Gå til innhold

Sende anonym pakke til utlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har snakket med en mann ganske lenge, men jeg går under et falsk navn pga visse grunner. Uansett, han bor i Paris, vi har pratet i mange måneder og han har bursdag neste måned. Ville virkelig sendt en bursdagsgave til han, men virker som jeg må legge med navn, adresse osv med pakka siden den skal ut av landet. Går det ann å skrive falskt navn og adresse på pakken eller MÅ det være ekte?

Anonymous poster hash: c2f45...ca1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må skrive ditt ekte navn. Ellers er det dokumentforfalsking. Skjønner ikke greia med og skrive falsk navn.

Anonymous poster hash: 38d47...cde
  • Liker 1
Skrevet

Hei! Jeg har snakket med en mann ganske lenge, men jeg går under et falsk navn pga visse grunner. Uansett, han bor i Paris, vi har pratet i mange måneder og han har bursdag neste måned. Ville virkelig sendt en bursdagsgave til han, men virker som jeg må legge med navn, adresse osv med pakka siden den skal ut av landet. Går det ann å skrive falskt navn og adresse på pakken eller MÅ det være ekte?

Vent med å sende pakker til du evt kan stå frem med ditt eget navn

Anonymous poster hash: efe56...0b5

Skrevet

Har du gitt han et navn som er falskt?

Hvordan skal du evt forklare han dette senere dersom dere kommer i relasjon?

Skrevet

Har du gitt han et navn som er falskt?

Hvordan skal du evt forklare han dette senere dersom dere kommer i relasjon?

Han vet om det og godtar det.

Skrevet

Han vet om det og godtar det.

Ok

Skrevet

Hva med å få en venninne til å sende den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...