AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Hei Skulle gjerne hatt tips på en GOD hudpleie serie som fungerer mot uren hud med kviser i t-sonen. Har i tillegg mørke porer på nesen. Kinnene ellers er rene og flotte uten noe urenheter, men kanskje noe tørr. Hvilket merke har dere best erfaring med? Declor? Matis? Er forresten 24 år. Thanks!! ) Anonymous poster hash: c0373...3ae
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Ingen? Jeg tenkte å bestille nååå Anonymous poster hash: c0373...3ae
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Hallo? Er jeg den eneste med kviser i t-sonen her? Hvilken hudpleie serie bruker dere???? Anonymous poster hash: c0373...3ae
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Jeg har fet/kombinert hud som er acne prone og fuktfattig. Har testet mange hudpleieserier der ute, og hva som fungerer for akkurat deg er håpløst å si, det du må gjøre er å prøve ut, og se om det fungerer Når jeg var yngre brukte jeg Biotherme med god effekt. Men når jeg ble eldre sluttet dette å virke for meg. Nå bruker jeg en god kombinasjon av mange merker. Merker jeg syns er gode som du kan teste ut er bl.a: MD Formulations Matis Decleor Emergin C Ole Henriksen Biotherme En serie jeg syns er særlig god for uren hud som ikke har ekstremt store problemer er Matis Purete sin serie som er beregnet mot urenheter. Har man store problemer syns jeg MD Formulations kombinert med Decleor. Den beste dyprensende masken for å få bukt med urenheter syns jeg per nå er Emergin C Deglazing mask hvis man har litt urenheter, og MD Formulations Clearing complex mask hvis man har mye å "rydde opp i" Du kan f.eks prøve rens/toner/serum/dagkrem i Matis Purete, kombinert med MD Formulations face & body scrub og MD Formulations clearing complex mask. Anonymous poster hash: d9a93...f8c
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Jeg bruker serien fra Voya Anonymous poster hash: de5ff...832
Kjibba Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Obagi ZO serien. Trur ikkje det går an å bestille den på nett. Ellers er Dermalogica knallgod, funker på min hud hvertfall :D Pass på det ikkje er mineralolje i det du kjøper, blir berre verre av det. Salicylsyre er derimot effektivt, og hugs skrubb/peeling
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 Ja obagi zo medical oilacleanse er veldig god! Og finacea gel på resept samt fukt eller solfaktor uten mineralolje.Anonymous poster hash: 28c3f...cf4
teit1 Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 Prøver for øyeblikket La Roche-Posay. Får håpe at det er gode produkter.. hørt at det enten funker eller gjør huden verre. Krysser fingrene..
flinkeceline Skrevet 15. august 2014 #9 Skrevet 15. august 2014 Jeg sverger til A-Dermas hudpleieserie. Har ikke hatt ei eneste kvise siden jeg begynte å bruke den.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #10 Skrevet 15. august 2014 Garnier 3-i-en ansiktsvask og avene triacneal! Hadde masse kviser før, men ikke nå, og hvis det skulle komme en, forsvinner den med det samme igjen Anonymous poster hash: c9135...94a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå