AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Er interessert i en fyr som nok trenger en del tid på å bli trygg osv. Han er ikke klar for forhold, men jeg ønsker likevel å vente for å se om han en dag blir klar. Jeg har allerede ventet en stund, og tålmodigheten blir virkelig satt på prøve. Det er jo ikke sikkert det blir oss, men jeg har likevel en sterk følelse av at det kommer til å ordne seg. Trenger tanker og råd fra andre som har ventet litt på mannen de ville ha. Hvor lenge ventet du? Bør jeg stole på magefølelsen her, eller bør jeg gå videre?Anonymous poster hash: 446f0...dec
Sphynx Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Er interessert i en fyr som nok trenger en del tid på å bli trygg osv. Han er ikke klar for forhold, men jeg ønsker likevel å vente for å se om han en dag blir klar. Jeg har allerede ventet en stund, og tålmodigheten blir virkelig satt på prøve. Det er jo ikke sikkert det blir oss, men jeg har likevel en sterk følelse av at det kommer til å ordne seg. Trenger tanker og råd fra andre som har ventet litt på mannen de ville ha. Hvor lenge ventet du? Bør jeg stole på magefølelsen her, eller bør jeg gå videre?Anonymous poster hash: 446f0...dec Synes det er litt rart at han må bli klar? Hva er grunnen til dette?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Er interessert i en fyr som nok trenger en del tid på å bli trygg osv. Han er ikke klar for forhold, men jeg ønsker likevel å vente for å se om han en dag blir klar. Jeg har allerede ventet en stund, og tålmodigheten blir virkelig satt på prøve. Det er jo ikke sikkert det blir oss, men jeg har likevel en sterk følelse av at det kommer til å ordne seg. Trenger tanker og råd fra andre som har ventet litt på mannen de ville ha. Hvor lenge ventet du? Bør jeg stole på magefølelsen her, eller bør jeg gå videre?Anonymous poster hash: 446f0...dec Gå videre, gå videre, gå videre. Anonymous poster hash: 149f7...d04 2
nattsvermer Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Ikke klar for forhold = ikke interessert. Snakker av erfaring. 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Synes det er litt rart at han må bli klar? Hva er grunnen til dette? Pga hendelser i barndommen slipper han ikke så lett folk innpå seg.Anonymous poster hash: 446f0...dec
Gjest krokodillen Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 han er klar for forhold bare ikke med deg. trodde også jeg ikke var klar for forhold og "dumpet" den ene etter den andre. men så traff jeg eksen min og da var jeg plutselig klar likevel.
Gjest krokodillen Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Pga hendelser i barndommen slipper han ikke så lett folk innpå seg.Anonymous poster hash: 446f0...dec har uansett lite å si. han er bare ikke interessert nok i deg uansett
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 Pga hendelser i barndommen slipper han ikke så lett folk innpå seg.Anonymous poster hash: 446f0...dec Uansett hva han har av bagasje så er årsaken at han ikke er interessert i deg. Anonymous poster hash: 149f7...d04
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 Takk for svar. Får prøve å komme meg videre, da. Ikke lett når det føles så riktig Anonymous poster hash: 446f0...dec 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #10 Skrevet 14. august 2014 Har det på samme måte, omtrent.. han studerer på den andre kanten av landet, men vil alltid se meg når han er hjemme her i ferier. :/ Vi har ikke hatt sex enda, og jeg liker han skikkelig godt.. har ventet siden påske. Anonymous poster hash: 4138d...797 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #11 Skrevet 14. august 2014 Jeg er en kar som trenger en del tid. Dette er fordi jeg jobber med å bygge meg selv opp igjen, og jobber med å få tilliten til en potensiell kjæreste på plass etter et veldig destruktivt forhold med min siste eks. Jeg har funnet meg en fantastisk jente, og vi dater regelmessig. Dette betyr da at jeg kun dater henne og ingen andre, og dette har pågått i ca 4 mnd nå. Det har seg slik at jeg trenger å føle meg trygg nok på henne, kjenne henne skikkelig før steget går videre til det som gjerne kalles et forhold. Det innebærer at jeg ikke vil være i stand til å bli kjent med hennes familie og hun min, men jeg er nå på et punkt hvor jeg er klar for å bli kjent med venner av henne og slippe hun inn i min vennekrets. Jeg ønsker overhode ikke å gå inn i noe forhold bare for å være i et forhold. Det må virkelig stemme da jeg er all inn om jeg går inn i forholdet. Dere som sier slike ting som "ikke klar for forhold = ikke interessert", det er slike jenter jeg ønsker å luke ut. Om dere klarer å se dette fra en annen synsvinkel: Det sies at jenter bør avstå fra sex med en hun ønsker et forhold meg, intill de er i et forhold. Da må det også være greit for en kar å vente med å gå inn i et forhold før han føler seg trygg på sin utkårede? Om hun ikke klarer å være tålmodig nok til å vente på ham, så er hun kanskje ikke så interessert likevel? Hvorfor har så mange hastverk med å definere seg som et par osv..? Anonymous poster hash: 17b8f...351 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #12 Skrevet 14. august 2014 Jeg er en kar som trenger en del tid. Dette er fordi jeg jobber med å bygge meg selv opp igjen, og jobber med å få tilliten til en potensiell kjæreste på plass etter et veldig destruktivt forhold med min siste eks. Jeg har funnet meg en fantastisk jente, og vi dater regelmessig. Dette betyr da at jeg kun dater henne og ingen andre, og dette har pågått i ca 4 mnd nå. Det har seg slik at jeg trenger å føle meg trygg nok på henne, kjenne henne skikkelig før steget går videre til det som gjerne kalles et forhold. Det innebærer at jeg ikke vil være i stand til å bli kjent med hennes familie og hun min, men jeg er nå på et punkt hvor jeg er klar for å bli kjent med venner av henne og slippe hun inn i min vennekrets. Jeg ønsker overhode ikke å gå inn i noe forhold bare for å være i et forhold. Det må virkelig stemme da jeg er all inn om jeg går inn i forholdet. Dere som sier slike ting som "ikke klar for forhold = ikke interessert", det er slike jenter jeg ønsker å luke ut. Om dere klarer å se dette fra en annen synsvinkel: Det sies at jenter bør avstå fra sex med en hun ønsker et forhold meg, intill de er i et forhold. Da må det også være greit for en kar å vente med å gå inn i et forhold før han føler seg trygg på sin utkårede? Om hun ikke klarer å være tålmodig nok til å vente på ham, så er hun kanskje ikke så interessert likevel? Hvorfor har så mange hastverk med å definere seg som et par osv..?Anonymous poster hash: 17b8f...351 Fint å høre et annet syn på saken! Jeg synes det er Kjempeskummelt å gå inn i et forhold selv, og derfor skjønner jeg at noen trenger litt ekstra tid. Jeg ønsker ikke å hoppe inn i noe, og derfor ikke presse han her fyren til noe han ikke vil/ikke vil enda. Har du noen tips til hvordan å best gå fram? Er heldigvis en tålmodig person, så litt tid til skal jeg i tilfelle klare. Det føles så utrolig riktig, og det skremmer meg nesten litt.Anonymous poster hash: 446f0...dec
Gjest krokodillen Skrevet 14. august 2014 #13 Skrevet 14. august 2014 Takk for svar. Får prøve å komme meg videre, da. Ikke lett når det føles så riktig Anonymous poster hash: 446f0...dec uansett hvem du forelsker deg i så vil det omtrent alltid føles riktig. ofte er man kun forelska i en illusjon..
Gjest krokodillen Skrevet 14. august 2014 #14 Skrevet 14. august 2014 Jeg er en kar som trenger en del tid. Dette er fordi jeg jobber med å bygge meg selv opp igjen, og jobber med å få tilliten til en potensiell kjæreste på plass etter et veldig destruktivt forhold med min siste eks. Jeg har funnet meg en fantastisk jente, og vi dater regelmessig. Dette betyr da at jeg kun dater henne og ingen andre, og dette har pågått i ca 4 mnd nå. Det har seg slik at jeg trenger å føle meg trygg nok på henne, kjenne henne skikkelig før steget går videre til det som gjerne kalles et forhold. Det innebærer at jeg ikke vil være i stand til å bli kjent med hennes familie og hun min, men jeg er nå på et punkt hvor jeg er klar for å bli kjent med venner av henne og slippe hun inn i min vennekrets. Jeg ønsker overhode ikke å gå inn i noe forhold bare for å være i et forhold. Det må virkelig stemme da jeg er all inn om jeg går inn i forholdet. Dere som sier slike ting som "ikke klar for forhold = ikke interessert", det er slike jenter jeg ønsker å luke ut. Om dere klarer å se dette fra en annen synsvinkel: Det sies at jenter bør avstå fra sex med en hun ønsker et forhold meg, intill de er i et forhold. Da må det også være greit for en kar å vente med å gå inn i et forhold før han føler seg trygg på sin utkårede? Om hun ikke klarer å være tålmodig nok til å vente på ham, så er hun kanskje ikke så interessert likevel? Hvorfor har så mange hastverk med å definere seg som et par osv..? Anonymous poster hash: 17b8f...351 du er en av de få
Gjest krokodillen Skrevet 14. august 2014 #15 Skrevet 14. august 2014 Fint å høre et annet syn på saken! Jeg synes det er Kjempeskummelt å gå inn i et forhold selv, og derfor skjønner jeg at noen trenger litt ekstra tid. Jeg ønsker ikke å hoppe inn i noe, og derfor ikke presse han her fyren til noe han ikke vil/ikke vil enda. Har du noen tips til hvordan å best gå fram? Er heldigvis en tålmodig person, så litt tid til skal jeg i tilfelle klare. Det føles så utrolig riktig, og det skremmer meg nesten litt.Anonymous poster hash: 446f0...dec du biter deg fast i det positive med det samme fordi du ønsker så gjerne! han er en av de få. kom tilbake om et år og fortell oss om det ble dere to. jeg kan nesten vedde venstrearmen min på at det ikke blir dere to
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #16 Skrevet 14. august 2014 Først må du akseptere at denne karen trenger tid. Det kan føles som en kamp, som at du må kjempe for ham - men om du ikke klarer dette, så viser du bare at du ikke ville vært i stand til å kjempe for forholdet heller. Vær deg selv fullt ut! (Jeg opplevde at så snart meg og eksen gikk inn i et forhold, så snudde alt opp ned. Som at hun plutselig kunne slappe og slutte å være den jeg ble forelsket i. Hun hadde liksom allerede vunnet meg, og trengte dermed ikke å gjøre noe for å beholde meg - bortsett fra å behandle meg som en annenrangs i forholdet). For alt i verden, ikke prøv å manipuler ham inn i noe forhold ved å prøve å være bedre enn det du er Gjør ting sammen, skap gode minner som igjen vil kunne bli ankringspunkter for hans trygghet, bli kjent med hverandre, og gjerne la han få styre utviklingen. Men du må være obs på at han selvsagt kan være som mange her i tråden har sagt, "ikke interessert", men hopp ikke på den hesten før du må/ikke føler noe lenger. Dette vil vise seg i hans evne til å ta initiativ til å gjøre ting sammen med deg Anonymous poster hash: 17b8f...351
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #17 Skrevet 14. august 2014 Jeg er en kar som trenger en del tid. Dette er fordi jeg jobber med å bygge meg selv opp igjen, og jobber med å få tilliten til en potensiell kjæreste på plass etter et veldig destruktivt forhold med min siste eks. Jeg har funnet meg en fantastisk jente, og vi dater regelmessig. Dette betyr da at jeg kun dater henne og ingen andre, og dette har pågått i ca 4 mnd nå. Det har seg slik at jeg trenger å føle meg trygg nok på henne, kjenne henne skikkelig før steget går videre til det som gjerne kalles et forhold. Det innebærer at jeg ikke vil være i stand til å bli kjent med hennes familie og hun min, men jeg er nå på et punkt hvor jeg er klar for å bli kjent med venner av henne og slippe hun inn i min vennekrets. Jeg ønsker overhode ikke å gå inn i noe forhold bare for å være i et forhold. Det må virkelig stemme da jeg er all inn om jeg går inn i forholdet. Dere som sier slike ting som "ikke klar for forhold = ikke interessert", det er slike jenter jeg ønsker å luke ut. Om dere klarer å se dette fra en annen synsvinkel: Det sies at jenter bør avstå fra sex med en hun ønsker et forhold meg, intill de er i et forhold. Da må det også være greit for en kar å vente med å gå inn i et forhold før han føler seg trygg på sin utkårede? Om hun ikke klarer å være tålmodig nok til å vente på ham, så er hun kanskje ikke så interessert likevel? Hvorfor har så mange hastverk med å definere seg som et par osv..? Anonymous poster hash: 17b8f...351 TS beskriver ikke en kar som er interessert i å date henne og bruke tid på å bli kjent, hun beskriver en hun må vente på. Det er ikke samme sak som det du snakker om. Anonymous poster hash: 149f7...d04
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #18 Skrevet 14. august 2014 Først må du akseptere at denne karen trenger tid. Det kan føles som en kamp, som at du må kjempe for ham - men om du ikke klarer dette, så viser du bare at du ikke ville vært i stand til å kjempe for forholdet heller. Vær deg selv fullt ut! (Jeg opplevde at så snart meg og eksen gikk inn i et forhold, så snudde alt opp ned. Som at hun plutselig kunne slappe og slutte å være den jeg ble forelsket i. Hun hadde liksom allerede vunnet meg, og trengte dermed ikke å gjøre noe for å beholde meg - bortsett fra å behandle meg som en annenrangs i forholdet). For alt i verden, ikke prøv å manipuler ham inn i noe forhold ved å prøve å være bedre enn det du er Gjør ting sammen, skap gode minner som igjen vil kunne bli ankringspunkter for hans trygghet, bli kjent med hverandre, og gjerne la han få styre utviklingen. Men du må være obs på at han selvsagt kan være som mange her i tråden har sagt, "ikke interessert", men hopp ikke på den hesten før du må/ikke føler noe lenger. Dette vil vise seg i hans evne til å ta initiativ til å gjøre ting sammen med deg Anonymous poster hash: 17b8f...351 Elendig råd. TS burde selvsagt gå videre og treffe menn som faktisk VIL treffe henne. Anonymous poster hash: 149f7...d04
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #19 Skrevet 14. august 2014 Elendig råd. TS burde selvsagt gå videre og treffe menn som faktisk VIL treffe henne. Anonymous poster hash: 149f7...d04 Jeg er veldig enig i at dette er elendige råd om hun ikke allerede har en relasjon til denne karen. Om det er så enkelt at TS har ytret sin interesse for denne karen, og han har avvist på grunnlag av at han ikke er klar for noe forhold - altså ingen form for dating, så høres det ut som at han bare har prøvd å avvise henne på en ok måte. Er det derimot slik som i mitt tilfellet, så er dette de eneste rådene jeg kan gi. Du kan la være, og gå videre. Isåfall gjør du dere begge en tjeneste for da ville et forhold mellom dere aldri hatt noen real sjanse uansett. Anonymous poster hash: 17b8f...351
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #20 Skrevet 14. august 2014 uansett hvem du forelsker deg i så vil det omtrent alltid føles riktig. ofte er man kun forelska i en illusjon.. Det har aldri skjedd med meg før. Har aldri tenkt "han her vil jeg faktisk leve resten av livet med". Før nå.Anonymous poster hash: 446f0...dec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå