Thomasine Skrevet 1. juli 2004 #1 Skrevet 1. juli 2004 Jeg har i alle år kun sminket øynene. Dvs. jeg bruker bare svart mascara og hvis jeg skal ut har jeg i tillegg litt brun øyeskygge. Ikke veldig fantasifullt... :oops: :-? Nå nærmer det seg 1 år siden jeg sminket meg - da gikk jeg ut i permisjon... :-) Det jeg trenger er litt råd og vink. Finnes det en side hvor jeg kan lære å legge ansikts-sminke/øye-sminke?! Jeg er litt mørk, mørke øyne og mørkt hår.
Aelwyn Skrevet 2. juli 2004 #2 Skrevet 2. juli 2004 Hvis du går innom et parfymeri som har sminke også så kan du jo høre med de om en gratis konsultasjon om sminke? Vet estethique(?) her har et slikt tilbud ihvertfall. Da sminker de deg i de farvene de mener passer deg også.
Gjest Lilleulv Skrevet 2. juli 2004 #3 Skrevet 2. juli 2004 Jeg har i alle år kun sminket øynene. Dvs. jeg bruker bare svart mascara og hvis jeg skal ut har jeg i tillegg litt brun øyeskygge. Ikke veldig fantasifullt... :oops: :-? Nå nærmer det seg 1 år siden jeg sminket meg - da gikk jeg ut i permisjon... :-) Det jeg trenger er litt råd og vink. Finnes det en side hvor jeg kan lære å legge ansikts-sminke/øye-sminke?! Jeg er litt mørk, mørke øyne og mørkt hår. I blader er det jo alltid masse om dette inkl bilder. Spes DetNye og DetNye makeup&hår (eller hva det heter)
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2004 #4 Skrevet 2. juli 2004 Jeg anbefaler bobbi browns bok "Beauty evolution" eller Bibiano, Bernadine (for) / Schiff, Caroline (ill) / Aspen, Nina (ove) / The Body Shop (utg) Makeup Disse bøkene har mange bra hudpleie og sminketips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå