Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pratet med en fyr i ca to måneder. Han er 35 og jeg er 22. Jeg vet, stooor aldersforskjell. Det alene burde jo få meg til å ikke ville ha noe med han og gjøre? Men jeg syns han er så vanvittig tiltrekkende! (på bilder, vel og merke). Jeg har snakket endel med han på telefonen, og det har vært fint.

Jeg spurte han for en liten stund siden om hva han hadde tenkt om jeg var med en annen. Han svarte at han hadde blitt litt sjalu, fordi han føler at jeg er litt "hans".

Nå har han vært i utlandet en stund, og vi har ikke fått snakket så mye. Og nå mener han at han ikke er ute etter noe forhold i det hele tatt. Dette har han forsåvidt vært ærlig om fra starten, men da var det liksom "må vente og se"-innstilling. Han har også sagt at jeg kan være litt masete?

Så jeg skulle egentlig til han på fredag, men nå som han har liksom fortalt meg at det ikke blir noe mer, så vet jeg ikke om det er noe vits. Hva er poenget med å møte denne fyren når han er så fast bestemt på å ikke gå inn i et forhold, som jeg i utgangspunktet vil?

Han har jo sagt at han vil ha familie, og at det snart begynner å bli litt "sent for han", så jeg personlig tror at han VIL ha et forhold, bare ikke med meg. Dette er jeg jo som sagt klar over, men har jo alltid det lille håpet, som han nå har slukket. Hva mener dere, yay or nay?

Anonymous poster hash: cde80...8a0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme alder mellom mannen min og meg. Gift med to barn.

Anonymous poster hash: 2d35d...9e3

Skrevet

Nay.

Anonymous poster hash: e5ddf...c6e

• Liker 1
Skrevet

Han vil sikkert holde deg på gress, eller ha sex med deg til han finner noen han kan være med for resten av livet. Så nei... ikke vits

• Liker 1
Skrevet

Hvis han ville ha deg som kjæreste, ville han nok gjort en innsats. Du ender nok fort opp med å bli "leketøy", gøy og moro og sex, uforpliktende

• Liker 2
Skrevet

Ikke dra og treff ham når du vet han ikke kommer til å ville noe mer enn sex.

Anonymous poster hash: 6442d...27f
Skrevet

En 35-åring som er på intellektuelt nivå med en 22-åring er ikke mye å samle på. Dette vil du merke når du selv blir eldre.

Jeg er selv 33 år, og opplever 22-åringer nærmest som barn.

Anonymous poster hash: 2a5fe...349

Skrevet (endret)

Han er åpen om at han ønsker seg en familie men ikke med deg, altså han som 35 åring søker seg til en 22 årig jente for et uforpliktende forhold frem til han finner det han i utgangspunktet ønsker seg. Hvorfor i all verden skulle du ønske å gå videre på dette her? Jeg skjønner at du liker han godt, men du legger deg til huggs om du fortsetter dette nå for som Prestekragen sier det: et sexleketøy til noe bedre dukker opp er alt du kommer til å være.

Og by the way: han vil ikke ha deg men han vil at du bare skal ha han fordi han anser deg som "hans"??? Avslutt og la dritten seile sin egen sjø. Det var ikke spesielt attraktive egenskaper han har å skilte med....

Endret av Ava Mae
  • Liker 1
Skrevet

Takk for alle svar! Setter stor pris på det. Jeg er så usikker på hva jeg faktisk vil gjøre. Om jeg vil møte han, vel vitende om at det mest sannsynlig blir første og siste gang jeg møter han, eller la være. Han er nok litt douche i mine øyne, men hele kroppen min skriker etter å være nær denne fyren. Av en eller annen merkelig grunn...

Trist at det skal være sånn. For en gangs skyld vil jeg liksom lytte til fornuften, og ikke lidenskapen i meg. Jeg skal holde dere oppdatert på hva jeg gjør, men jeg tror ikke jeg drar dit :-)

Skrevet

Hvorfor høre på folk som ikke unner deg å gjøre det du føler for? Hva har DU å tape her? Ingen ting, det er bare å kjøre på!

Anonymous poster hash: 8d931...3ef
Skrevet

Til informasjon til alle, så har jeg bestemt meg for å IKKE dra og møte han. Han er umoden, idiot og rett og slett ikke verdt en tur. Han har vært asshole mot meg de siste ukene også... Har avtalt med en kompis å besøke han istedet.

Jeg sliter VELDIG med denne avgjørelsen, fordi alle kriker og kroker i kroppen min ØNSKER å møte denne fyren. Men når jeg virkelig tenker meg om, så fortjener han ikke å møte meg. Han fortjener ikke oppmerksomhet fra meg... akk. Kunne han ikke vært en god mann, som hadde hatt nok respekt for meg til å være litt annerledes og takle dette på en annen måte. Han får meg til å føle meg som om det er JEG som er "feilen".

Så på fredag skal jeg drukne mine lengsler med vin og godt selskap. Peace out...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...