AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Hvilken er den beste skrekkfilmen du har sett? Anonymous poster hash: ef401...103
Fraggzy Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 (endret) Mirrors er ganske skummel (særlig når du er ung/lettskremt). Vil anbefale den sterkt. Den filmen med daniel redcliff i hoverollen er også veldig bra EDIT: the woman in black Endret 13. august 2014 av Fraggzy
Illusen Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 The Orphanage. Skummel og vakker på en gang...
Cerulean Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Liker trick r treat, the orphan, you're next, the woman in black
Gjest Swag Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 "Dead Silence" er en av de beste skrekkfilmene jeg har sett. Ellers så synes jeg den japanske versonen av "One Missed Call" er skummel, mest pga ringetonen haha.
stinatina Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Den beste jeg har sett er The Conjuring tror jeg! Jeg har brukt hele sommeren på grøssere så tenkte jeg kunne dele litt av de beste filmene jeg har sett. Sånn at min ekstreme mørkeredsel nå ikke har vært helt forgjeves - sinister - the amityville horror - the devil inside Jeg likte også veldig godt alle paranormal activity filmene og Mama. Insidious var også litt ekkel. Filmen som Daniell Radcliff var med i heter The women in black. Den er også verdt å se;) 1
Ella1 Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 The Orphanage. Skummel og vakker på en gang... Enig En av mine favoritter Men Woman in black er også bra.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #10 Skrevet 13. august 2014 The Thing, den originale fra 1982. They, Wes Craven (skrekkfilmenes mester) Nightmare on Elm Street, også Wes Craven Nightmare on Elm Street 3 Nightmare on Elm Street 6, ikke så bra som de andre, men mye bedre enn de i mellom Nightmare on Elm Street 7, fantastisk Anonymous poster hash: 27dcf...47a
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #11 Skrevet 13. august 2014 (PS. klikk på den blå teksten, det er linker til youtube-trailere av filmene) Anonymous poster hash: 27dcf...47a
Gjest BabyBlue Skrevet 13. august 2014 #12 Skrevet 13. august 2014 (endret) Dead Silence er bra, ja. Silent Hill (den første selvsagt) er en av mine favoritter. Den andre er også OK, men skuespillerne trekker ned. War of the Worlds liker jeg veldig godt, selv om mange mener den er ganske dårlig. Men nå er aliens noe av det skumleste jeg vet om da Murderdukker på en solid andreplass som freaky shit. Paranormal Activity filmene er ganske skremmende, men da må det bli den første og den andre. Resten er litt sånn oppbrukt. Den siste var tragisk dårlig. Rosemary's Baby er en klassiker, det er også den originale Omen. Ikke sånn moderne jumpscare, men mer krypende og ekkel. Går kaldt nedover ryggen min når jeg ser begge. The Strangers eller hva den nå heter, med Liv Tyler. Basert på ekte hendelser. House of Wax. Paris Hilton er med (doh!), men selve konseptet er faktisk ganske bra. The Black Woman eller Woman in Black (?) - har kun sett remaken, men den var spooky. The Others med Nicole Kidman. Martyrs (fransk) må sies å være den verste jeg har sett. Jeg leste en omtale av den i et blad, og da den ble vist på Cannes filmfestival var det folk som gråt og kastet opp. Selvsagt måtte jeg se den, og den blir aldri tam uansett hvor mange ganger jeg ser den. Helt jævlig, direkte jævlig, men om du vil ha arr på hjernen i noen dager er den et bra valg. HER er forresten en egen tråd med anbefalinger, om du ikke har sett den til nå Endret 13. august 2014 av BabyBlue
Gjest BabyBlue Skrevet 13. august 2014 #13 Skrevet 13. august 2014 Dumplings er forresten også bra! Asiatisk skrekk er ofte noe av det bedre, og denne er intet unntak. Den var originalt en kortfilm som en del av three extremes (Saam gaang yi). Den er en skrekkfilm med 3 forskjellige ekstreme kortfilmer etter hverandre, men den ene kortfilmen ble utgitt som en forlenget versjon i seg selv litt etter under navnet Dumplings. Ganske twisted, og for all del ikke spis mens du ser den.
Gjest Keikolina Skrevet 15. august 2014 #15 Skrevet 15. august 2014 Hostel 1 og 2 og den nyeste Hannibal filmen (tror den er 3-4 år)
Gjest Runforit Skrevet 15. august 2014 #16 Skrevet 15. august 2014 Shutter(den asiatiske) Rinne(asiatisk) The Ring 1 og 2 The Grudge The Eye(den asiatiske) The Conjuring The Colony Insidious 1 og 2 Drag me to Hell Mama The Cabin in the Woods 1408 The Descent 1 og 2 The Possession
Razer85 Skrevet 15. august 2014 #17 Skrevet 15. august 2014 The Grugde Hostel The Conjuring 1408 Drag me to hell The Purge: Anarchy
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #18 Skrevet 15. august 2014 The Others The Innocents The Woman in Black (1989) Anonymous poster hash: 33c10...882
Gjest Pink.Pearls Skrevet 15. august 2014 #19 Skrevet 15. august 2014 - Hostel filmene (mer ekle enn skumle) - Wolf creek (basert på sann historie) - EDEN LAKE!! (denne er sykt creepy) - Darkness (også veldig skummel) - Silent Hill (nr 1) - The Decent 1 & 2 (veldig bra og skummel) Og jeg har sett omtrent alt som finnes av skrekkfilmer
Bomullstrusa Skrevet 17. august 2014 #20 Skrevet 17. august 2014 The Grudge. Tror jeg fikk varige mén av den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå