AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Del Skrevet 14. august 2014 Ja, jeg vet. Enda en tråd om kona nr3 til Riise. Hvorfor tituleres hun som moteblogger i mediene? Hun har jo ikke oppdatert bloggen sin siden mars. Man blir ikke automatisk moteblogger bare man får tilgang til ubegrensede midler for å kjøpe dyre klær. http://www.minmote.no/#!/artikkel/23272852/se-hva-riises-kone-og-kim-kardashian-har-til-felles Anonymous poster hash: b8b7a...3f3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2014 #2 Del Skrevet 14. august 2014 Steini at gjengen som driver minmote driter seg ut med slike artikler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #3 Del Skrevet 14. august 2014 Nå er vel ikke tittelen 'moteblogger' en særlig ettertraktet eller beskyttet tittel, hva gjør det om hun omtales som det da? Anonymous poster hash: 93fa0...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #4 Del Skrevet 14. august 2014 Nå er vel ikke tittelen 'moteblogger' en særlig ettertraktet eller beskyttet tittel, hva gjør det om hun omtales som det da? Anonymous poster hash: 93fa0...c20 Å være blogger så må man vel oppdatere bloggen sin oftere enn hver 6 måned? I begynnelsen av april skrev hun på insta at bloggen oppdateres snart, "stronger than ever". Anonymous poster hash: b8b7a...3f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #5 Del Skrevet 14. august 2014 Å være blogger så må man vel oppdatere bloggen sin oftere enn hver 6 måned? I begynnelsen av april skrev hun på insta at bloggen oppdateres snart, "stronger than ever". Anonymous poster hash: b8b7a...3f3 Igjen, tittelen 'blogger' er verken høyt ansett eller beskyttet. Hva gjør det om hun omtales som dette? Har hun blogget/vært aktiv på IG er hun en blogger, selv om hun ikke har oppdatert på en stund. Anonymous poster hash: 93fa0...c20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 14. august 2014 #6 Del Skrevet 14. august 2014 Er man en blogger hvis man er aktiv på instagram? Nå er profilen hennes åpen igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #7 Del Skrevet 14. august 2014 Er man en blogger hvis man er aktiv på instagram? Nå er profilen hennes åpen igjen Jeg ser ikke problemet i å omtale en som er aktiv på IG som en blogger, nei. Anonymous poster hash: 93fa0...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 14. august 2014 #8 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg ser ikke problemet i å omtale en som er aktiv på IG som en blogger, nei. Anonymous poster hash: 93fa0...c20 Det blir jo på en måte en bildeblogg uten tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #9 Del Skrevet 14. august 2014 Det blir jo på en måte en bildeblogg uten tekst. Jepp Anonymous poster hash: 93fa0...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #10 Del Skrevet 14. august 2014 Er disse innleggene lov? Er ikke dette baksnakking av disse? Anonymous poster hash: d8818...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KeyserSoze Skrevet 14. august 2014 #11 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Det er underholdning i seg selv å lese kommentarene under minmote.no og lignende sider. Jeg bruker ikke ofte å komme med sjalusikortet men her må det jo nesten være sjalusi/ misunnelse inn i bildet. "Trodde det de hadde til felles var alt for mye sminke" og slike kommentarer. Så ser man bilde av damene som kommenterer at de ikke akkurat er noen glansbilder. Og da er de nødt til å komme med skitkommentarer om pene damer. Hva så om de bruker mye sminke? Endret 14. august 2014 av Niennas 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #12 Del Skrevet 14. august 2014 Er disse innleggene lov? Er ikke dette baksnakking av disse? Anonymous poster hash: d8818...a3f Det er fullt tillatt å diskutere mennesker og deres oppførsel i media Anonymous poster hash: 93fa0...c20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 14. august 2014 #13 Del Skrevet 14. august 2014 Ryddet for spekulasjoner. Niennas, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #14 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Det er underholdning i seg selv å lese kommentarene under minmote.no og lignende sider. Jeg bruker ikke ofte å komme med sjalusikortet men her må det jo nesten være sjalusi/ misunnelse inn i bildet. "Trodde det de hadde til felles var alt for mye sminke" og slike kommentarer. Så ser man bilde av damene som kommenterer at de ikke akkurat er noen glansbilder. Og da er de nødt til å komme med skitkommentarer om pene damer. Hva så om de bruker mye sminke? "At det går an å bruke så my e penger og fortsatt se billig ut". Wow...really?så kan man jo trykke inn på profilen deres og se åssen de ser ut. jeg er så enig! Enda morsommere når disse selv får smake sin egen medisin. Da er det helt stille Anonymous poster hash: b8b7a...3f3 Endret 14. august 2014 av Niennas 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 14. august 2014 #15 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) jeg er så enig! Enda morsommere når disse selv får smake sin egen medisin. Da er det helt stille Anonymous poster hash: b8b7a...3f3 De kommenterer ihvertfall med fullt navn. Endret 14. august 2014 av Niennas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KeyserSoze Skrevet 14. august 2014 #16 Del Skrevet 14. august 2014 De kommenterer ihvertfall med fullt navn. Det gjør ikke kommentarene noe bedre men kjekt å få et ansikt bak kommentarene da. Brekrefter iallefall de mistankene jeg har hatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 14. august 2014 #17 Del Skrevet 14. august 2014 Det gjør ikke kommentarene noe bedre men kjekt å få et ansikt bak kommentarene da. Brekrefter iallefall de mistankene jeg har hatt Hvilke mistanker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KeyserSoze Skrevet 14. august 2014 #18 Del Skrevet 14. august 2014 Hvilke mistanker? Generelt at stort sett så er det damer som ikke ser så veldig br aut som skriver slike ting om andre, muligens fordi se ikke har så god selvtillit selv, eller at det rett og slett er noe i livet deres de ikke trives med. "Normale" folk som er stort sett fornøyde legger jo ikke igjen slike kommentarer om folk? Nå er det litt slemt å kommentere at noen er mindre pene og det hender jo selvfølgelig at pene folk er legger igjen slike kommentarer også. Men det er jo det første man tenker når man ser slike kommentarer, at vedkommende ikke ser så bra ut selv. Det har jeg også tenkt flere ganger etter å ha sett kommentarer på KG. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. august 2014 #19 Del Skrevet 14. august 2014 Min mote er ikke akkurat en side jeg tar så veldig seriøst. At de greier å omtale fruene som 'de to stjernene' sier litt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #20 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg tenker det sier mer om journalistene i Minmote.. de sikler seg vel tomme etter å ha sett 40 forskjellige utgaver av den samme Chanel-espadrilloen... La dem nå bare holde på, tenk så kjedelig det hadde vært om det ikke var for disse kaktusene. Og det blir jo desto mer morsomt den dagen han slutter å spille fotball. Årslønn på 500 000? Ja, da blir det nok veldig mye moteblogging Anonymous poster hash: 2dce6...c70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg