AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Har et nært familiemedlem jeg nesten ikke orker være rundt lenger, blir uvell og nervøs..rett og slett fordi jeg alltid blir hakket på, på en måte.. Mye sånt spydig som sikkert på en måte er ment som tull, men blir lei meg.. Mener ikke sånt "uskyldig tull" men kommentarer på måten jeg er på,utseende osv. Føler meg så lei av det, tenker mye på det og begynt å unngå personen litt. Hva synes dere keg bør gjøre? Dette går så innpå meg...spessielt når personen er i nær familie og vi sees nesten hver dag.Anonymous poster hash: 8162d...188
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Må også legge til at jeg er litt tilbakeholden og gjør ikke så mye ut av meg. Så tar mest i mot, og sier ikke så mye tilbake...Anonymous poster hash: 8162d...188
Gjest Teta Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Ta det opp med vedkommende. Det er ikke sikkert han/hun er klar over hva disse kommentarene gjør med deg. Et nært familiemedlem ville nok oppleve det som trist dersom du ikke lenger orker å være nær vedkommende. Vær ærlig.
Mrs Smith Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Må også legge til at jeg er litt tilbakeholden og gjør ikke så mye ut av meg. Så tar mest i mot, og sier ikke så mye tilbake...Anonymous poster hash: 8162d...188 Er derfor personen hakker på deg, fordi hn kan. 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Ta det opp med vedkommende. Det er ikke sikkert han/hun er klar over hva disse kommentarene gjør med deg. Et nært familiemedlem ville nok oppleve det som trist dersom du ikke lenger orker å være nær vedkommende. Vær ærlig. Jeg sa i fra en gang, og snakket ikke men personen på flere dager, ble bra en stund, men nå er det like ille igjen.Anonymous poster hash: 8162d...188
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Gi beskjed. Si at du blir lei deg av kommentarene, og si at det må ta slutt, nå. Anonymous poster hash: 5f051...d04
Teethgrinding Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Si det ut akkurat sånn som det er. "Du gjør meg vondt når du hakker på meg konstant. Forstår du hva du gjør"? 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #9 Skrevet 13. august 2014 Du tar igjen så hatten passer. Ikke sånn at det kommer tydelig fram at du er sint, mer bare sånn "se det ja.. det var en ehhh.. spesiell frisyre.." eller "wow! Modig av deg å gå med såå trange bukser! De fleste ville hatt komplekser for det" Også må du bare lære deg å drite i det vedkommende sier. -og hvis du kjenner det begynner å koke over får du bare ut litt aggresjon på vedkommende Payback time!!Anonymous poster hash: 4e517...cf8
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #10 Skrevet 13. august 2014 Tror du er litt som meg, eller hvordan jeg var før. Men som andre sier, sett deg ned å snakk med vedkommende på en rolig og seriøs måte. Hadde en venninne som alltid skulle få fram hvor dum jeg var, hele tiden. Møtte hun nye eller andre venner av meg skulle hun komme med ting som "Ja, Hun er jo ikke kjent som den skarpeste kniven i skuffen". Brukte jeg "store" ord, så måtte hun absolutt henge seg opp i det og si ting som "Har du lært deg et nytt ord?!" Det ble faktisk så ille at jeg i en periode gikk rundt og faktisk trodde at jeg var dum haha. Anonymous poster hash: 148bd...7d7
Gjest brutal_mann Skrevet 13. august 2014 #11 Skrevet 13. august 2014 Kutt kontakten så mye som mulig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå