Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke solbriller har/kjøper du? Merker som er bra? På både design og UV-beskyttelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ramler jeg over solbriller som passer, så kjøper jeg de. Men gidder ikke å bruke mer enn 200 på det, siden jeg bare mister dem, eller så blir de ødelagt ganske kjapt. De siste jeg fant var på Lindex, til 89 kroner.

De sier jo at UV-beskyttelse er like god på både billige og dyre, så det tenker jeg ikke noe særlig på.

Skrevet

Min investering på fronten i år var et par til 99,- på Lene V. Det er egentlig cafébriller som er litt umoderne nå da, men greie når det ikke er klart solskinn.

De jeg har fra før er litt sånn H&M og sånn tror jeg. Ingen dyre briller her i gården. Men når jeg blir voksen og ikke bare slenger briller i bunnen av vesken eller treningsbagen, setter meg på dem i bilen og sånn, da skal jeg investere i noe litt flottere.

Skrevet

Når jeg trenger nye solbriller kjøper jeg bare noen tilfeldige som passer meg. Merke er uvesentlig og jeg gidder ikke bruker mer enn toppen 500 på solbriller, mer enn det synes jeg er bortkastet.

Skrevet

Hmmm....jeg er brillefreak jeg da :roll:

De site årene har jeg investert i ett par gode solbriller hvert år. De har kostet mellom 1500 og 2000 kroner. Og er sikkert ikke verdt prisen heller... :ler:

De jeg har kjøpt har vært CK, Dior og i år ble det Chanel.Har vært fornøyd da, men kunne sikkert funnet like gode briller til en prosentdel av prisen. Men - så var jeg litt "soss" også da :oops:

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg har et par dritkule grisedyre rosa Dolce&Gabana, men de er en gave.

Ellers kjøper jeg billige briller, gjerne sånne som koster 100 kr.

Gjest Gjesta
Skrevet

Kjøper aldri solbriller til over 200 kr - det syns jeg er bortkastet. Bruker sjelden solbriller, og de blir som regel borte. Men, jeg kjøper meg som regel et par hver sommer.

K

Skrevet

Har aldri kjøpt solbriller for mer enn 200 kr tror jeg. Motene skifter og dessuten har solbriller en merkelig uvane med å bli borte eller ødelagt. Liker også å kjøpe meg nye hvert år, men hvis jeg hadde kjøpt noen dyre fancy noen hadde jeg kanskje ikke hatt det behovet? I år har jeg et par til 160 kr fra Asseorize.

Jennifer

Skrevet

Siden tester viser at solbriller for 50-lappen er like bra som designmerker, gidder jeg ikke bruke masse penger på det. Heller fler billige og kule enn at de skal være av et bestemt merke.

Gjest Madley
Skrevet

Jeg har sånne med styrke til 1000 lappen jeg.

Skrevet

Hadde jeg klart å ta vare på de så hadde jeg kjøpt "skikkelige" solbriller men siden de alltid havner på bunnen av vesken nøyer jeg meg med H&M-briller

Skrevet

Bruker nesten aldri solbriller, så jeg gidder ikke bruke mer en max 100,-.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg finner ingen jeg liker eller som passer meg, så jeg kjøper ingen! Jeg bruker mine gamle trofaste Oakleys til sport, og så har jeg etpar kafébriller til ca 300,-

Gjest Gjesta
Skrevet

Alle solbriller som jeg har prøvt får meg til å se ut som en kjempeinsekt, så jeg går heller og myser i sola.....

(Men er alltid på leting etter de "rette"...og går utifra at de finnes,,...et sted...)

Clea

Gjest Gunhild Helene
Skrevet
Alle solbriller som jeg har prøvt får meg til å se ut som en kjempeinsekt, så jeg går heller og myser i sola.....

(Men er alltid på leting etter de "rette"...og går utifra at de finnes,,...et sted...)

Clea

samma her :ler:

Skrevet

Kjøper alltid kvalitetssolbriller, de jeg har varierer i alt fra lyse glass til veldig mørke med speil på. Har et par Prada som er flotte å kjøre med, et par Oakley med styrke til soling og sport, et par Ralph Lauren til bysommeren og et par Dior som er "kafèbriller". Har lyst på noen nye i plast, men har ikke helt bestemt meg ennå.

Gjest Ikke akkurat expert
Skrevet

Hva er forskjellen på cafe-briller og vanlige solbriller? Kannoen vise eksempel?

Skrevet

Ta en tur inn på kroghoptikk.no, der har de flere flotte solbriller, de som er i lysest i glasset blir gjerne kalt "kafèbriller".

Skrevet

De solbrillene jeg bruker nå er brune og ganske klassiske, kostet 500 kr hos en optiker. Merket husker jeg ikke.

Skrevet

Jeg kjøper mange par hvert år, men aldri noen spesilet dyre. Har kjøpt 4 par hittil i år, og det dyreste kosta 350 kr. Jeg somler de bort eller ødelegger de uansett i løpet av året, så derfor gidder jeg ikke investere i noe dyrt som jeg er redd for. Bare brillene er kule og fungerer til sitt formål så er jeg fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...