AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Etter å ha lest tråd på tråd om bordplasseringer i bryllup tror jeg mange kan kjenne seg igjen i denne? Anonymous poster hash: 68fae...34e 1
Sphynx Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Etter å ha lest tråd på tråd om bordplasseringer i bryllup tror jeg mange kan kjenne seg igjen i denne? Anonymous poster hash: 68fae...34e Om du blir plassert slik er det nok en grunn; kanskje du også ikke er helt god... 1
SiMa Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Bare en liten feil, du og gjengen blir plassert på den ene enden av bordet (om mulig et annet bord, helst i et annet rom), må jo skåne de andre gjestene best mulig fra de andre. Og du skal selvfølgelig føle deg beæret over å bli plassert sammen med alle de vanskelige, det viser bare at vertskapet synes du har gode sosiale evner,
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Bare en liten feil, du og gjengen blir plassert på den ene enden av bordet (om mulig et annet bord, helst i et annet rom), må jo skåne de andre gjestene best mulig fra de andre. Og du skal selvfølgelig føle deg beæret over å bli plassert sammen med alle de vanskelige, det viser bare at vertskapet synes du har gode sosiale evner, Haha, nå kom jeg til å tenke på dette innlegget (det er ikke jeg som har skrevet dette, heller ikke opplevd det heldigvis. Jeg har vært ganske heldig med bordplasseringen i de bryllupene jeg hra vært i.) Jeg synes det var lite gjennomtenkt da de jeg var toastmaster for plasserte den unge kjæresten til brudens fetter på "singlebordet" ved siden av gamle onkelen med nerveproblemer og lett munndiare av den rasistiske typen. Brudens argument var at jenta hadde da jobbet på gamlehjem. Anonymous poster hash: 68fae...34e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå