Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #1 Skrevet 1. juli 2004 Tenkte jeg skulle få meg to ulike operativsystem, et til viktige ting og et til mindre viktige ting. I den sammenheng lurte jeg på hvordan jeg skal gå frem for å gjøre dette. Bruker xp nå, men vil legge inn win 98. Er det bare å legg i 98'n eller er det noe annet jeg må gjøre for å få to ulike systemer på maskinen? takk for svar
jordbær Skrevet 1. juli 2004 #2 Skrevet 1. juli 2004 Du kan ha to OS... Men da trenger du et program som styrer dual boot. HVIS du hadde f.eks. lagt inn win98 først og så lagt inn XP, ville XP ha fikset dette selv. IOM at du gjør det omvendt, må du ordne dette selv.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. juli 2004 #3 Skrevet 1. juli 2004 Spørsmål nr 1: Hvorfor skal du ha 98 når du har XP? Dersom du skal skille mellom "viktig" bruk eller daglig bruk, kan du heller lage to brukerkontoer i XP.
Mrs. B Skrevet 2. juli 2004 #4 Skrevet 2. juli 2004 Spørsmål nr 1: Hvorfor skal du ha 98 når du har XP? Dersom du skal skille mellom "viktig" bruk eller daglig bruk, kan du heller lage to brukerkontoer i XP.
Linselus Skrevet 2. juli 2004 #5 Skrevet 2. juli 2004 Spørsmål nr 1: Hvorfor skal du ha 98 når du har XP? Dersom du skal skille mellom "viktig" bruk eller daglig bruk, kan du heller lage to brukerkontoer i XP. Enig:) (og iallfall når man tar med 98's enorme stabillitet i betraktningen )
jordbær Skrevet 2. juli 2004 #6 Skrevet 2. juli 2004 Kanskje hun kjører programmer som ikke XP støtter? Kan ev. anbefale VM-ware.
Gjest Dazed Skrevet 2. juli 2004 #7 Skrevet 2. juli 2004 Det lønner seg ikke og ha to system på maskinen. Du finner det samme i de to systemene alikevel. alt du har i win 98 er også i XP. kaller det unødvendig bruk av plass jeg men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå