FrixyGirl Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Flere som skal gifte seg i mai neste år? Hvor langt har dere kommet i planleggingen?
Tropic Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Jeg skal gifte meg i juli neste år! Har booket kirke og lokalet, kjolen er bestilt, gjesteliste og budsjett er ferdig!
FrixyGirl Skrevet 13. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2014 Nice 👍 Blir det, det store hvite eller? Her er det bryllup i mai. Kjole, kirke, lokal, gjesteliste og budsjett er ferdig. Invitasjonene er nesten ferdig. Syns det er greit å ha det ferdig tidligere for å heller la det ligge enn å glemme det å plutselig ha dårlig tid 😂
masekopp Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Vi skal gifte oss i begynnelsen av juni og har det meste som er mulig å ha klart klart 1
Tropic Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Gud, så deilig at jeg ikke er den eneste som nesten har alt klart!! Fotografen er også bestilt kom jeg på, og invitasjonen er "designet" ferdig, men ikke bestilt enda! Den blir stor hvit kjole ja! FrixyGirl: Din kjole på bildet eller?
Tropic Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 Vi skal gifte oss i begynnelsen av juni og har det meste som er mulig å ha klart klart Hva inkluderer dette av ting som ikke allerede er nevnt her? Ønsker å gjøre klart så mye som mulig. Skal snart begynne å fikse bordpynten, må bare bestemme meg for hva jeg skal ha!
masekopp Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Hva inkluderer dette av ting som ikke allerede er nevnt her? Ønsker å gjøre klart så mye som mulig. Skal snart begynne å fikse bordpynten, må bare bestemme meg for hva jeg skal ha! Bare skriver alt vi har gjort: - Bestilt lokale - Bestilt vielsessted - Bestilt vigsler - Bestemt/bestilt menyer - Kjøpt brudekjole og tilbehør - Kjøpt dress - Kjøpt gifteringer (var salg på Bjørklund.. Haha) - Har noe pynt vi skal bruke hjemme og har lagret alt vi skal kjøpe i nettbutikk (kommer til å bestille relativt snart da jeg har gavekort på den siden som utløper snart også) - Bestilt fotograf - Bestilt bil - Bestilt bryllupssuite - Sendt ut "save the date" - Laget bordkort, invitasjoner, infoskriv etc og lagt i konvolutter med navn - Laget program/tidsplan for dagen - Laget bordplassering - Laget pynte"kart" - Laget budsjett Kan være det er mer, men kommer ikke på nå. Jeg har bare sittet og putlet med sånne ting litt og litt når jeg likevel kjeder meg, så vi slipper mest mulig styr før bryllupet da jeg er mye syk og ofte i dårlig form.
Tropic Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 Bare skriver alt vi har gjort: - Bestilt lokale - Bestilt vielsessted - Bestilt vigsler - Bestemt/bestilt menyer - Kjøpt brudekjole og tilbehør - Kjøpt dress - Kjøpt gifteringer (var salg på Bjørklund.. Haha) - Har noe pynt vi skal bruke hjemme og har lagret alt vi skal kjøpe i nettbutikk (kommer til å bestille relativt snart da jeg har gavekort på den siden som utløper snart også) - Bestilt fotograf - Bestilt bil - Bestilt bryllupssuite - Sendt ut "save the date" - Laget bordkort, invitasjoner, infoskriv etc og lagt i konvolutter med navn - Laget program/tidsplan for dagen - Laget bordplassering - Laget pynte"kart" - Laget budsjett Kan være det er mer, men kommer ikke på nå. Jeg har bare sittet og putlet med sånne ting litt og litt når jeg likevel kjeder meg, så vi slipper mest mulig styr før bryllupet da jeg er mye syk og ofte i dårlig form. Wow, imponert!!
FrixyGirl Skrevet 14. august 2014 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2014 Bare skriver alt vi har gjort: - Bestilt lokale - Bestilt vielsessted - Bestilt vigsler - Bestemt/bestilt menyer - Kjøpt brudekjole og tilbehør - Kjøpt dress - Kjøpt gifteringer (var salg på Bjørklund.. Haha) - Har noe pynt vi skal bruke hjemme og har lagret alt vi skal kjøpe i nettbutikk (kommer til å bestille relativt snart da jeg har gavekort på den siden som utløper snart også) - Bestilt fotograf - Bestilt bil - Bestilt bryllupssuite - Sendt ut "save the date" - Laget bordkort, invitasjoner, infoskriv etc og lagt i konvolutter med navn - Laget program/tidsplan for dagen - Laget bordplassering - Laget pynte"kart" - Laget budsjett Kan være det er mer, men kommer ikke på nå. Jeg har bare sittet og putlet med sånne ting litt og litt når jeg likevel kjeder meg, så vi slipper mest mulig styr før bryllupet da jeg er mye syk og ofte i dårlig form. Bra jobba 😃 Vi har bryllupet i mai og er ferdig med - bordplan - budsjett - kirke - lokale - gjesteliste - invitasjoner - kjole - toastmaster - forlovere - meny/drikkeliste Tror det er det vi er ferdig med til nå. Selv om det er 9 mnd til føler jeg at jeg har dårlig tid 😝
Strandloppa Skrevet 15. august 2014 #10 Skrevet 15. august 2014 Jeg kan anbefale å kjøpe enten et bryllupsblad (men bare sjekk innholdsfortegnelsen først!) for der har de ofte sånne Bryllupsplanlegger notatsider med sjekklister, eller en planleggingsbok. Jeg har brukt et par blader og huskelistene der. Det som ikke er relevant for meg kan jeg jo bare stryke ut, og de har gjerne litt ekstra plass til å skrive ting som er spesielt for deg som de ikke har tatt med. Nå som vi bare har et par uker igjen er den superfin til å gå gjennom for å se over de småtingene som ikke har krysset av enda, og vi slipper å være redd for å glemme noe. Pluss at jeg synes det er hyggelig å ha i ettertid. Kanskje man en dag har barn/barnebarn man vil fortelle detaljer til, og sjansen er stor for å glemme mye Lykke til med planlegging!
FrixyGirl Skrevet 15. august 2014 Forfatter #11 Skrevet 15. august 2014 Jeg kan anbefale å kjøpe enten et bryllupsblad (men bare sjekk innholdsfortegnelsen først!) for der har de ofte sånne Bryllupsplanlegger notatsider med sjekklister, eller en planleggingsbok. Jeg har brukt et par blader og huskelistene der. Det som ikke er relevant for meg kan jeg jo bare stryke ut, og de har gjerne litt ekstra plass til å skrive ting som er spesielt for deg som de ikke har tatt med. Nå som vi bare har et par uker igjen er den superfin til å gå gjennom for å se over de småtingene som ikke har krysset av enda, og vi slipper å være redd for å glemme noe. Pluss at jeg synes det er hyggelig å ha i ettertid. Kanskje man en dag har barn/barnebarn man vil fortelle detaljer til, og sjansen er stor for å glemme mye Lykke til med planlegging! Hvor er letteste stedet å få tak i slike blader. Har sett i de butikkene jeg har rundt meg, også på narvesen etc. Men nada til nå. Noen tips? Fikk et blad på en brudemesse jeg var på i fjor men ikke funnet noe etter det
Tropic Skrevet 15. august 2014 #12 Skrevet 15. august 2014 Hvor er letteste stedet å få tak i slike blader. Har sett i de butikkene jeg har rundt meg, også på narvesen etc. Men nada til nå. Noen tips? Fikk et blad på en brudemesse jeg var på i fjor men ikke funnet noe etter det Jeg har kjøpt flere og det har vært på narvesen alle sammen, tror jeg
Tropic Skrevet 15. august 2014 #13 Skrevet 15. august 2014 Skal dere ha fribar? Kan dere ha med egen drikke eller kjøpe der? Vi har på resturant, så kan ikke ha med selv. Usikker på hva vi skal gjøre med alkohol etter kaffen
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #15 Skrevet 17. august 2014 Er det sånn at datoer for mai/juni/juli neste år allerede begynner å bli vanskelige å booke? Jeg planlegger ikke bryllup for øyeblikket, men går og venter på frieri og ønsker helst bryllup da neste sommer, men kanskje det er litt for optimistisk hvis frieriet ikke kommer før høsten? :SAnonymous poster hash: 68fa1...477
Karenina Skrevet 17. august 2014 #16 Skrevet 17. august 2014 (endret) Vi gifter oss 6. Mai 2015! Det meste er planlagt, noe gjenstår fremdeles, samt en del bookinger må finaliseres. Kjolen er på plass, mannen har dress, så vi klarer oss Endret 17. august 2014 av Karenina
masekopp Skrevet 17. august 2014 #17 Skrevet 17. august 2014 Er det sånn at datoer for mai/juni/juli neste år allerede begynner å bli vanskelige å booke? Jeg planlegger ikke bryllup for øyeblikket, men går og venter på frieri og ønsker helst bryllup da neste sommer, men kanskje det er litt for optimistisk hvis frieriet ikke kommer før høsten? :SAnonymous poster hash: 68fa1...477 Ca 50% var opptatt når vi ringte et år før.
FrixyGirl Skrevet 17. august 2014 Forfatter #18 Skrevet 17. august 2014 Er det sånn at datoer for mai/juni/juli neste år allerede begynner å bli vanskelige å booke? Jeg planlegger ikke bryllup for øyeblikket, men går og venter på frieri og ønsker helst bryllup da neste sommer, men kanskje det er litt for optimistisk hvis frieriet ikke kommer før høsten? :SAnonymous poster hash: 68fa1...477 Det kommer an på hvor du bor og hvor du skal gifte deg. Vi skal gifte oss 23.05 og det var eneste helgen som var ledig pga konfirmasjon etc. Så mai må man i alle fall være tidlig ute med. Vi bestemte oss for når vi skulle ha dato da vi var på ferie i år så vi bestilte 10 mnd før. Litt i seneste laget egentlig om su skal være sikret lokale/kirke/tinghus.
Strandloppa Skrevet 18. august 2014 #19 Skrevet 18. august 2014 Hvor er letteste stedet å få tak i slike blader. Har sett i de butikkene jeg har rundt meg, også på narvesen etc. Men nada til nå. Noen tips? Fikk et blad på en brudemesse jeg var på i fjor men ikke funnet noe etter det Hei! Det er på Narvesen, og dagligvarebutikker osv. Men det som er litt rart - er at de er ikke i hyllene midt på sommeren. Jeg tror de har sånn to opplag i løpet av året, så det kommer ny levering i butikkene i Aug/Sep. I mellomtiden kan du bestille det. Jeg bestilte DItt Bryllup på nettsiden deres, men da tror jeg faktisk jeg betalte porto i tillegg. Men iom at vi skal snart skal gifte oss så kunne jeg ikke vente, så da ble det sånn. Uansett veldig nyttig å ha hvertfall : )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå