Gå til innhold

Hva synes du om SNOWJOGGERS?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er på nippet til å kjøpe et par nå.. Synes de er sykt stygg-kule, til tross for at jeg vokste opp på åtti-tallet. Skal, skal ikke..

Edit; jeg kjøpte nettopp et par. :hoho:

Hvor, hvor? Finner ingen av det merket :-(

Anonymous poster hash: 7ba27...784

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor, hvor? Finner ingen av det merket :-(

Anonymous poster hash: 7ba27...784

Når sant skal sies så endte jeg opp med et billig par fra Nelly - ikke ekte, altså.

Edit; orker ikke bruke mye penger på den om jeg ikke kommer til å bruke de. Får se når snøen kommer.

Endret av FantasDick
Skrevet

Jeg synes slike støvler er veldig flotte egentlig... så det er et stort yaay her :)
kommer jo an på outfit, men man kan kombinere dem slik at alt ser fint ut, ikke sant :)

Skrevet

NAY! Hadde ikke sånne i min grønne barndom på åttitallet engang. Rett og slett jævlig schtøgge.

Anonymous poster hash: cfc9d...ed8

Skrevet

nay. Synes ikke de er fine, men praktiske er de sikkert :)

Skrevet

Folk sier nay nå, men overrasker meg ikke pm "alle" hår med dem snart fordi de blir "in" :)

• 9 år senere...
Skrevet

Haha...klart at gamle tråder er like aktuelle uansett årstall, for i disse dager leter jeg veldig etter mine egne
(kunne jeg bare finne dem!) og jeg skal bruke dem så fort som rå er, for de er gode å gå på, flott mønstret
såle OG to utfellbare piggplasser under hver...de er rett og slett et must når det blir glatt og snø.
I tillegg er de superlette. Jeg liker dem kjempegodt! :hoppe: Snowjogg og vinter, here we come! 

Skrevet

Var fantastiske på snødacer på 80-tallet. Hadde de vært vanntette hadde jeg nok kjøpt de til min datter på 7 år, men aldri til meg selv!

Anonymkode: ebb5c...285

Skrevet

kule:klappe:

Anonymkode: a44a3...d50

Skrevet

Jeg hadde slike i barndommen og kjøpte et par for en del år siden, av nostalgiske årsaker. De ble sendt i retur da de ikke var særlig behagelige.

Anonymkode: 56e8d...00f

Skrevet

Oi, har ikke brukt snowjoggers siden jeg brukte to par USA sokker. Finnes de fortsatt? 

husker de gjerne stinket da våren kom… 

Anonymkode: 8063c...432

Skrevet

Uff,nei🙈

Ikke for noen. Kanskje barn,men ikke voksne🙈

Liker du det,så går du med de:)

men jeg kommer aldri til å bruke de igjen :P

Skrevet

Er man jente 13 så ja. Var veldig populære her i fjor, for typ 12-14 år.

Anonymkode: c543c...3a5

Skrevet

Syns de er grusomme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...