Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er noe jeg har lurt en del på, da jeg leser en del tråder her om det.

Da tenker jeg på 18 som yngst. Hvor gamle er dere, hva er grunnen til det? :klo: Noen andre som har noen formening?

Anonymous poster hash: bc3c2...bda
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner som tenner på yngre gutter

Da tenker jeg på 18 som yngst. Hvor gamle er dere, hva er grunnen til det? :klo: Noen andre som har noen formening?

Anonymous poster hash: 3e0c1...618
Skrevet

Anonymous poster hash: bc3c2...bda

Nå er det jo slikt at de fleste damer er på topp i alderen 17-22.

Det er jo et fakta uansett om man er 20 eller 70 selv.

Hadde det vært sosialt akseptert og jeg hadde draget på ei på 20 så hadde jeg gjærne vært sammen med ei. (jeg er 38)

Anonymous poster hash: def17...8fb

• Liker 1
Skrevet

Hadde det vært sosialt akseptert og jeg hadde draget på ei på 20 så hadde jeg gjærne vært sammen med ei. (jeg er 38)

På topp når det gjelder hva?? Seksuelt er damer på topp i 40-årsalderen.

Omvendt med menn - de er seksuelt på topp i alderen 17-22 år. Deretter går det sørgelig nedover..

Sånn er det bare :)

Gjest nobilian
Skrevet

På topp når det gjelder hva?? Seksuelt er damer på topp i 40-årsalderen.

Omvendt med menn - de er seksuelt på topp i alderen 17-22 år. Deretter går det sørgelig nedover..

Sånn er det bare :)

Utseendemessig?

Skrevet

Tror du blir nødt til å forklare hvorfor du synes damer er på topp når de er 17-22 ;) Man lurer jo litt... Er det det at de er så deilig uerfarne og en smule naive? Eller er det de myke trekkene og den sprettne rumpa...

Hvis det hadde vært sosialt akseptert, hadde du da helt oppriktig kunne tenke deg å starte et seriøst forhold og flytte sammen med en 17 åring, eller tenker du egentlig bare på nytelsen og sexen?

Er en dame på din alder selv og har ingen problemer med å se at en 20 år gammel gutt kan være sexy, men jeg hadde ikke i mine villeste fantasier ville startet et forhold til han...

Anonymous poster hash: 60df6...43b

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Tror du blir nødt til å forklare hvorfor du synes damer er på topp når de er 17-22 ;) Man lurer jo litt... Er det det at de er så deilig uerfarne og en smule naive? Eller er det de myke trekkene og den sprettne rumpa...

Hvis det hadde vært sosialt akseptert, hadde du da helt oppriktig kunne tenke deg å starte et seriøst forhold og flytte sammen med en 17 åring, eller tenker du egentlig bare på nytelsen og sexen?

Er en dame på din alder selv og har ingen problemer med å se at en 20 år gammel gutt kan være sexy, men jeg hadde ikke i mine villeste fantasier ville startet et forhold til han...

Anonymous poster hash: 60df6...43b

De er på topp i den alderen for da er kroppen vokst ut og de er stortsett plettfrie. Slik er det bare. Selvfølgelig eldre kvinner blir jo så provosert av dette. Menn er dumminger, ekle teitinger og siklende griser. Her må det innføres tankepoliti, en mann skal ikke få lov til å tenne på en kvinne som er mer enn 5 år yngre enn han selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...