Gå til innhold

Gratulerer ex.affære med dagen, 17.mai og slikt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og jeg har tre barn sammen og da vi ble sammen for en del år siden skaffet jeg meg oversikt over hans ex'er.

En av de, like før han traff meg, var en ex"venninne" av ham; en lengre affære men ikke et ordentlig forhold.

Hun gjør suksess og jobber hardt, menn synes nok hun er sexy og mystisk men jeg synes ikke hun er noen Vogue-pike akkurat. Ikke fin nok etter min smak, men så er jeg kvinne.

Spørsmålet:

Synes dere det er helt naturlig at han sender denne kvinnen sms på 17.mai "gratulerer med dagen, vi må ta en lunch en dag for å snakke om nye jobben din" og på bursdagen henne "gratulerer så mye med dagen! Vil du ta en lunch på...en av dagene?"

Jeg reagerer på det, i og med at de er ex elskere. Forholdet vårt er nede i en Diwn nå.

Hva tenker andre, overreageres det her?

Anonymous poster hash: 786cb...eb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gratulerer mine tidligere med dagen, med markerte dager ol. hvis det faller seg naturlig. Noen av dem har jeg halvveis kontakt med og snakker med som alle andre, altså vanlig folkeskikk. Noen av de andre har jeg ikke kontakt med og snakker heller ikke med.

Anonymous poster hash: 604a5...3af
  • Liker 5
Gjest brutal_mann
Skrevet

Ser ikke poenget med å ha kontakt med ekser som en ikke har barn sammen med.

• Liker 6
Skrevet

"Gratulerer med dagen" <- OK.

"Gratulerer med dagen, og vi må treffes snart." <- Ikke OK.

• Liker 13
Skrevet

Å gratulere med 17 mai faller ikke meg naturlig men jeg sender gratulasjon på bursdagen til eksen min, ser ikke noe problem med det.

Gjest Chloe87
Skrevet

Kanskje jeg er sær, men jeg ser virkelig ikke vitsen med å sende slike meldinger med mindre man har barn med vedkommende?

Skrevet

Jeg hadde ikke likt dette her hadde jeg vært i den situasjonen... Jeg sender min ex bursdagsmelding, men det er over facebook og det er forde jeg blir minnet på det, men går ikke å husker datoen for å sende en sms. Og på 17.mai...??? why? :klo: Hvis han fortsatt synes hun er sexy og mystisk så tenner han vel på henne enda. Det er leit for deg, men jo lengre du venter med å snakke med han jo verre blir det.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

MissStiles, mod

Skrevet

Dem var venner, ble så elskere, og nå er dem tilbake på venner igjen? Kanskje 17.mai-hilsen er vanlig i den vennegjengen, evnt noe dem to har en tradisjon på? Møtes dem til disse lunchene, eller er det bare et på-heng på meldingen?

Skrevet

Å gratulere med 17. mai er da ikke naturlig hvis man ikke har kontakt med folk til daglig etter tilfeldig møter dem på 17.mai. Sende sms blir bare rart.

Det verste er jo at han ber henne ut.

Anonymous poster hash: 3bedd...091
Skrevet

Jeg hadde ikke syntes det var greit.

Hvorfor har han et behov for å treffe henne?

Min mann har flere ekser, og flere han har "holdt på med" tidligere. Det er kun noen ytterst få jeg hadde syntes det var greit om han traff, og det er fordi jeg også kjenner dem og vet at alt er in the past.. Og han måtte selvsagt vært åpen med meg om kontakten med dem! Men forstår likevel ikke behovet.. En eks er en eks av en grunn.. (Selvsagt annerledes om man har barn sammen.)

Men jeg må spørre, hvordan vet du om disse meldingene?

Anonymous poster hash: e1c0c...497

Skrevet

Om dere har tre barn sammen, er sjansene store for at han er litt lei og derfor søker etter litt spenning. Sier ikke at han ønsker å være utro. Lunsj med en flott dame kan være nok.

Anonymous poster hash: 8d5b8...fcf

• Liker 1
Skrevet

Tror faktisk du har et poeng her...

Om dere har tre barn sammen, er sjansene store for at han er litt lei og derfor søker etter litt spenning. Sier ikke at han ønsker å være utro. Lunsj med en flott dame kan være nok.

Anonymous poster hash: e1c0c...497

Skrevet

Forstår-men denne damen er single.

Skrevet

Da betyr det at han synes det er helt greit at gamle ex affærer vil møte hans samboer for kaffe eller lunch også da?

Tok det opp med ham: "hva synes du om at gamle flammer vil snakkes over en lunch" og han bare " ikke mas nå TS det der en annen gang" mens han som alltid satt foran TV om kvelden for nyheter.

Skrevet

Da betyr det at han synes det er helt greit at gamle ex affærer vil møte hans samboer for kaffe eller lunch også da?

Tok det opp med ham: "hva synes du om at gamle flammer vil snakkes over en lunch" og han bare " ikke mas nå TS det der en annen gang" mens han som alltid satt foran TV om kvelden for nyheter.

Kanskje ta det opp et annet tidspunkt enn under nyhetene?

Skrevet

Kanskje ta det opp et annet tidspunkt enn under nyhetene?

Nei, hvorfor det. Norske nyheter = "himler suste forbi bak et tre".

Skrevet

Konfronterte ham med "lunchinvitasjoner til tidligere affærer", så svarte han at det er snakk om arbeidslunch.

Sa jeg visste om at de har hatt et forhold og at jeg ikke spiser "arbeidslunch" med menn jeg har hatt sex med.

Så sa han bare "det er ikke slik" og "du forstår ikke" etc.

Ærlig talt, jeg synes ikke det er ok med arbeidslunch med tidligere sex'er:-(

Skrevet

Han signerte forøvrig sms'ne (17.mai og nå nylig hennes bursdag) med "varm hilsen x"

Hvis dette kun dreide seg om arbeidsrelatert lunch så signerer en vel ikke med "varm hilsen"?

Skrevet

Han signerte forøvrig sms'ne (17.mai og nå nylig hennes bursdag) med "varm hilsen x"

Hvis dette kun dreide seg om arbeidsrelatert lunch så signerer en vel ikke med "varm hilsen"?

De jobber i samme bransje? Er det en bransje med mye lunsjer?

Han er helt sikkert litt på flørtern. Men det betyr jo ikke at han vil være fysisk utro. Hvor går grensen din her, TS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...