AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Hvis det ikke hadde vært for at jeg har en jobb som først og fremst handler om å snakke, så ville det ikke vært noen tvil om at jeg snakker mer engelsk enn norsk iløpet av en uke. Fordi nesten all kontakt med andre mennesker på fritiden er via online-spill. Har egentlig ikke en eneste venn utenom katten (hvis han er med på at vi er venner). Snakker heller ikke med familiemedlemmer mer enn to-tre ganger i mnd. Anonymous poster hash: 62402...a80
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Hvis det ikke hadde vært for at jeg har en jobb som først og fremst handler om å snakke, så ville det ikke vært noen tvil om at jeg snakker mer engelsk enn norsk iløpet av en uke. Fordi nesten all kontakt med andre mennesker på fritiden er via online-spill. Har egentlig ikke en eneste venn utenom katten (hvis han er med på at vi er venner). Snakker heller ikke med familiemedlemmer mer enn to-tre ganger i mnd. Anonymous poster hash: 62402...a80 Ja dette hørtes litt trist ut. Hva med å skru av maskiner og komme seg litt ut blant folk? Anonymous poster hash: b0ae8...de1 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Er dette noe du egentlig trives med, eller vil du forandre deg? Anonymous poster hash: bbc7b...757 3
Teethgrinding Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Høres ut som det er på høy til at du logger av WoW og bruker kroppen din til noe, som f.eks en sosial sport.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå