AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Heihei! Leser ofte rundt på nettet at mange synes det er så forferdelig å være singel. Det er vel det en periode etter det skjer, men det er vel ikke slik resten av livet? Hva har dere opplevd av positive sider ved å være singel? Selv synes jeg det er fint at jeg skal bygge meg selv opp uten å føle behov for bekreftelse fra en fyr. Og så synes jeg det er mye lettere å ta sunne valg i forhold til kosthold og trening.Anonymous poster hash: 1dd75...0f4 1
Gjest Ung tøff mann Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Man slipper å få leiligheten fylt opp med feminine saker og ting 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Frihet som ble sagt over meg. Noen er forhold-mennesker, og vil være sammen med noen. Jeg liker å være singel, man har ingenting som holder deg fra å gjøre det du vil gjøre, ingen som forventer at du skal ringe, sende melding, møtes hele tiden og være sammen absolutt hele tiden. Kanskje jeg bare har vært sammen med klengete gutter, men jeg blir lei etterhvert og liker ikke at noen holder meg tilbake. Dessuten får man heller ikke dårlig samvittighet om man ser på en kjekk fyr man ser ute haha. You can do whatever you like. Anonymous poster hash: bbc6e...977 1
Pawn Hearts Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Man kan la oppvasken stå til neste dag. Eller uke. Eller måned. Eller år. https://www.youtube.com/watch?v=K6R9fY8lfGo
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Tja, du slipper å ha selskap, noen å prate med. Du trenger ikke kose og ha det hyggelig med å se en film og lage god mat. Du kan gå ut på byn med vennene dine som aldri drar på byn. Anonymous poster hash: 92d20...b1d 2
hjertesukka Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Friheten som innebærer å se hvilket som helst tvprogram eller film/høre musikk når det passer meg, spise hva jeg vil, når jeg vil, gå ut og komme hjem når det passer meg, and the list goes on...
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Synes det er viktig å prioritere alenekvalitetstid. Jobbe med selvtillit og reflektere over hva man ønsker i livet. Og selvfølgelig ikke bare i kjærlighetslivet, men også hvilke krav man stiller til seg selv. Man skal stå sterkt alene, og man skal våge å stå alene. Til slutt blir det en fryd. Veldig mange av mine venninner har sagt at tiden de var singel var den beste de noensinne har hatt. Anonymous poster hash: 1dd75...0f4 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #9 Skrevet 13. august 2014 Tja, du slipper å ha selskap, noen å prate med. Du trenger ikke kose og ha det hyggelig med å se en film og lage god mat. Du kan gå ut på byn med vennene dine som aldri drar på byn. Anonymous poster hash: 92d20...b1d Å gode gud.. Kan man ikke ha venner til å se film og ha en givende tid sammen med? Har det flott med venner, vin, god musikk og god mat. Anonymous poster hash: 1dd75...0f4 3
Gjest Linaria Skrevet 13. august 2014 #10 Skrevet 13. august 2014 Vel, etter at jeg ble singel har jeg bare nytt friheten. Frihet til å kunne bo hvor jeg vil (han ville ALDRI bo i Oslo, jeg flytta til Oslo to uker etter bruddet), frihet til å kunne reise når jeg vil (bestilte reise for å besøke gode venner som han ikke ville la meg besøke i utlandet), frihet til å kunne bruke tid og penger på ting som JEG liker å gjøre og frihet til å kunne flørte med hvem jeg vil
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #11 Skrevet 13. august 2014 Friheten til å leve mitt liv, og ikke evinnelig inngå kompromisser (dvs gjøre det dama ønsker for husfredens skyld). De små gledene fra alt fra når man står opp til når man legger seg, hva man ser på av serier og filmer, hvem man ønsker å henge med på fritiden, når man henger med de, hvor lenge jeg kan gå tur i skogen uten at noen blir sure fordi jeg enten overtalte de til å komme med, eller var for lenge borte (nei, lang tur er ikke 45 minutter i sneglefart!!!), trene når jeg ønsker etc etc etc. I tillegg slippe evinnelig mas om å finne meg jobb, fordi at jobben min ikke er "familievennlig nok" (seriøst, vi er to voksne mennesker, barn skal ikke inn i huset, overlev at jeg jobber turnus). Selskapet klarer jeg meg uten, jeg kan snakke med hunden min, byen flyr jeg ikke på og det er ingen som skravler i stykker aller filmene jeg vil se på. Etter de siste datene/forholdene så har jeg erfart at mange er en person i starten, og en helt annen person etter en liten tid. Kanskje jeg som har vært uheldig med de jeg har truffet på da... Så skal jeg ut av singeltilværelsen igjen, så skal det være sammen med en dame som vil leve mitt liv. Dvs at vi har såpass mye like verdier, holdninger, interesser og aktiviteter at vi får et felles liv uten å inngå en haug med kompromisser til en hver tid. Jeg trenger litt mer felles å gjøre med dama enn bare sex... Men så er det forskjell på å være lykkelig singel og trives med det, enn bare bitter og sur fordi man ikke har funnet seg kjæreste enda. Anonymous poster hash: c23ee...fb0 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #12 Skrevet 13. august 2014 Hund er faktisk fantastisk å ha som singel, mye selskap og beste turkompis. Ellers vil jeg si at en av fordelene er å dyrke gode vennskap. Jeg ble rimelig usosial av å ha kjæreste, så nå er det veldig fint å møte de gode gamle igjen og både ta igjen tapt tid og si unnskyld for fravær. Venner og familie skal jeg alltid fra nå av huske at definitivt det er de som er viktigst, og ikke en kjæreste.Anonymous poster hash: 1dd75...0f4
Thorn Skrevet 13. august 2014 #13 Skrevet 13. august 2014 Det er utrolig deilig å bare ha meg selv å ta hensyn til, det må jeg innrømme. Og når jeg hører om drama og hjertesorg i forhold av venner (og på KG ), kjenner jeg at det er ganske godt å slippe unna det også...
Gjest krokodillen Skrevet 13. august 2014 #14 Skrevet 13. august 2014 Tja, du slipper å ha selskap, noen å prate med. Du trenger ikke kose og ha det hyggelig med å se en film og lage god mat. Du kan gå ut på byn med vennene dine som aldri drar på byn. Anonymous poster hash: 92d20...b1d For et fattig liv du må ha
SmartA Skrevet 13. august 2014 #15 Skrevet 13. august 2014 Ah, det er en LANG liste! Men mine klare favoritter er: - Får ha senga mi i fred. Ingen som drar i dyna, snorker eller ligger urolig. - Regjerer i mitt eget hus. Møkka jeg vasker bort er kun min egen (og ungenes), og jeg innreder akkurat som jeg vil. - Slipper å irritere meg over at ingen andre gjør husarbeid - Styrer min egen økonomi 100%. Det som er til overs etter at regningene er betalt er MINE penger. - Kan dyrke egentid, trening og andre interesser uten å bry meg om at han synes det er kjedelig når jeg tilbringer kvelden med nesa i en god bok 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #16 Skrevet 14. august 2014 Synes faktisk at det er digg å våkne alene med stillhet rundt meg. Friheten ved å ikke ha samboer og må koordinere alt med en annen person er veldig befriende. Jeg gjør hva jeg vil iløpet av dagenAnonymous poster hash: 1dd75...0f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå