Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #1 Skrevet 1. juli 2004 For tolv dager siden tok jeg angrepille. Ikke før det hadde gått seks dager ble jeg kvalm. Nå har jeg begynt å få ømme brystvorter. Dette er vel bivirkninger dette da, men er det vanlig at de varer så lenge etter at jeg tok den?
Veronal Skrevet 2. juli 2004 #2 Skrevet 2. juli 2004 Nei. Bivirkningene kommer i løpet av et par timer. Du tok hele kuren? Du har hatt mens/blødning siden?
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2004 #3 Skrevet 2. juli 2004 Jeg fikk bivirkningene innen noen timer. Ble veldig kvalm og kastet opp. Fikk ikke ømme bryster. Kanskje greit å ta en graviditets test i tilfelle tabletten ikke virket som den skulle?...
Ingeborg Skrevet 2. juli 2004 #4 Skrevet 2. juli 2004 Tror du gjør lurt i å ta en graviditetstest for sikkerhets skyld. Det du beskriver kan være symptomer på at mensen er på vei, men det kan også være tidlige symptomer på graviditet - sikkert best å være på den sikre siden, eller?
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2004 #5 Skrevet 2. juli 2004 Det var to tabletter og jeg fikk beskjed at jeg skulle ta de begge med en gang. Seks dager etter fikk jeg mensen den varte mye kortere enn den pleier. Det var ikke noe egg eller noe i blodet som kjennetegner en normal mens i mitt tilfelle. Jeg har nylig sluttet med p-piller også. Men kan ikke sette dette i sammenheng med det. Har hatt stopp med p-piller tidligere og da har det ikke hendt. Nå merker jeg at under sex er underlivet mitt mer følsomt.Også i nedre del av magen. Jeg venter ikke neste mens da før om litt under fjorten dager. Så jeg er veldig forvirret, for om jeg er gravid så er det vel tidlig å kjenne symptomer?
Gjest 1111 Skrevet 2. juli 2004 #7 Skrevet 2. juli 2004 For å være på den sikre siden, så syns jeg du skal ta en test.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2004 #8 Skrevet 2. juli 2004 Jeg får smøre meg med tålmodighet og vente i to uker til jeg tester meg.
Gjest Lilleulv ikke pålogget Skrevet 2. juli 2004 #9 Skrevet 2. juli 2004 Det var to tabletter og jeg fikk beskjed at jeg skulle ta de begge med en gang. Seks dager etter fikk jeg mensen den varte mye kortere enn den pleier. Det var ikke noe egg eller noe i blodet som kjennetegner en normal mens i mitt tilfelle. Jeg har nylig sluttet med p-piller også. Men kan ikke sette dette i sammenheng med det. Har hatt stopp med p-piller tidligere og da har det ikke hendt. Nå merker jeg at under sex er underlivet mitt mer følsomt.Også i nedre del av magen. Jeg venter ikke neste mens da før om litt under fjorten dager. Så jeg er veldig forvirret, for om jeg er gravid så er det vel tidlig å kjenne symptomer? Jeg kan berolige deg med at jeg fikk akkurat det samme opplegget når jeg tok angrepilla... Fikk litt mensen etter bare noen dager, og etter det var jeg uggen i magen. Den ordentlige mensen kom flere uker på overtid, så jeg ble jo litt bekymra. Det er nok litt normalt at hormonene blir litt i ubalanse...
Gjest Virvar Skrevet 2. juli 2004 #10 Skrevet 2. juli 2004 Men kastet du opp etter at du tok pillene? Virker de da? Trodde man måtte ta en ny pille om man kastet opp etter en viss tid.
Lala Skrevet 2. juli 2004 #11 Skrevet 2. juli 2004 Det var ikke noe egg eller noe i blodet som kjennetegner en normal mens i mitt tilfelle. Går det an? Forøvrig er symptomene dine helt normale. Men hvis du virkelig trenger å roe nervene så ta for all del en test.
tuji Skrevet 5. juli 2004 #12 Skrevet 5. juli 2004 Angrepillen er sterke greier, så jeg vil tro dette er helt normale reaksjoner.
Carmen_ Skrevet 5. juli 2004 #13 Skrevet 5. juli 2004 Hvis du kastet opp før det hadde gått 3 timer SKAL man med en gang ta 2 nye tabeletter. Så hadde jeg vært deg ville jeg tatt en test. Lykke til
Gjest Virvel Skrevet 6. juli 2004 #14 Skrevet 6. juli 2004 Det var ikke noe egg eller noe i blodet som kjennetegner en normal mens i mitt tilfelle. Kan du se egget?! Joa, jeg vet at en eggcelle kan sees med det blotte øye, men ikke midt oppi alt blodet, vel? :klø:
Gjest GreenSky Skrevet 7. juli 2004 #15 Skrevet 7. juli 2004 Kan du se egget?! Joa, jeg vet at en eggcelle kan sees med det blotte øye, men ikke midt oppi alt blodet, vel? :klø: Nei, du kan ikke det.
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #16 Skrevet 7. juli 2004 Med fare for å bli veldig usaklig her: Jeg har aldri hørt om noen som kan se sine egne egg så tydelig. Med mindre de har ....eeeehhhh.....nær forbindelse med prior....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå