c0smo Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 For snart en uke siden flyttet kjæresten min for å begynne på høgskole. Vi har vært sammen i ca. en måned. Vi kommer til å ha avstandsforhold dette året, men til neste år er vi mye nærmere hverandre. Det som gjør meg usikker på om jeg betyr like mye for han, som han gjør for meg er at han sender ut så forskjellige signaler. I forbindelse med flyttingen sa han at han gledet seg til å flytte bort fra hjembyen, og ikke et ord om at han kom til å savne meg. Men likevel presenterer han meg som kjæresten sin for alle, og har sagt til en kompis av seg at han tror dette avstandsforholdet vil gå bra. Men da vi tok farvel, virket det som han ville ha overstått så fort som mulig. Ga meg et raskt kyss og sa at jeg måtte dra siden han skulle legge seg tidlig. Ikke akkurat et gripende farvel.. Før var han ivrig med å sende meg meldinger og ringe. Men nå etter han har begynt på skole har det vært mest meg som har tatt kontakt, og hører lite fra han. Jeg forstår selvfølgelig at han er opptatt med fadderuke osv, men de daglige natta-meldingene er uteblitt og da jeg sa i telefonen at det føltes tomt uten han fikk jeg som svar "Hmm.." . Han har sagt raskt på slutten av de korte telefonsamtalene vi har hatt at han er glad i meg, før han travelt har gått tilbake til fester o.l. Jeg savner han så mye at jeg snart går på veggen, og det gjør meg trist ved tanken på at jeg muligens savner han mer enn han savner meg, og at jeg kanskje legger mer i forholdet enn det han gjør. Kanskje han vil ta litt mer kontakt når alt har falt litt mer til ro, og skolehverdagen uten de aktive fadderaktivitetene er over? Eller hva mene dere? Noen erfaringer? Måten han oppfører seg gjør meg så usikker..
Gjest krokodillen Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 jaha? hadde det vært bedre om han savnet deg mer enn du savnet han? bare så det er sagt, du vil aldri, og da mener jeg aldri finne et forhold der alt er nøyaktig det samme følelsesmessig hos begge parter. det er alltid en som er "mer" enn den andre
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Kjæresten min har en jobb der han er borte et par dager i uken. Jeg er student og har mye fritid, da studiet kun har halve dager med studiedag på onsdag. Når han drar så har jeg det helt forferdelig føler jeg savner han mer enn han savner meg, men greia er at han jobber/kjører, så han kan ikke og har ikke tid til å sende meldinger eller ringe til meg hele dagen. Så når han er på disse turene er det stort sett jeg som tar kontakt først, uten at det er noe galt med forholdet. Bare slapp av ts. Det ordner seg. Som du sier selv så er det fadderuke, og han blir kjent med nye folk. Tar seg ikke ut å sitte og trykke på telefonen hele kvelden da Anonymous poster hash: 7e362...1b4
Deterbaremeg Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Han opplever mye nytt om dagen. Det gjør ikke du. Derfor går tiden sikkert mye fortere for ham enn for deg. Og han rekker sikkert ikke kjenne på savnet på samme måte. Det er så mange andre nye inntrykk han må bearbeide. Du må nesten bare vente og se. Vær åpen for at forholdet kanskje ikke vil vare. Dere har jo heller ikke vært sammen så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå