Gå til innhold

Barnevakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter en del barnevakt, blant annet for en unge som jeg sitter for en gang i uken. Ungen er i barnehage alder. Jeg har nå etter ferien passet denne ungen to ganger, og merker at det virker som det er vant med at ungen får det som han vil, (bor alene med en av foreldrene)

Dere som bruker barnevakt hvordan vil dere at barnevakten skal håndtere barna deres når dem tester grensene til barnevakten også generelt. Vi har det som regel greit ilag så lenge jeg lar ungen få gjøre som han vil.

Anonymous poster hash: 4fabc...982

Anonymous poster hash: 4fabc...982
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett grenser for hva du mener er greit. Da jeg var rundt 14 satt jeg mye barnevakt for en nabogutt. Makan til drittunge skal man lete lenge etter. Leggingen var et helvete for eksempel. Men det tror jeg har mye å si for hvordan foreldrene takler det også. Han var veldig bortskjemt før han fikk søsken. Husker en gang etter han hadde lagt seg, så snek han seg ut uten at jeg fikk det med meg. Først en halvtime senere da jeg skulle se om han hadde sovnet oppdaget jeg at han var borte. Panikk! Etter å ha løpt etter han i skogen en god stund, kom foreldrene hjem og fikk tak i han. Fikk en del unnskyldninger for hvordan oppførselen hans var, og ekstra lønn :P

Så ja, sett grenser.

Anonymous poster hash: 8aa54...48b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...