AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 link Noen som har prøvd? Erfaringer? Jeg har langt tykt, og frizzy hår, bruker All soft fra Redken, og er rimelig fornøyd, men så nå reklame for Wen på tv, og det så jo selvfølgelig fantastisk ut (som alle reklamer gjør) Anonymous poster hash: 5feec...46d
Cessa74 Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Ja - dette er det gamle tråder om også. Jeg var iallefall IKKE fornøyd. Håret føltes aldri helt rent, og fikk etterhvert mye mer floker og styggere hår. Mente utfra de gamle trådene at absolutt ingen var fornøyd med WEN.. Men den intensive fuktighetskuren - den fungerte ganske bra! Men selve balsam metoden og de andre produktene styrer jeg nå langt unna..
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Okey, greit å vite, så bruker jeg ikke penger på det. Takk for svar TS Anonymous poster hash: 5feec...46d
Djungelvrål Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Tror det er som å vaske håret med balsam, du kan jo prøve det...
Gjest BabyBlue Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Kjøp deg en naturlig shampoo uten sulfater og silikoner, så antar jeg at du får et ganske lignende produkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå