Gå til innhold

Bloggere om det gode liv og annet søppel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med det annet søppel mener jeg "alltid glad" facebook-utøvere. Er så jævla lei! Livet er ikke en endeløs lykkekarusell. Vi har alle våre dårlige dager, men vi er så usikre på oss selv at vi poster bare ting som hever vår sosiale status.

Anonymous poster hash: eb908...5e2
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Resultatet er ikke økt sosial status, selv om disse menneskene kanskje liker å tro det.

Jeg tenker heller i de motsatte baner om disse "overdelerne"...

Skrevet

Takk, men jeg mener at det gjelder bare det!

Anonymous poster hash: eb908...5e2
Skrevet

Jeg deler stort sett bare positive ting på min Facebook. Jeg er ikke interessert i å klage på min Facebook fordi det er på Internett og vil være tilgjengelig i all tid. I tilegg ønsker jeg ikke at alle skal få innsyn i mine problemer.

Jeg synes det er helt ok når man bare deler positive ting. Man vet jo at alle har dårlige dager, men ikke alle som vil dele dem med hele verden :)

Skrevet

Vel vel, personlig synes jeg det er hyggelig at folk deler positive ting, dagen min blir ikke bedre av at folk sutrer og klager hele dagen. Naturligvis er det plass til å dele de vonde tingene også, men de finner jeg det mest givende å snakke om med nære venner, ikke hele Facebook. Ørtogførti statuser hver dag er derimot oversharing uansett om de er krampaktig lykkelige eller bare klaging.

Anonymous poster hash: 66fda...fd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...