Gjest Ethereal Skrevet 1. juli 2004 #1 Skrevet 1. juli 2004 Hva slags hårkur trenger jeg? Håret mitt er glatt, farget og stripet, og litt slitt i tuppene (men jeg planlegger å kjøpe Redken Anti Snap mot det problemet). All Soft er vel strengt tatt en fuktighetskur, mot tørt hår? Kan man også bruke den på glatte hårstrå, eller er den kun beregnet på grovere, brusete hårstrå? Akkurat nå bruker jeg Fudge Dynamite som er bra, men jeg liker ikke lukta
Miss-X Skrevet 1. juli 2004 #2 Skrevet 1. juli 2004 Joico-K Pak høres ut som en god hårkur for deg. Den inneholder mye proteiner, og er veldig god til farget/bleket hår. Kan brukes selv til fett hår. Jeg synes den gjør mye mer for håret enn Redken produktene jeg har prøvd. Den lukter ganske mye, minner meg mest om tyggegummi, selv om den står beskrevet som"tropisk". Jeg elsker lukten, men det er nok en smakssak..
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #3 Skrevet 1. juli 2004 Joico-K Pak høres ut som en god hårkur for deg. Den inneholder mye proteiner, og er veldig god til farget/bleket hår. Kan brukes selv til fett hår. Jeg synes den gjør mye mer for håret enn Redken produktene jeg har prøvd. Den lukter ganske mye, minner meg mest om tyggegummi, selv om den står beskrevet som"tropisk". Jeg elsker lukten, men det er nok en smakssak.. Hvor får man tak i den joico-k pac kuren? heter merket joico? aldri hørt om. prisen på denne a? hørtes fet ut
Miss-X Skrevet 1. juli 2004 #4 Skrevet 1. juli 2004 Du får kjøpt Joico hos endel frisører, men der er det ganske dyrt. Du kan kjøpe det rimligere hos www.lookfantastic.com
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #5 Skrevet 1. juli 2004 Du får kjøpt Joico hos endel frisører, men der er det ganske dyrt. Du kan kjøpe det rimligere hos www.lookfantastic.com bra priser der da. 8 dollar og sånn for sjampo :-)
Gjest Ethereal Skrevet 1. juli 2004 #6 Skrevet 1. juli 2004 Jeg klarer ikke lukten; lukter syntetisk banan. @Gjest: prisene er ikke i dollar, men i pund, så det er ikke fullt så billig som du trodde...
Gjest Evie Skrevet 2. juli 2004 #7 Skrevet 2. juli 2004 Du vet jo hvordan håret mitt ser ut. Jeg bruker All Soft Heavy Cream av og til; eneste hårkuren jeg bruker. Har tidligere brukt Wella SP sin, men den var ikke på langt nær så bra for håret mitt. Jeg vil tro at du ikke har noe å tape på å prøve All Soft-kuren, for håret blir ikke seende fett ut av den, uansett hvor tynt/fint håret er. (Kommer vel også litt an på mengden man klæsjer inn i håret)
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2004 #9 Skrevet 2. juli 2004 redken extreme fuel! kjempebra hårkur! Er det den samme som "Deep Fuel"? I små engangspakker? Isåfall er jeg enig i at den er svært bra!
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2004 #10 Skrevet 2. juli 2004 Er det den samme som "Deep Fuel"? I små engangspakker? Isåfall er jeg enig i at den er svært bra! joda, den er god den...men jeg vil nå si at All soft heavy cream er hakket bedre.... Clea
Gjest Ethereal Skrevet 2. juli 2004 #11 Skrevet 2. juli 2004 Hva slags hår har du, Clea? Er det tykt, tynt, glatt, farget osv? Tipper jeg kommer til å prøve All Soft kombinert med Anti-Snap, da må jeg være dekket!
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2004 #12 Skrevet 2. juli 2004 Hva slags hår har du, Clea? Er det tykt, tynt, glatt, farget osv? Tipper jeg kommer til å prøve All Soft kombinert med Anti-Snap, da må jeg være dekket! Jeg har tynt og krøllette hår, som er farget med glansvask. Det er kun all soft-kuren som gir nok fuktighet til håret mitt. Anti-snap, er det en slags leave-in balsam for å samle tuppene? Clea
Gjest Ethereal Skrevet 2. juli 2004 #13 Skrevet 2. juli 2004 Anti-Snap er proteinkur for slitt hår, som skal gjøre det sterkere og forhindre at det brekker så lett. Håret mitt er farget, og har en tendens til å splitte seg og knekke i tuppene. Jeg har foretatt litt "research" (se bl.a tråden min om Anti Snap fra i går), og funnet ut at de aller fleste er svært fornøyde med Anti Snap.
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2004 #14 Skrevet 2. juli 2004 Anti-Snap er proteinkur for slitt hår' date=' som skal gjøre det sterkere og forhindre at det brekker så lett. Håret mitt er farget, og har en tendens til å splitte seg og knekke i tuppene. Jeg har foretatt litt "research" (se bl.a tråden min om Anti Snap fra i går), og funnet ut at de aller fleste er svært fornøyde med Anti Snap.[/quote'] Leste akkurat gjennom Anti-snap tråden.. Tror jeg skal investere i en sånn jeg også...tuppene mine knekker alltid :-? Clea
Gjest Evie Skrevet 2. juli 2004 #15 Skrevet 2. juli 2004 Jeg har foretatt litt "research" (se bl.a tråden min om Anti Snap fra i går)' date=' og funnet ut at de aller fleste er svært fornøyde med Anti Snap.[/quote'] Jeg hentet min Anti Snap på posten i ettermiddag, skal prøve den i kveld etter dusj og hårvask. Skal si fra om jeg merker store forandringer på hårtuppene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå