AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Vil gjerne skjemme bort eldstepus litt, noen som vet om en bra katteseng som kan hjelpe på stiv kropp? Har hørt om slike til hunder. Eller noe som avgir varme. Anonymous poster hash: cea9a...cb5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Vi har sauseskinn til vår pus. Deilig og godt og varmt. Det er en tykk dyne under, deretter saueskinnet. Han kooooser seg der ja <3 Anonymous poster hash: 176f7...660 2
Minya Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Fluffy dynepute-senger, sånne som er supermyke i plysj eller lignende stoff! Plysjen tar til seg kroppsvarmen til pus og dobler den på tre minutter eller noe. Gjerne en ekstra stor type så pus får masse plass å legge seg på. Mener bestemt at Trixie-serien har mange sånne, spør om Trixiekatalogen på nærmeste dyrebutikk, og hør også med personalet om de har noe å anbefale, som oftest jobber det nesten alltid minst en katteperson på dyrebutikker. Så fint å høre at dere vil skjemme bort gamlepus med luksus! <3
Gjest Malanthor Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Koselig å høre at du vil skjemme bort pus litt. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Jeg hadde en slags plate med trekk på som kunne varmes opp i microen, til å legge under tepper ol. Tror den het Snuggle Safe eller noe liknende. Jeg må innrømme at den ikke ble noen stor hit blant mine katter, men ikke var de gamle og giktiske, og antagelig ikke så kalde som jeg trodde likevel.. Anonymous poster hash: 6092f...ad0
NovaFlare Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 http://www.bristols.no/products/hunseng-oster-selv-varmende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå