Gjest Coolaid Skrevet 17. august 2014 #21 Skrevet 17. august 2014 AnonymBruker, on 15 Aug 2014 - 23:19, said: Jeg har perfekt kropp jeg da allikevel er jeg singel og usikker fordi menn er håpløse Anonymous poster hash: c8123...6b2 Da forstår du sikkert når du tenker deg godt om, at problemet er deg og ikke at menn er håpløse ? Du tror kanskje at en flott kropp skal skaffe deg et forhold ?. Skikkelige menn krever at du har litt i hodet. Sier ikke at du ikke har det, hva vet jeg, men det er lettere å skylde på alle andre enn seg selv. Ellers kan det være at du er skikkelig dårlig til å lese mennesker og plukke ut bra menn. Hvorfor plukker du ut de håpløse da ?
Gjest Coolaid Skrevet 17. august 2014 #22 Skrevet 17. august 2014 brutal_mann, on 16 Aug 2014 - 14:57, said: Ikke rart mange av gutta blir usikre om du har en slik kropp. Den er jo på så mange vis uoppnåelig for de fleste. Dere kvinner er flotte og alt det der. Men det virker som om enkelte av dere tror dere er noe spesielt fordi dere ser bra ut. Dere kan ha hvilke kropp som helst, ser ikke på dere som uoppnåelig av den grunn. Dere må ha litt fyll i topplokket. Tror dere ligger alt for mye i kropp og utseende. Kropp og utseende kvalifiserer til nada. Finner dere derimot menn som tenker like "enkelt" som dere er det jo perfect match !
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #23 Skrevet 17. august 2014 Da forstår du sikkert når du tenker deg godt om, at problemet er deg og ikke at menn er håpløse ? Du tror kanskje at en flott kropp skal skaffe deg et forhold ?. Skikkelige menn krever at du har litt i hodet. Sier ikke at du ikke har det, hva vet jeg, men det er lettere å skylde på alle andre enn seg selv. Ellers kan det være at du er skikkelig dårlig til å lese mennesker og plukke ut bra menn. Hvorfor plukker du ut de håpløse da ? Jeg er oppegående og grei. Og det er flere tilbud der ute. Men den snille og forsiktige gutten jeg vil ha, tør ikke Anonymous poster hash: c8123...6b2
Gjest Coolaid Skrevet 17. august 2014 #24 Skrevet 17. august 2014 (endret) AnonymBruker, on 17 Aug 2014 - 14:26, said:AnonymBruker, on 17 Aug 2014 - 14:26, said: Jeg er oppegående og grei. Og det er flere tilbud der ute. Men den snille og forsiktige gutten jeg vil ha, tør ikke Anonymous poster hash: c8123...6b2 Jeg er helt sikker på at du er oppegående og grei Endret 17. august 2014 av Coolaid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå