Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å dater verdens kjekkeste type. Jeg har barn og han er en typisk fyr som har en drøss med venner og finner bestandig på mye å reiser mye. Begge er i 30 årene.

Han har sakt Før en stund siden ham ikke er interessert i forhold, men vi har så og si daglig kontakt og vi oppfører oss som kjærester når vi er sammen. Virker som han er veldig betatt av meg.

Han skygger heller ikke banen når eksen min har tatt kontakt med han og sakt han skal ligge unna meg. Han sier han tåler noen salg fra han og lar seg ikke skremme.

Kjenner jeg begynner og få følelser for han, men samtidig fornøyd med det vi har. Hva ville dere gjort? Tatt en dag av gangen eller sport om han er interessert?

Anonymous poster hash: 98e91...5a7

Videoannonse
Annonse
Gjest krokodillen
Skrevet

Hva du burde gjøre: spør

Hva jeg ville gjort: ikke spurt. Men det er fordi jeg er en feig faen

Skrevet

Han virker tydelig interessert syns jeg. Fortsett å treffe ham. Kos deg med situasjonen. Ikke sikkert han vil binde seg ennå, men helt klart at han er betatt av deg. Han hadde ikke oppført seg som en kjæreste hvis han ikke var interessert.

Skrevet

Det høres ut som om han også begynner å falle for deg - men gi det tid og ikke rush inn i noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...