelle at : det ble ikke noe mer....

Men jeg gjør samme tabbe hver gang jeg skikkelig blir forelsket, og av og til før jeg møter de og ;) Dumme meg! Er sikkert noe med impulskontroll å gjøre ;) Men hører at menn gjør det samme. Daten min sier at han har fortalt om meg til noen også.

Anonymous poster hash: fb2d5...937

Skrevet

trådstarter: værste er at jeg har hatt sex med fyren, kysset han, og jeg har datet han 8 ganger.... så hvis dette skjærer seg så er det veldig vondt for meg og måtte fortelle at det gikk shittt til familien min.... Det er jo det jeg må, for da vil de lure på hvorfor jeg dater nye... Dumt... Skal slutte med det, men det sier jeg hver gang ;)

Skrevet

Trådstarter: haha, da er jeg ihvertfall ikke alene om å gjøre sånnt. Jeg elsker å fortelle det når jeg er forelsket. Elsker å fortelle de glede øyeblikkene jeg kjenner, for da vet jeg at familien min blir så glad.Men samtidig så er dette utrolig dumt.... for nå angrer jeg på at jeg har gjort det... for selv om jeg har datet han ca 8 ganger, så kan dette skjære seg ..... og da får jeg hundrevis av spørsmål.... garantert, og da vil det bare bli vondt å måtte fortelle at : det ble ikke noe mer....

Men jeg gjør samme tabbe hver gang jeg skikkelig blir forelsket, og av og til før jeg møter de og ;) Dumme meg! Er sikkert noe med impulskontroll å gjøre ;) Men hører at menn gjør det samme. Daten min sier at han har fortalt om meg til noen også.

Trøsta er at familien blir vant til det etter hvert, så de slutter å spørre.

Skrevet

Trøsta er at familien blir vant til det etter hvert, så de slutter å spørre.

trådstarter: sa til en i familien min nå at jeg vet ikke hvordan dette vil gå, men at jeg er dritforelska,men ... det er farlig og jeg kan bli såret, og jeg vet ikke hvordan dette bærer hen. Men jeg vet ihvertfall at jeg kun har øyne på den mannen, og det er jo en god følelse. Og blir det ikke han så har jeg ihvertfall opplevd en fantastisk god følelse for en stund ;) . De blir glad på mine vegne, men samtidig så prøver jeg å fortelle at det kan gå shittt .

Ja, sladrekoppen meg... klarer ikke å holde kjeft når jeg er dritforelsket. Men er jeg ikke så forelsket så sier jeg ingenting hehe.

Skrevet

Jeg sluttet å fortelle hvem jeg dater etter at et familiemedlem var interessert i sexlivet mitt. Utrolig ekkelt :kvalm: Ekkel dame :kvalm:

Skrevet

Kommer an på familien din. Det eneste jeg vet om familien din er at de var lei seg for at du hadde gitt opp kjærligheten. Nå har du fortalt dem at du dater en kjekk fyr som har vekket følelser i deg som du ikke trodde du hadde. Vinn vinn situasjon til deg, uansett, ts.

Jeg hadde vært glad for at noen hadde vekket slike følelser i deg. Ordet date hadde jeg tolket som nettopp det - det kan gå begge veier.

Du bør dog virke litt stødig på dette, at du ikke blir helt sønderknust om det ikke går bra. Det er nok det eneste jeg hadde lurt på, kanskje. Men hadde absolutt skjønt at du hadde fortalt meg at noen vekket følelser i deg, endelig. Ikke "Nå blir det garantert giftemål, for med en gang du er forelsket og har møtt noen etter en tid hvor ingen har det, blabla"....

Anonymous poster hash: cefa4...611
Skrevet

Jeg traff en fyr, og jeg ble så forelsket, at jeg klarte å fortelle til flere i familien min at jeg dater en kjempekjekk fyr, som jeg er kjempeforelsket i. Jeg hadde egentlig gitt opp kjærligheten, og det var flere i familien min kjempelei seg for, og derfor følte jeg for å fortelle det. Og følte for å si noe positivt og skryte litt, men nå angrer jeg så sinnsykt, for tenk om dette skjærer seg, og da vil jo spørsmålene komme....Noen som har gjort det samme før? Fortalt noe du ikke burde si?

Anonymous poster hash: d98a4...0e7

Jeg har alltid vært ufrivillig kresen, noe som gjorde at familien min fra da jeg var 20 uttrykte sin beskymring: de sa rett og slett at de var redd for at jeg aldri treffer noen jeg liker.

Så jeg forstår godt hvordan du tenker, og hvordan din familie tenker da min er velidg åpen når det gjelder å uttrykke sine følelser/tanker/meninger.

Det jeg kan si med sikkerhet, er at selvfølgelig vil de nå håpe på at han er "den rette", og de blir nok litt "triste" hvis det skulle ta slutt. Men de vil samtidig glede seg over det at du nå har vist at du ikke lenger er i den ond sirkel hvor du har gitt opp k jærligheten. Og det er det som blir viktigst og som de ville legge mer vekt på om det ikke skulle gå bra med daten din :)

Anonymous poster hash: dc138...77f

Gjest alegria
Skrevet

Gjort "samme" tabben. Er bare å si at dere ikke passet sammen som dere trodde, om de spør dersom det skulle skjære seg.

Jeg snakker med min bestemor om alt. Datet/dater en som er 29, og jeg er selv 20. Jeg var i så lykkerus at jeg fortalte dette til min bestemor, hun var glad på mine vegne. Nå er jeg usikker på hvor han og jeg står, og bestemor ringer ofte for å høre om noe nytt har skjedd... Ikke gøy når jeg ikke vet selv hvor vi står engang.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg sluttet å fortelle hvem jeg dater etter at et familiemedlem var interessert i sexlivet mitt. Utrolig ekkelt :kvalm: Ekkel dame :kvalm:

:sjokk::sjokkbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...