AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Hei, visste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette. Er veldig pinlig, men jeg har vært litt slapp med rengjøring på kjøkkenet i det siste, og nå har det kommet en stor muggflekk på skjærefjøla. Det er et brett som kan trekkes ut fra under kjøkkenbenken, så kan ikke bare bytte den ut heller. Hvordan får jeg dette bort? Anonymous poster hash: aa5d1...754
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Hei, visste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette. Er veldig pinlig, men jeg har vært litt slapp med rengjøring på kjøkkenet i det siste, og nå har det kommet en stor muggflekk på skjærefjøla. Det er et brett som kan trekkes ut fra under kjøkkenbenken, så kan ikke bare bytte den ut heller. Hvordan får jeg dette bort? Anonymous poster hash: aa5d1...754 Du bytter ut fjøla. Anonymous poster hash: d3041...66c
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Du bytter ut fjøla. Anonymous poster hash: d3041...66c Ok? Er det noen måte å fikse det på i løpet av de 4 dagene før foreldrene mine kommer hjem? haha Anonymous poster hash: aa5d1...754
ransfelt are Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Ta ut fjøla, skru den løs fra skinnene og skrubb den. Ser det fortsatt ikke bra ut så snur du fjøla og skrur den fast med undersiden opp. Den er antakelig fin og ubrukt.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Ta ut fjøla, skru den løs fra skinnene og skrubb den. Ser det fortsatt ikke bra ut så snur du fjøla og skrur den fast med undersiden opp. Den er antakelig fin og ubrukt. Og lar usynlige sporer av mugg spre seg over hele kjøkkenet. Du får si i fra om hva du har gjort, eller rettere ikke gjort, og få kjøpt ny i en kjøkkenleverandørbutikk.Anonymous poster hash: 8ebb4...d52 1
Brunhilde Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 Løsne den, skur den godt med klorin og la den tørke. Det bør gjøre susen. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 Først skrubber du den veldig grundig, skyller godt og skrubber litt mer. Hvis det er mulig å få skjærefjøla i en gryte kan du fylle gryta med vann og koke fjøla. Hvis ikke kan du helle over kokende vann. Skrubb litt ekstra og skyll. Så legger du fjøla ut i sola. Helst strålende solskinn midt på dagen, så lenge som mulig. UV-strålene i sollyset kan ta knekken på det mye av muggsporene. Pass på at du tar fjøla inn hvis det begynner å regne og når det blir kjøligere om kvelden. Dersom det ikke er sol kan et solarium også fungere. Hvis det er mange riper i skjærefjøla er det lurt å slipe de ned med sandpapir. Det gjør du før du legger den ut i sola. Skrubb fjøla en ekstra gang etter pussinga så du får bort alt trestøvet. Anonymous poster hash: 27d56...166
skrue Skrevet 16. august 2014 #8 Skrevet 16. august 2014 Og lar usynlige sporer av mugg spre seg over hele kjøkkenet. Du får si i fra om hva du har gjort, eller rettere ikke gjort, og få kjøpt ny i en kjøkkenleverandørbutikk.Anonymous poster hash: 8ebb4...d52 Sporer av mugg finner man overalt. Det er derfor muggsopp oppstår. Må man ta vekk det som gjør at de kan vokse. Fuktighet og næring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå