AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Er blitt en god stund siden jeg lå med henne, men sliter fortsatt mye med å glemme henne og akseptere at hun ikke vill ta det noe videre? Anonymous poster hash: 1ea09...a55
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Har ikke noen erfaringer med ONS. Men har forstått at man ikke bør ha noe som helt forventinger. Anonymous poster hash: 24374...8f9
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 det var fælt. Anonymous poster hash: b9b4e...79c
94happy Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Tror mange bare er ute etter å få seg noe - og dermed egentlig gir blanke F'en i hva den andre ønsker.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Er blitt en god stund siden jeg lå med henne, men sliter fortsatt mye med å glemme henne og akseptere at hun ikke vill ta det noe videre? Anonymous poster hash: 1ea09...a55 Det er derfor det heter ONE night stand. 2
Gjest krokodillen Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Det er derfor det heter ONE night stand.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Jeg tror nesten vi er to typer mennesker som har hatt ONS: 1. Vi som, hvis vi nyter sexen og synes at personen er kjempefin - selv om vi ikke kjenner vedkommende personlig - har lyst å møtes igjen. 2. De som, selv om de virker som de nyter sexen og synes personen er kjempefin, bare glemmer det hele og går videre etterpå. Jeg har bare lyst å møte de i gruppe 1. Men sånn for å ikke risikere å møte på gruppe 2, så har jeg sluttet helt med ONS (har ikke hatt så mange ONS før heller da). TS, jeg svarte ikke på ditt spørsmål. Men sannheten er vel at jeg ikke klarte å takle det på noen bra måte når min ONS ikke ville møtes igjen. Ble ganske lei meg, og det varte en stund. Jeg tror nok man føler seg ekstra mislykket når man blir avvist etter ONS, fordi den andre personen ser på deg nesten som en bruk-kast-gjenstand. Det er vanskelig å ikke føle seg veldig lite verd når en du liker ser på deg på den måten. Anonymous poster hash: 12bcb...64c
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Jeg tror nesten vi er to typer mennesker som har hatt ONS: 1. Vi som, hvis vi nyter sexen og synes at personen er kjempefin - selv om vi ikke kjenner vedkommende personlig - har lyst å møtes igjen. 2. De som, selv om de virker som de nyter sexen og synes personen er kjempefin, bare glemmer det hele og går videre etterpå. Jeg har bare lyst å møte de i gruppe 1. Men sånn for å ikke risikere å møte på gruppe 2, så har jeg sluttet helt med ONS (har ikke hatt så mange ONS før heller da). TS, jeg svarte ikke på ditt spørsmål. Men sannheten er vel at jeg ikke klarte å takle det på noen bra måte når min ONS ikke ville møtes igjen. Ble ganske lei meg, og det varte en stund. Jeg tror nok man føler seg ekstra mislykket når man blir avvist etter ONS, fordi den andre personen ser på deg nesten som en bruk-kast-gjenstand. Det er vanskelig å ikke føle seg veldig lite verd når en du liker ser på deg på den måten. Anonymous poster hash: 12bcb...64c Hvor lang tid brukte du på å komme over det? Hater å ha det sånn. Desverre var nok denne jenta i kategori 2 Anonymous poster hash: 1ea09...a55
Gjest Leo Nardo Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 Jeg taklet det ved at jeg fortsatte å leve livet mitt. Særlig vanskelig var det heller ikke. Er ikke mitt problem at hun vant i lotto og kastet vekk vinnerbilletten. Tåpelige lille pike. Men, så er egentlig problemet mitt motsatt. De fleste lar meg ikke være i fred i ettertid. Hva skal jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #10 Skrevet 14. august 2014 Jeg taklet det ved at jeg fortsatte å leve livet mitt. Særlig vanskelig var det heller ikke. Er ikke mitt problem at hun vant i lotto og kastet vekk vinnerbilletten. Tåpelige lille pike. Men, så er egentlig problemet mitt motsatt. De fleste lar meg ikke være i fred i ettertid. Hva skal jeg gjøre? Fortell den rett ut at du ikke er interessert. Anonymous poster hash: b9b4e...79c 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #11 Skrevet 14. august 2014 Hvor lang tid brukte du på å komme over det? Hater å ha det sånn. Desverre var nok denne jenta i kategori 2 Anonymous poster hash: 1ea09...a55 Vel, jeg er vel egentlig ikke over det enda etter fire måneder, for jeg blir fortsatt lei meg. Jeg sørger ikke over at jeg ikke fikk han, men jeg føler meg mislykket fordi han hadde null interesse av meg og avviste meg på en kald måte. Så selvbildet mitt og troen på at menn kan like meg, er svak. Anonymous poster hash: 12bcb...64c
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #12 Skrevet 14. august 2014 Vel, jeg er vel egentlig ikke over det enda etter fire måneder, for jeg blir fortsatt lei meg. Jeg sørger ikke over at jeg ikke fikk han, men jeg føler meg mislykket fordi han hadde null interesse av meg og avviste meg på en kald måte. Så selvbildet mitt og troen på at menn kan like meg, er svak. Anonymous poster hash: 12bcb...64c Mente ikke plusse innlegget ditt, men det er akkuratt slik jeg føler det og. Anonymous poster hash: b9b4e...79c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå