AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Jeg har en relativt nær, mannlig venn. Vi er begge i begynnelsen av trettiåra. Bor i en middels stor by i Norge. For noen uker siden var jeg på besøk hos ham fredag kveld. Bare vi to. Vi har aldri snakket om at vi er noe annet enn venner. Men da jeg kom, dempet han belysningen, spilte romantisk musikk og tente telys. Og serverte rødvin. Jeg ble litt overrasket, men latet som ingenting. Han prøvde seg ikke på noe. Jeg lurer på: ville en som ønsker å bare være venner, ordnet i stand en slik kveld? Jeg er forresten i et forhold selv, det vet han. Anonymous poster hash: 4d2e9...5df
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Hørtes for mye fra en fyr som bare er en venn, uansett om man er i forhold eller ikke... 2
Gjest rådyr Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Eksen min kunne fint gjort det. Han pleier å gjøre det når han er alene også. 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Eksen min kunne fint gjort det. Han pleier å gjøre det når han er alene også. Han er drikker ikke noe sørlig til vanlig. Men ja, jeg er veldig åpen for at han ikke mente noe med det. Kanskje han bare ville lage det hyggelig. Jeg har likevel ikke nevnt det for min kjæreste. Tror han ville likte dårlig, og jeg ville kanskje blitt litt brydd.Anonymous poster hash: e894d...b68
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Hørtes for mye fra en fyr som bare er en venn, uansett om man er i forhold eller ikke... Jeg også synes egentlig det. Og det hadde jo vært sjarmerende om han var interessert. Men jeg lurer litt på om han kanskje ikke vet helt hvordan man er rundt kvinner. Og at han ikke skjønner at settingen han skapte var litt 'feil'. Vi er gode venner vi to, men han har ingen andre kvinnelige venner enn meg. Anonymous poster hash: e894d...b68
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Hva er "romantisk" musikk? Kunne fint funnet på noe tilsvarende som mann nesten med hvem som helst. Rolig musikk passer fint til maten og dempet belysning og telys er jo på ingen måte noe som bare passer en romantisk setting. Bare en hyggelig middag med tilhørende stemning. Anonymous poster hash: cd5f6...66f 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Når jeg så overskriften tenkte jeg tilbake 2 år. Tok opp igjen et gammelt, fjernt vennskap da det viste seg at vi begge hadde flyttet til samme by. Etter noen "dater" ute på by`n inviterte jeg henne hjem på middag. Jeg disket opp en flott biffmiddag med vin og greier, pyntet meg tilogmed. Hun kom i joggebukse, slafset i seg middagen som en annen mann og tilbragte resten av kvelden i en meget avslappet positur på sofaen. Vi var visst bare venner, noe jeg ikke hadde helt skjønt... Straffen ble at jeg brukte den neste måneden på å sjarmere, når hun omsider ville ha meg som kjæreste takket jeg for gode knull og ba henne dra Anonymous poster hash: 2dd3d...282 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Når jeg så overskriften tenkte jeg tilbake 2 år. Tok opp igjen et gammelt, fjernt vennskap da det viste seg at vi begge hadde flyttet til samme by. Etter noen "dater" ute på by`n inviterte jeg henne hjem på middag. Jeg disket opp en flott biffmiddag med vin og greier, pyntet meg tilogmed. Hun kom i joggebukse, slafset i seg middagen som en annen mann og tilbragte resten av kvelden i en meget avslappet positur på sofaen. Vi var visst bare venner, noe jeg ikke hadde helt skjønt... Straffen ble at jeg brukte den neste måneden på å sjarmere, når hun omsider ville ha meg som kjæreste takket jeg for gode knull og ba henne dra Anonymous poster hash: 2dd3d...282 Herregud for en drittsekk du erAnonymous poster hash: 26d67...52a 25
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #9 Skrevet 13. august 2014 En venn av meg disket opp på samme måte. Han er homo :-)Anonymous poster hash: 9efb2...70b 6
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #10 Skrevet 13. august 2014 Jeg har en relativt nær, mannlig venn. Vi er begge i begynnelsen av trettiåra. Bor i en middels stor by i Norge. For noen uker siden var jeg på besøk hos ham fredag kveld. Bare vi to. Vi har aldri snakket om at vi er noe annet enn venner. Men da jeg kom, dempet han belysningen, spilte romantisk musikk og tente telys. Og serverte rødvin. Jeg ble litt overrasket, men latet som ingenting. Han prøvde seg ikke på noe. Jeg lurer på: ville en som ønsker å bare være venner, ordnet i stand en slik kveld? Jeg er forresten i et forhold selv, det vet han.Anonymous poster hash: 4d2e9...5df Ville han gjort det samme mot en mannlig venn? Anonymous poster hash: d733a...882
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #11 Skrevet 13. august 2014 Synes det er ille at man ikke kan gjøre noe sånt uten at det skal analyseres ihjel. Anonymous poster hash: c267a...892 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #12 Skrevet 13. august 2014 Det kan jeg finne på å gjøre med alle som kommer på besøk, og jeg er gift. Tenker ikke noe på det, skal jeg ha flombelysning og servere brus og kaffe? (ja, de får jo det om de vil ha altså). Prøvde han seg ikke var det sannsynligvis ikke noe mer bak det. Anonymous poster hash: d8c68...ac2 6
snoopypia Skrevet 13. august 2014 #13 Skrevet 13. august 2014 Når jeg så overskriften tenkte jeg tilbake 2 år. Tok opp igjen et gammelt, fjernt vennskap da det viste seg at vi begge hadde flyttet til samme by. Etter noen "dater" ute på by`n inviterte jeg henne hjem på middag. Jeg disket opp en flott biffmiddag med vin og greier, pyntet meg tilogmed. Hun kom i joggebukse, slafset i seg middagen som en annen mann og tilbragte resten av kvelden i en meget avslappet positur på sofaen. Vi var visst bare venner, noe jeg ikke hadde helt skjønt... Straffen ble at jeg brukte den neste måneden på å sjarmere, når hun omsider ville ha meg som kjæreste takket jeg for gode knull og ba henne dra Anonymous poster hash: 2dd3d...282 Jeg håper du tuller! Skikkelig guffent gjort! 3
Molte Skrevet 13. august 2014 #14 Skrevet 13. august 2014 Når jeg så overskriften tenkte jeg tilbake 2 år. Tok opp igjen et gammelt, fjernt vennskap da det viste seg at vi begge hadde flyttet til samme by. Etter noen "dater" ute på by`n inviterte jeg henne hjem på middag. Jeg disket opp en flott biffmiddag med vin og greier, pyntet meg tilogmed. Hun kom i joggebukse, slafset i seg middagen som en annen mann og tilbragte resten av kvelden i en meget avslappet positur på sofaen. Vi var visst bare venner, noe jeg ikke hadde helt skjønt... Straffen ble at jeg brukte den neste måneden på å sjarmere, når hun omsider ville ha meg som kjæreste takket jeg for gode knull og ba henne dra Anonymous poster hash: 2dd3d...282 At hun kom slentrende i joggebuske, slafset i seg maten (trur ikke helt bokstavlig på det) og hadde en avslappet positur på sofaen tyder jo på hun hadde et avslappet forhold til deg og kunne være seg selv. Så dumper du henne på det viset når hun viser interesse for å være mere en enn venn? Dritsekk! 9
Express Skrevet 13. august 2014 #15 Skrevet 13. august 2014 Jeg elsker stearinlys når det begynner å bli mørkt ute. Det er jo koselig. Musikk gir også god stemning. Og vin er godt. Jeg aner ikke hva det betyr, men jeg drikker ofte vin sammen med venner, i rom med dempet belysning og stearinlys. 2
Aryamili Skrevet 13. august 2014 #16 Skrevet 13. august 2014 Når jeg så overskriften tenkte jeg tilbake 2 år. Tok opp igjen et gammelt, fjernt vennskap da det viste seg at vi begge hadde flyttet til samme by. Etter noen "dater" ute på by`n inviterte jeg henne hjem på middag. Jeg disket opp en flott biffmiddag med vin og greier, pyntet meg tilogmed. Hun kom i joggebukse, slafset i seg middagen som en annen mann og tilbragte resten av kvelden i en meget avslappet positur på sofaen. Vi var visst bare venner, noe jeg ikke hadde helt skjønt... Straffen ble at jeg brukte den neste måneden på å sjarmere, når hun omsider ville ha meg som kjæreste takket jeg for gode knull og ba henne dra Anonymous poster hash: 2dd3d...282 Wow, det var litt unødvendig å straffe henne sånn. Bitterheten tok overhånd? 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #17 Skrevet 13. august 2014 Skal innrømme det er suggestive, men det trenger ikke bety noe. Har to kompiser som begge elsker stearinlys og rødvin, og gjerne steller dette i stand selv når de er alene eller med manne-venner:P Anonymous poster hash: ec2d9...0ed
Aryamili Skrevet 13. august 2014 #18 Skrevet 13. august 2014 Jeg har en relativt nær, mannlig venn. Vi er begge i begynnelsen av trettiåra. Bor i en middels stor by i Norge. For noen uker siden var jeg på besøk hos ham fredag kveld. Bare vi to. Vi har aldri snakket om at vi er noe annet enn venner. Men da jeg kom, dempet han belysningen, spilte romantisk musikk og tente telys. Og serverte rødvin. Jeg ble litt overrasket, men latet som ingenting. Han prøvde seg ikke på noe. Jeg lurer på: ville en som ønsker å bare være venner, ordnet i stand en slik kveld? Jeg er forresten i et forhold selv, det vet han.Anonymous poster hash: 4d2e9...5df For å svare på det du spør om, så kan det godt hende han bare ville gjøre det ekstra fint og hyggelig. 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #19 Skrevet 14. august 2014 Ville han gjort det samme mot en mannlig venn?Anonymous poster hash: d733a...882 Det vet jeg han ikke ville gjort. Anonymous poster hash: e894d...b68
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #20 Skrevet 14. august 2014 For å svare på det du spør om, så kan det godt hende han bare ville gjøre det ekstra fint og hyggelig. Ja, jeg tror egentlig det. Synes likevel det ikke passer seg helt å sette stemningen slik ved besøk av en kvinne med kjæreste. Skjønner han ikke det?Anonymous poster hash: e894d...b68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå