Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tre måneder har gått siden bruddet.

Føler meg fortsatt så trist og melankolsk over at det gikk slik, og over tapet av han jeg elsket.

Når kan man tenke at dette skal gå over?

Har lyst å bli glad igjen snart.

Anonymous poster hash: 6788f...455

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det syv måneder siden det ble slutt med samboer. Nå tenker jeg ikke på han eller bryr meg om hva han gjør lengre, det er befriende og jeg er glad igjen :-) Håper det går fort over for deg.

Anonymous poster hash: ebdef...d09
Skrevet

Godt å høre!

Selv om syv måneder høres lenge ut nå.. Er så lei av å være trist - og ikke kunne gjøre noe med det. Klarer fortsatt ikke tanken på andre menn :( Får vel bare ta en dag av gangen, men ingenting gir meg gledefølelse lenger.

Er det normalt? Vi var samboere i flere år. Ingen kontakt nå.

Ts

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er veldig normalt å være trist og lei etter så kort tid. En kan selv flere år senere kjenne stikk av melankoli over det som gikk tapt, selv om en forstår at det var eneste veien det kunne gå.

• Liker 1
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Føler meg fortsatt så trist og melankolsk over at det gikk slik, og over tapet av han jeg elsket.

Det varierer veldig avhengig av situasjonene, individene og omgivelsene. Kan ta et par år...eller kortere eller lengre.

: - (

Skrevet

Jeg har hørt at det tar 1 måned for hvert år av forholdet å komme over (sånn omtrent da). Desto lenger forhold, desto lenger sørgeperiode.

Mitt forhold var 15 år langt, og det tok 2 år å komme over det. Ikke over slik at jeg aldri er lei meg. Men slik at jeg ser lysere på fremtiden og begynner å tro at jeg kan oppleve kjærlighet igjen i livet.

For ett år siden var jeg mørkere til sinns og var sikker på at jeg aldri kom til å finne noen igjen.

Anonymous poster hash: ad7d0...0bf

Gjest krokodillen
Skrevet

Jeg har hørt at det tar 1 måned for hvert år av forholdet å komme over (sånn omtrent da). Desto lenger forhold, desto lenger sørgeperiode. Mitt forhold var 15 år langt, og det tok 2 år å komme over det. Ikke over slik at jeg aldri er lei meg. Men slik at jeg ser lysere på fremtiden og begynner å tro at jeg kan oppleve kjærlighet igjen i livet. For ett år siden var jeg mørkere til sinns og var sikker på at jeg aldri kom til å finne noen igjen. Anonymous poster hash: ad7d0...0bf

Det er det du har hørt men det stemmer ikke nødvendigvis. Hva med de som har vært sammen i ti år? Tror du de bruker resten av livet på å sørge. Neppe!

Skrevet

Det er det du har hørt men det stemmer ikke nødvendigvis. Hva med de som har vært sammen i ti år? Tror du de bruker resten av livet på å sørge. Neppe!

Det regnestykket var vel litt feil? Ti år= ti mnd sørgetid.

Anonymous poster hash: 2f8ab...c37

Gjest krokodillen
Skrevet

Det regnestykket var vel litt feil? Ti år= ti mnd sørgetid.

Anonymous poster hash: 2f8ab...c37

for tidlig på morgenen..

men det blir uansett feil for mitt vedkommende. det er da helt indivinduelt hvor lang tid man bruker.

Skrevet

Veldig individuelt ja, jeg brukte under 2mnd på et 3 år langt forhold, men veldig lang tid på et forhold som varte under et år.

Skrevet

En måned for hver år!

Det betyr 10 år = 10 måneder altså litt under ett år.

Lær deg å lese.

Anonymous poster hash: ad7d0...0bf

Gjest krokodillen
Skrevet

En måned for hver år! Det betyr 10 år = 10 måneder altså litt under ett år. Lær deg å lese. Anonymous poster hash: ad7d0...0bf

Lær deg å lese hele tråden.

Det er uansett et latterlig regnestykke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...