Cessa74 Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 jeg har selv lenge lett etter en skikkelig BRA hårblogg. Dessverre finnes det ikke en eneste norsk hårblogg som er i nærheten av Sveriges beste hårblogg. her får du masse bra tips om farging, styling, produkter osv osv. Min klare favorittblogg! Tenkte å tipse om den her - sikkert mange flere som vil digge denne bloggen!! http://elin.damernasvarld.se
Ella1 Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 jeg har selv lenge lett etter en skikkelig BRA hårblogg. Dessverre finnes det ikke en eneste norsk hårblogg som er i nærheten av Sveriges beste hårblogg. her får du masse bra tips om farging, styling, produkter osv osv. Min klare favorittblogg! Tenkte å tipse om den her - sikkert mange flere som vil digge denne bloggen!! http://elin.damernasvarld.se 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Takk for tips! Ser at hun er flink. Spesielt på det "ombre-innlegget". Lo høyt da jeg så hvordan det mennesket så ut før! Haha! Ble jo utrolig fint da Anonymous poster hash: 37d30...4d9 1
Cessa74 Skrevet 13. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2014 Bare hyggelig! vet at jeg selv ville blitt veldig glad for tips om denne typen blogg! Og jeg har hentet mye inspirasjon og tips fra henne! Egentlig merkelig at det ikke finnes en tilsvarende norsk hårblogg, men de jeg har sjekket ut (og jeg har lest mange!) er ubeskrivelig dårlige ifht denne. Så syns bare det er gøy at flere kan lese denne!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Takk for tips! Ser at hun er flink. Spesielt på det "ombre-innlegget". Lo høyt da jeg så hvordan det mennesket så ut før! Haha! Ble jo utrolig fint da Anonymous poster hash: 37d30...4d9 Lo litt jeg også, men det ble kjempefint! Uff. Jeg vet at det er mange flinke frisører der ute, men det er bilder som dette som gjør meg utrolig skeptisk til å gå til frisøren. Ikke bare er "teknikken" skikkelig dårlig. Hvordan kan en frisør synes at det er greit å bleke et hår fire ganger? Anonymous poster hash: f8188...a37 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå