AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Jeg har truffet en fyr, og føler meg FORELSKET, og full av følelser i datefasen. Hater meg selv for det, og tenk om han går sin vei..... Noen som har hatt det slik? Anonymous poster hash: 0c886...82a
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Yr og masse energi og følelser ja, men ikke forelsket så tidlig nei.
Euphemia Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Jeg tror alle legger hver sin betydning i ordet forelsket. Så det er ikke så godt å vite Men det er viktig å huske på at i den tidlige fasen av et forhold utløses masse hormoner som gjør oss yre og glade og får oss til å tenke masse på den andre personen. Jeg kaller det klinehormoner. TS, jeg synes du skal nyte de gode følelsene, jeg. ikke tenk så mye 1
Gjest brutal_mann Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Ja, men jeg innrømmer det ikke for noen. Spesielt ikke meg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Ja, men jeg innrømmer det ikke for noen. Spesielt ikke meg selv. Trådstarter: jeg ser at jeg må prøve å parkere følelsene litt ned.... I går var jeg værst, for da hadde jeg nettopp truffet han, og da følte jeg at følelsene bare flommet over etterpå... Men nå prøver jeg å pakke de litt ned..... Og tenke: han er gjerne ikke så fantastisk som jeg håper på at han er. Og det kan være godt mulig at han hadde sex med meg uten å ha de rette følelsene.... Jeg følte kyssingen og sexen med han virket så kjærlighetsfull og intens... som tatt rett ut fra den beste kjærlighetsfilm, og det er farlig å få slike bilder, for skjærer det seg da så blir jeg så intens såret. Kan noen gi meg råd om hvordan jeg skal prøve å fokusere de følelsene bort? Anonymous poster hash: 0c886...82a
Gjest Leo Nardo Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 Ja, det kan jeg så absolutt, men det er sjeldent det skjer og det har ikke hendt med noen av de fire jeg har truffet så langt i år. Personlig setter jeg pris på disse følelsene når de oppstår, selv om de også kan ha et element av smerte. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Ja, det kan jeg så absolutt, men det er sjeldent det skjer og det har ikke hendt med noen av de fire jeg har truffet så langt i år. Personlig setter jeg pris på disse følelsene når de oppstår, selv om de også kan ha et element av smerte. trådstarter: det er det som har skjedd meg nå. Det har ikke hendt med de datene jeg har hatt tidligere i år, men det hendte nå. Jeg traff en fyr som er så kjekk at jeg følte det var som å hente han ut i fra en av de beste kjærlighetsfilmene.... Og kyssene, sexen, og den andre kontakten vi har... ser helt fantastisk ut i mitt hode, og de er helt lik i mitt hode som den mest romantiske film. Farlig.. for hvis jeg blir dumpet nå, så vil jeg bli skikkelig såret, men det er som en rus å oppleve dette. Men rusen er farlig.... Anonymous poster hash: 0c886...82a
Sunbeam Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 Jeg tenker at det er jo meningen at man skal bli forelsket i datingfasen. Og når forelskelsen kommer så blir man etterhvert sammen, dersom det er gjengjeldt og alt går bra. Kommer ikke forelskelen så slutter man å date fyren, eventuelt at han ikke får de følelsene og ender det med deg. Det er sånn det slal være, spør du meg. Og angående hvor tidlig forelskelsen kommer varierer jo fra person til person, pluss at kjemi spiller en viktig rolle.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 Jeg tenker at det er jo meningen at man skal bli forelsket i datingfasen. Og når forelskelsen kommer så blir man etterhvert sammen, dersom det er gjengjeldt og alt går bra. Kommer ikke forelskelen så slutter man å date fyren, eventuelt at han ikke får de følelsene og ender det med deg. Det er sånn det slal være, spør du meg. Og angående hvor tidlig forelskelsen kommer varierer jo fra person til person, pluss at kjemi spiller en viktig rolle. Trådstarter: han sa ganske tidlig at han var forelsket. Nå er jeg veldig redd at den slukner, for nå skriver han bare at han liker meg kjempegodt, og at jeg er helt fantastisk med hjerte bak... Så håper ikke forelskelsen er sluknet.... Anonymous poster hash: 0c886...82a
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #10 Skrevet 14. august 2014 trådstarter: han sier at han vil møtes igjen, men nå prøver jeg å gjøre meg kostbar å se om han sender meg melding.... Vil han skal vise meg at han tenker på meg. Men men får håpe dette går bra. Men får prøve å ikke være for oppslukt i han Anonymous poster hash: 0c886...82a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå