Gå til innhold

Findus frossen fisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi har fått litt dilla på findus sine frossne fiske biter. Feks Crispy fish og disse torsle filene, rødspette med fyll osv. Vi er i utgangspunktet ikke glad i fisk. Vett at dette ikke er det beste, men er det sånn krise usunt å gå får disse pakkene? Tenker vi får i det minste fisk i oss. Er meg og min samboer.

Anonymous poster hash: e6930...8f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunt er et så løst begrep at det kreves noe mer beskrivelse av deres definisjon for å kunne gi et fornuftig svar.

• Liker 1
Skrevet

Frossen fisk er helt greit, men de panerte typene inneholder mye fett. Rødspette, torsk og sei har heller ikke mye av det sunne omega 3 fettet. Du bør spise mer laks, ørret, makrell

Skrevet

Sunt er et så løst begrep at det kreves noe mer beskrivelse av deres definisjon for å kunne gi et fornuftig svar.

Enten er jo fisken veldig usunn eller så er den helt grei, eller sunn. Ikke at jeg tror den er kjempe sunn. Men var bare at den ikke er kjempe usunn :)

Skrevet

Frossen fisk er helt greit, men de panerte typene inneholder mye fett. Rødspette, torsk og sei har heller ikke mye av det sunne omega 3 fettet. Du bør spise mer laks, ørret, makrell

Makrell liker vi ikke, laks får jeg veldig vondt i magen av :/

Men skal prøve ørret en dag, håper det faller i smak at vi kan ha det innimellom utenom :)

Skrevet

Enten er jo fisken veldig usunn eller så er den helt grei, eller sunn. Ikke at jeg tror den er kjempe sunn. Men var bare at den ikke er kjempe usunn :)

Kombinert med en halv tallerken grønnsaker og en fjerdedel potet, ris eller linser, så er ikke denne fisken så ille. Men kombinert med lite grønnsaker, ekstra smeltet smør og altfor mye stivelse, så går den over til å være veldig usunn.

Anonymous poster hash: e8032...d38

Skrevet

Makrell liker vi ikke, laks får jeg veldig vondt i magen av :/

Men skal prøve ørret en dag, håper det faller i smak at vi kan ha det innimellom utenom :)

Dette tipper jeg er psykisk.

• Liker 1
Skrevet

Dette tipper jeg er psykisk.

Jada fikk fra å elske laks, faktisk lage det flere ganger i måneden til å psykisk ikke ville like det med å få smerter i magen? Du vet ingenting om min helsetilstand!

Skrevet

Kombinert med en halv tallerken grønnsaker og en fjerdedel potet, ris eller linser, så er ikke denne fisken så ille. Men kombinert med lite grønnsaker, ekstra smeltet smør og altfor mye stivelse, så går den over til å være veldig usunn.

Ja jeg tenkt kun fisken jeg. Men ja det med tanken på grønnsaker, innimellom potet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...