AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Jeg søker etter en frisør i Oslo da jeg nettopp har flytta hit. Har sjekka litt priser, og blir helt satt ut av noen salonger.. 900 kr for en dameklipp? 2200 for bare striping? Det er jo sinnsykt. Om du har noen å anbefale som er litt rimeligere i pris er det flotters! Vurderer Hendrix Hair, men vet ikke om de er oppskrytt pga bloggerne? Anonymous poster hash: 3611c...817
*Emma* Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 (endret) Jeg er veldig fornøyd med min frisør. Hun heter Nina og driver salong PerfectHair Frogner. (Ligger rett bak slottet.) Det er ikke billig, men ikke mer enn jeg betaler her jeg bor heller. (Bor litt utenfor Oslo men turen inn dit er verdt det.) hun er kjempe flink! Sjekk henne på Facebook eller Instagram Hun tar fra 1600kr for fargedesign tror jeg det er. (Flere farger eller noe farge og litt striper- det er det jeg har gjort ihvetfall.) Da jeg både hadde fargedesign og klipp betalte jeg 2390kr tror jeg. (Har langt hår). Så det betyr vel da at dameklipp koster ca 7-800kr eller noe. Prislistene ligger på websiden hennes. (Her jeg bor har jeg måttet ut med over 1000kr bare for å ta etterveksten så sammenliknet med det syns jeg det er knallbra.) Endret 13. august 2014 av *Emma*
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Takk for tips, men i dyreste laget Anonymous poster hash: 3611c...817
*Emma* Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Det var synd. Det er mindre for bare en farge eller striper og sånt da, men det var kanskje klippen du syns var dyr? Mitt lange hår klipper ei vennine for meg så går jeg til Nina annenhver mnd ca. Da holder det å farge litt ettervekst en gang i mellom der selv så da blir ikke prisen så ille syns jeg
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Jersey hair på Frogner. Betalte 1500,- sist gang for klipp og striper Anonymous poster hash: 76cce...549
Christine1990 Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 (endret) Jeg vil og anbefale Perfect Hair, aldri fått så fin flyt i hårfargen før! Endret 12. september 2014 av Christine1990 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå