Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne? Anbefales den? :)

Anonymous poster hash: 65a50...0c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har brukt den i et år nå og er kjempe fornøyd. På vinteren sliter jeg til tider med tørr hud og kløe, og da syns jeg faktisk at denne har funket bedre enn de utallige dyre kremene jeg har fått anbefalt på apoteket.

Skrevet

Det beste mot tørr hud er å redusjere dusjingen, kutte ut såpe og smøre seg inn med olje før man dusjer.

Anonymous poster hash: 362e6...cd4
Skrevet

Det beste mot tørr hud er å redusjere dusjingen, kutte ut såpe og smøre seg inn med olje før man dusjer.

Har aldri prøvd å smøre meg inn med olje før jeg dusjer, men kan godt se for meg at det funker.

Skrevet

Jeg har ikke tørr hud, men synes det er deilig å smøre seg inn med noe etter jeg har dusjet :)

Skrevet

Jeg har ikke tørr hud, men synes det er deilig å smøre seg inn med noe etter jeg har dusjet :)

Huden blir kjempe myk og glatt, så anbefaler den selv om du ikke har tørr hud :biggrin:

Skrevet

Huden blir kjempe myk og glatt, så anbefaler den selv om du ikke har tørr hud :biggrin:

Da gir jeg den en sjanse :) Hvordan er lukten?

Skrevet

Da gir jeg den en sjanse :) Hvordan er lukten?

Mild og ren lukt :) Syns ikke den lukter oliven, selv om den heter det.

• Liker 2
Skrevet

Den er ikke parabenfri da. Har methylparaben og propylparaben ganske høyt opp på listen, men hvis det ikke er et problem så er det bare å gå for den. :)

Anonymous poster hash: 96bde...569

• Liker 1
Skrevet

Den er ikke parabenfri da. Har methylparaben og propylparaben ganske høyt opp på listen, men hvis det ikke er et problem så er det bare å gå for den. :)

Anonymous poster hash: 96bde...569

Ja, jeg vet.. Har du et bedre alternativ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...