Gå til innhold

Jeg er livredd kjæresten. Mistenker han burde vært lagt inn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen i 6 mnd. Den første tiden stusset jeg litt på han, men da føltes det mer som at han var nervøs rundt meg. Men samtidig følte jeg meg forvirret, fordi han ofte tok styringen og var forlangende.. Det var liksom ikke "forenelig" med at han virket usikker og nervøs..

Når vi har hatt sex har det helt plutselig svartnet for han og han blir voldsom og hardhendt. Om det skjer mens jeg feks suger han begynner han å holde meg fast så jeg ikke får puste, river og sliter i meg så jeg blir kjemperedd. Når dette skjedde føltes det som han plutselig rykket til og "kom til seg selv" igjen, mens dette skjedde, og ble veldig lei seg..

Vi hadde en stund sexpause, men da vi begynte å ha sex igjen så fortsatte dette. Nå blir han bare kjempesint hvis dette skjer. Han sier det er seg selv han blir sint på, men jeg blir uansett livredd. Og ærlig talt så vet jeg ikke om jeg tror han.

Føler mer og mer på at det han er sint for er at jeg ikke gjør ting slik han vil.. Og hvis jeg ikke vil ha sex når vi legger oss blir han helt idiot. Det er akkurat som rullegardina går ned. Han blir sur og plukker frem en gammel krangel for å få ut frustrasjonen..

Han har masse små greier jeg tror er tics?

Han piller på sømmen nederst på tskjortene sine til de går i oppløsning, så selv nye klær ser lurvete ut.

Helt manisk på å pelle seg på skuldrene og øverst på ryggen, så halsen på alle tskjorte hans er jo blitt ganske generøse i åpningen. Når han går, uansett hvor.. til bilen, på butikken osv, så driver han med noen spesielle fingerbevegelser.

Han sier pluselig ord som ikke betyr noe. Ting som han finner på selv. "Skviii.. shivi!"

Han gjør dette på butikken også. Jeg har begynt å gremmes sånn.. Føler jeg er vergen hans når jeg legger merke til at folk ser på han..

Hva faen feiler det han? Dette er helt skrudd.

Anonymous poster hash: a7c10...feb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om han har en god del problemer. Langt fra umulig at han burde ha vert lagt inn ja, i alle fall blitt sjekket ut skikkelig.

Anonymous poster hash: a362a...340
  • Liker 4
Skrevet

Psykose? Hvorfor er du sammen med han? Jeg hadde forsvunnet etter første gang med sånn sex.

• Liker 10
Skrevet

Psykose? Hvorfor er du sammen med han? Jeg hadde forsvunnet etter første gang med sånn sex.

Jeg skjønner det ikke selv engang. Føler jeg har blitt så manipulert.

Jeg har slått opp så mange ganger, men han gråter og forklarer oppførselen sin med fæle ting fra barndommen sin. Han snakker også om selvmord, og jeg er sikker på han er typen til å gjennomføre også.

Jeg vet ikke hvordan han gjør det, men han klarer alltid å snu alt til at jeg sier unnskyld for at jeg er så lite forståelsesfull og lite omsorgsfull overfor han. Jeg rives hver dag mellom følelsen av å være en helt grusom person, og bunnløs ulykkelig over behandlingen jeg får.. Jeg vet jeg må gå.

Skrevet

Jeg har slått opp så mange ganger, men han gråter og forklarer oppførselen sin med fæle ting fra barndommen sin. Han snakker også om selvmord, og jeg er sikker på han er typen til å gjennomføre også.

Jeg vet ikke hvordan han gjør det, men han klarer alltid å snu alt til at jeg sier unnskyld for at jeg er så lite forståelsesfull og lite omsorgsfull overfor han. Jeg rives hver dag mellom følelsen av å være en helt grusom person, og bunnløs ulykkelig over behandlingen jeg får.. Jeg vet jeg må gå.

En bok som kan være nyttig for deg å lese (du kan lese den gratis her): http://www.nb.no/nbsok/nb/17e15a0a83d90859372642c7be8cd2d5?index=4#0

Anonymous poster hash: ecc9e...067

Skrevet

Hadde nok stukket langt vekk selv. Han høres ustabil ut! Skremmende.

Anonymous poster hash: 27e12...2d8
Skrevet

Vært sammen i 6 mnd. Den første tiden stusset jeg litt på han, men da føltes det mer som at han var nervøs rundt meg. Men samtidig følte jeg meg forvirret, fordi han ofte tok styringen og var forlangende.. Det var liksom ikke "forenelig" med at han virket usikker og nervøs..

Når vi har hatt sex har det helt plutselig svartnet for han og han blir voldsom og hardhendt. Om det skjer mens jeg feks suger han begynner han å holde meg fast så jeg ikke får puste, river og sliter i meg så jeg blir kjemperedd. Når dette skjedde føltes det som han plutselig rykket til og "kom til seg selv" igjen, mens dette skjedde, og ble veldig lei seg..

Vi hadde en stund sexpause, men da vi begynte å ha sex igjen så fortsatte dette. Nå blir han bare kjempesint hvis dette skjer. Han sier det er seg selv han blir sint på, men jeg blir uansett livredd. Og ærlig talt så vet jeg ikke om jeg tror han.

Føler mer og mer på at det han er sint for er at jeg ikke gjør ting slik han vil.. Og hvis jeg ikke vil ha sex når vi legger oss blir han helt idiot. Det er akkurat som rullegardina går ned. Han blir sur og plukker frem en gammel krangel for å få ut frustrasjonen..

Det der med sexen er iallfall nok til at du skal holde deg langt, langt unna ham, uansett hvilken diagnose han har. Kom deg vekk.

Anonymous poster hash: 4c600...6b0

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår at du har lyst til å hjelpe ham, men dette høres direkte farlig ut for deg. Spiller ingen rolle hva han har opplevd i barndommen eller rundtomkring, det er ingen unnskyldning for å bli aggressiv og voldelig. Han her trenger profesjonell hjelp, ikke dulling fra en kjæreste.

Anonymous poster hash: 473a1...a7b
  • Liker 5
Skrevet

Du burde absolutt bare komme deg vekk, den sexen dere har minner jo mer om voldtekt enn en kosestund.

Men dersom du velger å bli bør du forlange at han oppsøker hjelp, still et ultimatum. Enten får han hjelp eller så går du.
Om han nekter er det bare å komme seg vekk, da er det ikke håp.

Dere har ikke vært sammen så lenge heller, så du burde jo for egen del komme deg bort før du for alvor blir sittende fast i dette forholdet.

• Liker 2
Skrevet

Høres veldig ut som tourettes

Skrevet

Dette høres ut som et veldig destruktivt forhold, og jeg tror du kommer til å slite deg fullstendig ut dersom du blir i dette forholdet.

• Liker 1
Skrevet

Dersom du forblir i forholdet, noe jeg ikke vil anbefale, bør du absolutt forlange at han oppsøker hjelp.

Anonymous poster hash: ede3f...b1e
  • Liker 2
Skrevet

Har du møtt familie og venner? Hva sier de til dette? Noen må jo ha reagert på at han er litt lost?

Skrevet (endret)

Når du begynner å føle deg redd bør du komme deg vekk. Man skal ikke føle seg redd når man er i et forhold, enkelt og greit.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Nå skal jeg ikke si noe om diagnoser han kan ha, da jeg ikke har mye kunnskaper om det. Men jeg vil oppfordre deg til å komme deg vekk. Om du er sammen med en du er redd for, eller gremmes over, så er det tegn på at man ikke passer sammen i mine øyne. Dessuten skal man ALDRI være redd for kjæresten sin! Det er den personen man skal føle seg trygg med!

Om du er redd for hvordan han vil reagere om du slår opp så gjør det et offentlig sted. Han virker ikke helt frisk, så vil oppfordre deg til å gjøre det offentlig.

• Liker 1
Skrevet

Han høres akkurat ut som eksen min bortsett fra at han faktisk greide å opparbeide seg en håndfull diagnoser som adhd, tourette, tvangstanker+++ (nevner ikke alle her i fare for gjenkjenning). Han kunne også oppføre seg slik og var ekstremt manipulativ. Jeg slo opp med han sikkert 20 ganger før jeg til slutt ble lei av at han lovet bot og bedring, sutret over grusom barndom og foreldre som ikke brydde seg samt truet med selvmord. Til slutt tenkte jeg bare at det sikkert var like greit om han tok selvmord, så slapp jeg unna om ikke annet... Etter mye om og men sluttet han å følge etter meg og lot meg være i fred.

Mitt råd er å slå opp, allier deg med noen du kan bo sammen med til han roer seg og ikke nøl med å ringe politiet om han dukker opp og ikke vil dra eller han truer deg. Det blir definitivt bedre uten fyren selv om det kan se vanskelig ut nå :)

Anonymous poster hash: d3dd5...233

• Liker 3
Skrevet

Ta vare på deg selv og bryt ut av forholdet. Om han truer med å ta livet sitt, kontakt politiet. Han er jo en fare for deg og seg selv, så det burde du gjøre. Du burde egentlig ha god avstand og være langt fra han når du gjør det slutt, ikke si det øye til øye.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Diagnose eller ikke, sånn skal det ikke være! Man skal føle seg trygg i et forhold, ikke redd. Her er det bare å gjøre kort prosess, selv om det er vanskelig. Uansett hvor mye han griner, så stå på ditt.

Høres forøvrig ut som Tourettes.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Og så? Det er ikke ditt problem. Ditt problem er den dagen han ødelegger deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...