AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Har problemer med at lyden på PCen plutselig forsvinner. WMP: "Det oppstod et problem i Windows Media Player under avspilling av filen." På VLC vises evt. video, men ingen lyd. På youtube starter en video, men så står det "det oppsto en feil, prøv på nytt senere". Hva kan være i veien? Noen ganger slår jeg av og på PCen, det ser ut til å hjelpe.. Men ikke alltid, så det må være tilfeldig. Dette starta for et par uker siden. Lyden forsvinner flere ganger hver dag. Anonymous poster hash: d0a2f...abc
Spaghetti Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Oppdater lyddriveren. Burde fungere utmerket, vil jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Hvordan gjør jeg det? Anonymous poster hash: d0a2f...abc
-Jiinxs- Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 (endret) Om du leste det jeg skrev før, så ikke gjør det. For jeg prøvde det ut og da forsvant selvfølgelig lyden.. Har du en link til pcen så kan jeg sikkert prøve å hjelpe deg med å finne de rette driverene. Jeg tipper du har en laptop og vet ikke om det er noe nevneverdig forskjell mellom det og stasjonær. Men i min har jeg RealTek, og du kan finne driverene her (velg High Definition Audio Codecs (Software) Starter det et program om du plugger i noen ørepropper i pcen din? Da skal det stå litt info om lydkortet (hva drivere du skal søke etter) Endret 14. august 2014 av -Leon-
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Leste ingenting før nå, -Leon- Denne PCen har jeg: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/PBNXC2CED039/packard-bell-easynote-te-15-6-barbar-pc Har ikke ørepropper. Anonymous poster hash: d0a2f...abc Anonymous poster hash: d0a2f...abc
-Jiinxs- Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 http://www.packardbell.no/pb/no/NO/content/download Om det ikke er valgt fra før av etter jeg kopierte linken, så velg Note book - EasyNote - EN TE69KB Last ned Audio Driver, øverste valget. Installasjonen burde være enkelt å komme igjennom
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Da har jeg installert. Men det står ikke "kjør", bare "åpne". Når jeg åpner, kommer det opp en liste med config, vista, setup.. Med endringsdatoer mellom 2005 og 2013.. Anonymous poster hash: d0a2f...abc
-Jiinxs- Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 Pakk ut eller start filen som heter setup. Se hva som skjer da.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 Takk:) Nå er ting som de skal være igjen! Anonymous poster hash: d0a2f...abc
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #11 Skrevet 15. august 2014 Nei, dæven.. Bare tilsynelatende fungerte det. Nå har jeg samme problem igjen... Anonymous poster hash: d0a2f...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå