AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Jeg synes det er ganske vanskelig siden meg og mannen er ganske ulike. De vennene/parene jeg liker godt synes han er kjedelige. De han liker best føler jeg er sltfor glad i fest og fyll. Når vi er sammen med venner tar han alltid stor plass og liker best å snakke om seg og sitt (jakt og fiske f.eks.) De andre kommer lite tol orde og kan synes det er vanskelig å føre en samtale. Det er også ganske vanlig at han blir fort full og vil ha veldig høy musikk. Da er det ikke så lett å bli kjent. Føler ofte han vil tviholde på ungdomstida selv om han har passert 40. Hvordan finner dere felles venner? Hvordan kan vi bygge vennskap med andre par når vi er så ulike? Er det bedt å ha hver sine venner for sånne som oss?Anonymous poster hash: a3a6b...edd
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Her virker det som om du har mer problemer med måten kjæresten din er på enn at han skal klaffe med andre venner/ vennepar. Anonymous poster hash: d1974...43c 1
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Hva med å bare ha mine og dine venner og gi fanden i såkalte parvenner? 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Parvenner fungerer jo kun hvis det er en naturlig kjemi til stede, man kan liksom ikke bare bestemme seg for at man skal ha samvær med et annet par hvis det ikke fungerer for alle. Anonymous poster hash: 5f848...e68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå