Gå til innhold

Hvem skal ta kontakt , jeg eller han, eller annenhver gang osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter nå i kveld og venter på at daten min skal ta kontakt. Jeg vil helst at han skal ta kontakt først. Vi har avtalt å prate i kveld. Jeg har tatt mye kontakt i det siste først altså når det gjelder på nettet, derfor håper jeg at det er han nå som sender melding. Hva mener dere om det?

Jeg er også redd for at han skal bli helt stille... Det er grusomt å tenke på....Og hater å bli sittende å vente på melding fra han...

Er jeg alene om å være skeptisk, og usikker i en datingfase?

Anonymous poster hash: 0b78e...e6c
Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Gjør det du føler for og skit i resten.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nei, du er ikke alene om å være skeptisk og usikker. Man kjenner ikke den andre så godt i en slik fase og derfor blir man litt sårbar. Det kan være at han ikke tar kontakt først fordi han er vant med at du gjør det. Kanskje han rett og slett undrer seg over at han ikke hører noe fra deg? Venter som deg?

Endret av Ms. Steele
Skrevet

Vil bare si at du har min fulle sympati... det er en slitsom periode. Det å ikke vite hva den andre personen tenker og hvordan det er best å forholde seg til han. Ikke skal man mase, men en viss insats må man legge inn også. Men hva er for mye?

Jeg aner ikke.

Anonymous poster hash: f8cc2...add
Skrevet

Gjør det du føler for og skit i resten.

Trådstarter. : Jeg tok kontakt. Og han sier at han vil møte meg igjen. Jeg orket ikke å bare ligge å vente på at han skulle si noe... Jeg bare tenkte utifra min interesse for han, og tok kontakt.

Nei, du er ikke alene om å være skeptisk og usikker. Man kjenner ikke den andre så godt i en slik fase og derfor blir man litt sårbar. Det kan være at han ikke tar kontakt først fordi han er vant med at du gjør det. Kanskje han rett og slett undrer seg over at han ikke hører noe fra deg? Venter som deg?

Ja, det er en sårbar fase. Hater dette.... Jeg går rundt hele tiden å venter på at han skal skrive til meg og gi meg pekepinner på at han virkelig liker meg på den måten jeg ønsker å bli likt. Men hvorfor skal han være forelsket i meg når det fins 10000 vis av andre damer å velge i? Han er jo pen... Men jeg håper at han kun har øynene for meg. Han sier at han liker meg.

Vil bare si at du har min fulle sympati... det er en slitsom periode. Det å ikke vite hva den andre personen tenker og hvordan det er best å forholde seg til han. Ikke skal man mase, men en viss insats må man legge inn også. Men hva er for mye?

Jeg aner ikke.

jepp vanskelig fase, og trøsten er at vi er flere som føler det samme. Og det er faktisk vondt å være forelsket ..... Jeg har jo selvfølgelig klart å bli det... Er redd at han har andre damer på lur.

Gjest Leo Nardo
Skrevet (endret)

Det jeg tenker er at om det er noe ekte, så skjærer det gjennom alle slike spill og illusjoner uansett. Da vil rett og slett begge ha kontakt med hverandre uten å tenke på hvem sin tur det er.

:)

Endret av Leo Nardo
Skrevet

Det jeg tenker er at om det er noe ekte, så skjærer det gjennom alle slike spill og illusjoner uansett. Da vil rett og slett begge ha kontakt med hverandre uten å tenke på hvem sin tur det er.

:)

jeg håpper det er ekte. Men jeg får bare ta å ta det helt rolig, og tenke at det er ikke sikkert at det blir meg og han.... Men får håpe at han viser meg at han liker meg med å ta mer kontakt :) Vi har hatt sex, og han virker jo ut til å like meg. Men jeg kan jo ta feil... Grøss og gru... jeg hater dette med dating!

Skrevet

Vi er i akkurat samme båt og jeg skjønner din usikkerhet så utrolig godt. Ofte har menn makta i denne perioden fordi de oftere er flinke til å holde hodet kaldt.

• Liker 1
Skrevet

Vi er i akkurat samme båt og jeg skjønner din usikkerhet så utrolig godt. Ofte har menn makta i denne perioden fordi de oftere er flinke til å holde hodet kaldt.

Trådstarter: Så det er gjerne derfor det virker som om han tar dette så rolig. Det virker ut som om han tar dette kjemperolig... Men en ting merker jeg: det er at jeg føler at han sender sjelden meldinger , men samtidig så sier han at han vil møte meg igjen og at han gleder seg til det. Og at han liker meg kjempemye.

Det dumme jeg gjorde er å ha sex tidlig, for da blir følelsene mine ekstra høye når jeg ligger mye i det.

Skrevet

Litt morsomt at du skriver ligger mye i det:P Skjønnte at du mente legger altså:)

Skrevet

Litt morsomt at du skriver ligger mye i det:P Skjønnte at du mente legger altså :)

trådstarter : haha

Skrevet

Trådstarter: Så det er gjerne derfor det virker som om han tar dette så rolig. Det virker ut som om han tar dette kjemperolig... Men en ting merker jeg: det er at jeg føler at han sender sjelden meldinger , men samtidig så sier han at han vil møte meg igjen og at han gleder seg til det. Og at han liker meg kjempemye.

Det dumme jeg gjorde er å ha sex tidlig, for da blir følelsene mine ekstra høye når jeg ligger mye i det.

Samme feil jeg og gjorde :P

Skrevet

Samme feil jeg og gjorde :P

Trådstarter: Ja den tabben har jeg gjort før ;) og er redd jeg gjorde samme tabbe igjen ;) Kan være at han tenkte sex, mens jeg tenkte mer .... Jeg vet ikke... Gjenstår å se ;)

Skrevet

Trådstarter: Ja den tabben har jeg gjort før ;) og er redd jeg gjorde samme tabbe igjen ;) Kan være at han tenkte sex, mens jeg tenkte mer .... Jeg vet ikke... Gjenstår å se ;)

Har måtte gå i ventemodus selv og synes det er vanskelig. Men ikke mye annet å gjøre. Prøver derfor å være aktiv og sosial som vanlig. Eller til og med mer aktiv enn normalt :P

Aner ikke om han flørter med andre og driver på i en slags vurderingsfase fortiden. Og lurer på om jeg noen gang får vite :P slitsomt.

Skrevet

Har måtte gå i ventemodus selv og synes det er vanskelig. Men ikke mye annet å gjøre. Prøver derfor å være aktiv og sosial som vanlig. Eller til og med mer aktiv enn normalt :P

Aner ikke om han flørter med andre og driver på i en slags vurderingsfase fortiden. Og lurer på om jeg noen gang får vite :P slitsomt.

Trådstarter: Er enig med deg... Det er slitsomt.... Jeg føler at jeg på en måte hadde det bedre før jeg traff han med at jeg slapp den slitsomme forelskelsesfølelsen. Den er slitsom, for jeg er så usikker hver gang vi går hver til vårt.... Føler meg helt hysterisk for at han plutselig skal si at han ikke lenger føler seg forelsket i meg, og vil dumpe meg..... Jeg er også redd at han får øynene opp for en annen dame.... Jeg er redd at han ser på utvalget sitt.... Og jeg er redd at jeg ikke er den spesielle for han.... Det er slitsom fase. Selv om han kysset meg intenst da han sa hadet sist, så ... tenker jeg jo at de kyssene trenger ikke å bety han en dritt, men for meg var det som hentet ut fra en av de mest romantiske filmer....

Gjest krokodillen
Skrevet

herregud...skal man telle hvor mange ganger man tar kontakt med hverandre? for noen "problemer" folk har...

Gjest krokodillen
Skrevet

Trådstarter: Er enig med deg... Det er slitsomt.... Jeg føler at jeg på en måte hadde det bedre før jeg traff han med at jeg slapp den slitsomme forelskelsesfølelsen. Den er slitsom, for jeg er så usikker hver gang vi går hver til vårt.... Føler meg helt hysterisk for at han plutselig skal si at han ikke lenger føler seg forelsket i meg, og vil dumpe meg..... Jeg er også redd at han får øynene opp for en annen dame.... Jeg er redd at han ser på utvalget sitt.... Og jeg er redd at jeg ikke er den spesielle for han.... Det er slitsom fase. Selv om han kysset meg intenst da han sa hadet sist, så ... tenker jeg jo at de kyssene trenger ikke å bety han en dritt, men for meg var det som hentet ut fra en av de mest romantiske filmer....

vel, livet er ikke som en romantisk film. det er heller ikke forhold. men dette er en vanlig illusjon for de fleste ungjenter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...