Gå til innhold

Hvem er imot dobbeldating? Og hvem er for? For eller imot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på dette med nettdating spesiellt. Hvem er for dobbeldating og hvem er imot? Skriv Imot eller for. Greit å vite en meningsmåling :)

Anonymous poster hash: 88ba2...31c
Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet

Hvorfor ikke lage en avstemning da? Vi har en slik funksjon her.

Gjest Leo Nardo
Skrevet (endret)

Rent prinsipielt har jeg ingen problemer med at noen (les: meg eller mine utkårede) møter flere personer både første og andre og til og med en tredje (i grenseland) 'date'.

Problemet for min del er at jeg sjeldent har interesse for mer enn en kvinne om gangen. Det irriterer meg egentlig. For all del, jeg ELSKER kvinner. Virkelig. Jeg forguder kvinner. Men jeg har en tendens til å få tunellsyn når jeg møter en jente som virkelig begeistrer meg.

Akkurat nå er det en spesifkk jente som begeistrer meg og jeg håper inderlig at jeg får muligheten til å se henne igjen og kunne få invitere henne med ut. Alle andre jenter bleikner i forhold. Derfor har jeg null interesse av å møte noen andre enn henne akkurat nå. Har til og med mistet interessen for å ligge med andre jenter. Vel, den er der vel, men jeg jobber ikke akkurat for det.

:)

Endret av Leo Nardo
  • Liker 1
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Det merkelege er at første gangen eg såg ho eg no er begeistra for, så hadde eg ei anna jenta i tankane mine. Eg hugsar tydeleg at det frustrerte meg noko grusomt, ettersom denne kvinneskikkelsen var i ei klasse for seg sjølv og det var ingen rasjonelle grunnar for at eg skulle foretrekke ho andre.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ser ikke noe galt i å dobbeldate, men jeg foretrekker selv å fokusere på en av gangen.

Gjest krokodillen
Skrevet

Nåe man dater så er man i bli kjent fasen. Man kan ikke forlange at man skal være eksklusive så tidlig

Skrevet

Jeg har hatt dater som jeg vet ser andre jenter, og jeg har selv datet to stykker, samtidig som jeg jo gikk på byen og hadde det gøy med det også... ;) Det er litt rart, men da jeg var yngre så trodde jeg at det skulle være sånn og synes det var helt OK. Meeeen så ble jeg noen år eldre, og nå faller jeg for / blir interessert i menn på en helt annen måte enn før - det er mer "voksent" og seriøst. Jeg innser også o ettertid at jeg aldr har datet noen jeg har vært ordentlig interessert i.

Jeg hadde ikke syntes det var helt ok nå. Kanskje i oppstartsfasen, men skal han feks på en tredje date meg, så dater han bare meg.

Skrevet

Ække så kult når daten blir sjarmert av kompisen.

Skrevet

Date to samtidig, nei takk!

Men snakke med flere før man bestemmer seg for å satse på en bestemt er greit nok.

• Liker 1
Skrevet

Date to samtidig, nei takk!

Men snakke med flere før man bestemmer seg for å satse på en bestemt er greit nok.

Trådstarter: jeg har kuttet å gå på nettdatingplassen der vi traff hveandre. Jeg kutter den ut til jeg finner ut om det blir meg og han daten jeg har nå. Jeg bare lar profilen stå, men logger meg ikke på. Dette for å vise han som jeg dater interesse. Men jeg skriver med andre litt på facebook, itilfelle dette skal ryke, men jeg er kun interessert i han jeg dater. Og jeg møter ingen andre enn han. Venter til det er avklart mellom han og meg. Mener det er det rette.

Anonymous poster hash: 88ba2...31c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...