Gå til innhold

Jeg for e-mailen i retur!

~Ironic~Tiger~

Anbefalte innlegg

Hvorfor? Adressen jeg sender til vet jeg at eksisterer, for da jeg sendte mailen uten vedlegg ble den sendt, men da jeg prøvde å sende den med vedlegg kom den i retur. Noen som har peiling på hvorfor? Jeg er nemlig helt grønn :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Her er jeg ikke sikker, men siden vedlegg kan inneholde virus kan det være at mottakeren har blokkert for mail med vedlegg. Det vet jeg at man kan gjøre blandt annet i Outlook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd det et par ganger. Det kan ha noe med at mailen du sender er for stor for mottakerens innboks. Hvis mottakeren har liten plass i mailboksen sin, så blokker outlooken mail som ikke får plass. Det du da må gjøre er å dele opp vedlegget i mindre biter og sende i flere omganger, hvordan du deler opp vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, begge to!

Jeg skal teste ut teoriene deres :wink:

Nå fikk jeg noe å sette fingrene i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev litt feil i stad. Her er det jeg mener:

Jeg har også opplevd det et par ganger. Det kan ha noe med at mailen du sender er for stor for mottakerens innboks. Hvis mottakeren har liten plass i mailboksen sin, så blokker outlooken mail som ikke får plass og returnerer den til avsender. Det du da må gjøre er å sende en mail der du ber mottaker frigjøre plass i mailbosen sin så du får sendt mailen. En annen ting kan være at hvis vedlegget blir for stort så kan mottaker ha problemer med å laste den ned. Da må du dele opp vedlegget og sende det i flere omganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...