AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Jeg har vært sammens med kjæresten i snart 3 mnd ( vi er begge i starten av 20 åra hvis dette kan være til hjelp) I starten fikk jeg masse meldinger hvor han blant annet fortalte meg hvor glad han var for å være kjæresten min. Nå den siste uka derimot har han vært veldig kort på meldinger. Han sender noen meldinger, men så fort jeg svarer blir han veldig kort i svaret. Ps: han har hatt mye å gjøre denne uken. Spørsmålet mitt er - er dette vanlig at man tar mindre kort utover i forholdet? Eller er dette noe jeg bør ta opp med han? Og et lite spørsmål til: - hvis han har mistet interessen, kommer han til å fortelle det uten at jeg legger opp til det veldig snart da? Setter veldig pris på svar, er veldig redd for å bli såret. Anonymous poster hash: 7de06...c06 1
idalok Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 (endret) Hva med å snakke med han og høre hva han sier? Endret 13. august 2014 av idalok
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Jeg har vært sammens med kjæresten i snart 3 mnd ( vi er begge i starten av 20 åra hvis dette kan være til hjelp) I starten fikk jeg masse meldinger hvor han blant annet fortalte meg hvor glad han var for å være kjæresten min. Nå den siste uka derimot har han vært veldig kort på meldinger. Han sender noen meldinger, men så fort jeg svarer blir han veldig kort i svaret. Ps: han har hatt mye å gjøre denne uken. Spørsmålet mitt er - er dette vanlig at man tar mindre kort utover i forholdet? Eller er dette noe jeg bør ta opp med han? Og et lite spørsmål til: - hvis han har mistet interessen, kommer han til å fortelle det uten at jeg legger opp til det veldig snart da? Setter veldig pris på svar, er veldig redd for å bli såret.Anonymous poster hash: 7de06...c06 Glemte også å nevne at han tidligere ringe meg en del, men i den siste tiden har han ikke ringt i det hele tatt.. Anonymous poster hash: 7de06...c06
Ava Mae Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Baserer du alt dette på noe som har skjedd i løpet av èn uke og en uke der han i tillegg har vært veldig opptatt?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Hva skjer med å ikke snakke med kjæresten din? Kommunikasjon er er nøkkelsen, det hjelper ikke spørre noen her. Det er HAN du må snakke med Anonymous poster hash: e4969...292 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Baserer du alt dette på noe som har skjedd i løpet av èn uke og en uke der han i tillegg har vært veldig opptatt? jeg vet jeg kanskje overreagerer, men jeg vet han har tid på kvelden, og tidligere når han var opptatt tok han fortsatt kontakt og ville holde en samtale gående, i motsetning til nå hvor han kun svarer kort når jeg svarer han Anonymous poster hash: 7de06...c06
Gjest brutal_mann Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Selv om han har tid så betyr det ikke at han har mental kapasitet til å ta kontakt. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #9 Skrevet 13. august 2014 Jeg er redd for at han vil se på meg som kravstor og stikke av, jeg vet at kommunikasjon er viktig, men siden forholdet er ganske ferskt så kan det hende han blir redd og blir usikker pga jeg nevner dette. Hva skjer med å ikke snakke med kjæresten din? Kommunikasjon er er nøkkelsen, det hjelper ikke spørre noen her. Det er HAN du må snakke medAnonymous poster hash: e4969...292 Anonymous poster hash: 7de06...c06
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #10 Skrevet 13. august 2014 Selv om han har tid så betyr det ikke at han har mental kapasitet til å ta kontakt. at han er sliten mener du? Det kan godt hende. Takk for svar Anonymous poster hash: 7de06...c06
hypes Skrevet 13. august 2014 #11 Skrevet 13. august 2014 Jeg vet ikke hva jeg vil tro, men var jeg deg ville jeg forberedt meg på det verste; bare sånn for din egen skyld. I mine øyne minner det du forteller meg veldig om mine egne erfaringer med gutter som har såret meg, og det er sånn ca. så lang tid det ofte tar før det enten blir mer seriøst - eller en av partene prøver å trekke seg ut. Husker en gutt jeg var sammen med for et år siden, hvor det begynte med at han tok mindre og mindre kontakt, ble tregere og tregere til å svare på meldinger, helt til slutt at han ikke svarte i det hele tatt. Og så satt jeg der da, helt rådvill og uten svar, gransket meg selv for feil og prøvde å finne ut hvorfor han ikke ville ha meg mer. Og han er ikke den siste gutten som avsluttet forholdet på den måten.. Vet jeg svartmaler det veldig nå, men jeg har nå lært at det er mye bedre for meg selv hvis jeg forbereder meg på det verste når jeg syns gutten oppfører seg litt rart. Det kan såklart hende du overreagerer, så før du bekymrer deg for mye og sliter deg ut på den måten, ville jeg fått alt klinkende klart med én gang - spør han rett ut om noe er galt, evt. hva han tenker fremover. Da får du (forhåpentligvis) hvertfall den rene sannheten - enten den er god eller dårlig. Mye bedre for deg uansett da, og det skal nevnes at da jeg gjorde dette med en gutt jeg hadde noe på gang med for en stund siden (han begynte å bli rar, tok lite kontakt osv.), endte det med at han innrømmet at han var usikker. lurte derfor på hva jeg ville vidre? og da sa jeg at >"vi avslutter det der og da". Men, det som merkelig nok skjedde var at han etter kort tid kontaktet meg igjen, ba meg med på campingtur og hele pakka - jeg takket selvfølgelig nei. Sjansen på meg hadde han allerede kastet fra seg poenget mitt er at eneste som til syvende og sist taper på dette er han så spør rett ut, vær ærlig om dine egne følelser og be han om det samme. Finner du ut at han bare har vært stressa er jo det kjempefint! Er han derimot usikker, er det hvertfall du som er den voksne i forholdet, noe han også vil merke og DET syns gutter er tiltrekkende det 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #12 Skrevet 13. august 2014 Jeg vet ikke hva jeg vil tro, men var jeg deg ville jeg forberedt meg på det verste; bare sånn for din egen skyld. I mine øyne minner det du forteller meg veldig om mine egne erfaringer med gutter som har såret meg, og det er sånn ca. så lang tid det ofte tar før det enten blir mer seriøst - eller en av partene prøver å trekke seg ut. Husker en gutt jeg var sammen med for et år siden, hvor det begynte med at han tok mindre og mindre kontakt, ble tregere og tregere til å svare på meldinger, helt til slutt at han ikke svarte i det hele tatt. Og så satt jeg der da, helt rådvill og uten svar, gransket meg selv for feil og prøvde å finne ut hvorfor han ikke ville ha meg mer. Og han er ikke den siste gutten som avsluttet forholdet på den måten.. Vet jeg svartmaler det veldig nå, men jeg har nå lært at det er mye bedre for meg selv hvis jeg forbereder meg på det verste når jeg syns gutten oppfører seg litt rart. Det kan såklart hende du overreagerer, så før du bekymrer deg for mye og sliter deg ut på den måten, ville jeg fått alt klinkende klart med én gang - spør han rett ut om noe er galt, evt. hva han tenker fremover. Da får du (forhåpentligvis) hvertfall den rene sannheten - enten den er god eller dårlig. Mye bedre for deg uansett da, og det skal nevnes at da jeg gjorde dette med en gutt jeg hadde noe på gang med for en stund siden (han begynte å bli rar, tok lite kontakt osv.), endte det med at han innrømmet at han var usikker. lurte derfor på hva jeg ville vidre? og da sa jeg at >"vi avslutter det der og da". Men, det som merkelig nok skjedde var at han etter kort tid kontaktet meg igjen, ba meg med på campingtur og hele pakka - jeg takket selvfølgelig nei. Sjansen på meg hadde han allerede kastet fra seg poenget mitt er at eneste som til syvende og sist taper på dette er han så spør rett ut, vær ærlig om dine egne følelser og be han om det samme. Finner du ut at han bare har vært stressa er jo det kjempefint! Er han derimot usikker, er det hvertfall du som er den voksne i forholdet, noe han også vil merke og DET syns gutter er tiltrekkende det jeg er helt enig med deg, er derfor jeg har reagert såpass sjapt siden jeg har opplevd at gutter tar mindre kontakt og deretter gjør det slutt flere ganger. Men det som er annerledes her er at han fortsatt forteller meg hvor glad han er i meg når han sender nattameldinger, men jeg vet ikke om det bare er noe han sier for å ikke såre meg eller ikke tørr å ta opp hva han tenker på.. Anonymous poster hash: 7de06...c06
Nysjerriggutt Skrevet 13. august 2014 #13 Skrevet 13. august 2014 Hvis du erimot begynner å spørre og grave om han liker deg like mye som før, og gnåler om det. Da ville jeg blitt lei, og gjort det slutt.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #14 Skrevet 13. august 2014 Hvis du erimot begynner å spørre og grave om han liker deg like mye som før, og gnåler om det. Da ville jeg blitt lei, og gjort det slutt. ja, det er derfor jeg ikke vil nevne noe og håpe at han forteller det selv hvis det er noe i veien, vil overhodet ikke mase på han, men ville du ha fortsatt ha fortalt jenta og sendt hun nattameldinger hvor det sto at du var glad i ho? Bare lurer siden du er en gutt Anonymous poster hash: 7de06...c06
Nysjerriggutt Skrevet 14. august 2014 #15 Skrevet 14. august 2014 ja, det er derfor jeg ikke vil nevne noe og håpe at han forteller det selv hvis det er noe i veien, vil overhodet ikke mase på han, men ville du ha fortsatt ha fortalt jenta og sendt hun nattameldinger hvor det sto at du var glad i ho? Bare lurer siden du er en gutt Anonymous poster hash: 7de06...c06 Jeg kan jo bare svare for meg selv og hva jeg gjorde når jeg var i den situasjonen du mistenker kjærsten din i å være i nå. Så det er IKKE sikkert det er sånn. Men jeg sendte fortsatt nattameldinger til ho, egentlig bare fordi jeg visste at det ville blitt et drama helvete om jeg ikke gjorde det. Men det greiene jeg var sammen med, var ekstremt masete da, tviler på at du er på samme nivå som ho. Et mulig svar for at han er sånn er at han har bare dårlig tid, er sliten, det har skjedd ting i livet hans som han ikke har fått sagt til deg enda eller lignende. En annen mulig ting som KAN ha skjedd er at den "nyforelska" følelsen har dabbet litt av. Det betyr ikke at han ikke er glad i deg og vill være med deg, men at han ønsker kanskje litt mer fritid om dere er veldig mye sammen (?) du vet når jenter får seg en kjæreste gir de jo praktisk talt opp det vanlige livet sitt, mens gutter har et stort behov for å være gutter og kunne diskutere og snakke om puppene til paradise Iselin uten at kjærsten deres hører på. Mitt råd er nok bare og oppføre seg som vanlig, kanskje sende han litt mindre meldinger, og spørre om dere snart skal møtes. Ta han med på kino eller lignede, men for all del ikke en romantisk klissete film, men en mer guttefilm. Så kan du jo se om han tar litt iniativ til kos under filmen. Om han gjør det har du ingenting å bekymre deg over. Betyr ikke at du har noe å bekymre deg over, om han ikke gjør det å altså. Et siste tips! Ikke bli sur for noen filleting nå i de neste ukene. Ikke vær sjalu, og ikke bestem over han. Lykke til. Du får oppdatere oss så fort det skjer noe mer
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #16 Skrevet 15. august 2014 Vel, det er nok bare jeg som analyserer og tenker for mye. Han ba meg ut på kino, så får bare se hvordan han forholder seg til meg da, eventuelt forklare hvordan jeg føler det uten å legge skylden på han fordi det er jo ikke hans sin skyld i det hele tatt får ta en dag om gangen, takk for råd - TS Anonymous poster hash: 7de06...c06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå