Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det ikke hadde vært for at jeg har en jobb som først og fremst handler om å snakke, så ville det ikke vært noen tvil om at jeg snakker mer engelsk enn norsk iløpet av en uke.

Fordi nesten all kontakt med andre mennesker på fritiden er via online-spill. Har egentlig ikke en eneste venn utenom katten (hvis han er med på at vi er venner). Snakker heller ikke med familiemedlemmer mer enn to-tre ganger i mnd.

Anonymous poster hash: 62402...a80
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke hadde vært for at jeg har en jobb som først og fremst handler om å snakke, så ville det ikke vært noen tvil om at jeg snakker mer engelsk enn norsk iløpet av en uke.

Fordi nesten all kontakt med andre mennesker på fritiden er via online-spill. Har egentlig ikke en eneste venn utenom katten (hvis han er med på at vi er venner). Snakker heller ikke med familiemedlemmer mer enn to-tre ganger i mnd.

Anonymous poster hash: 62402...a80

Ja dette hørtes litt trist ut. Hva med å skru av maskiner og komme seg litt ut blant folk?

Anonymous poster hash: b0ae8...de1

• Liker 1
Skrevet

Er dette noe du egentlig trives med, eller vil du forandre deg?

Anonymous poster hash: bbc7b...757
  • Liker 3
Skrevet

Høres ut som det er på høy til at du logger av WoW og bruker kroppen din til noe, som f.eks en sosial sport.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...