Hu i Svingen Skrevet 1. juli 2004 #1 Del Skrevet 1. juli 2004 Hvordan oppbevarer dere belter? Vil gjerne ha det litt oversiktlig samtidig som beltene må være lette å ta frem og legge tilbake :klø: Noen lure tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 1. juli 2004 #2 Del Skrevet 1. juli 2004 En slipshenger er suverent til belter. Du vet en slik med mange riller nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juli 2004 Ja! Det var jo veldig lurt (at jeg ikke tenkte på det :oops: ) Hvor selges sånne mon tro? Slipsbutikker? He he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 1. juli 2004 #4 Del Skrevet 1. juli 2004 Finnes dyre varianter i slipsbutikker ja :-) Tie Rack har noen, Ferner Jacobsen likeså. Men jeg ville sjekket ut Nille eller Clas Olson om fargene ikke er viktig. Og når jeg tenker meg om tror jeg det finnes en egen slipshenger i Elfa garderobesystemet om det skulle passe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 1. juli 2004 Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2004 #6 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har skrudd opp en vanlig knaggerad på innsiden av skapdøren hvor jeg henger belter, smykker og annet dill som jeg bruker ofte - oversiktelig og lett tilgjengelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 2. juli 2004 #7 Del Skrevet 2. juli 2004 I garderobeskapet vårt har vi et kurvsystem med noen små kurver, ruller de sammen og lar de ligge i en sånn en. Før hadde jeg dem på en rund kleshenger, hmm hvor har det blitt av den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå