ElenaMichelle Skrevet 13. august 2014 #1 Del Skrevet 13. august 2014 Tenkte å lage fiskekaker, men med hvilket tilbehør? Hva bruker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 13. august 2014 #2 Del Skrevet 13. august 2014 Kokt eller stekt potet, stekt løk, raspet eller kokte gulerøtter, remulade. F.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. august 2014 #3 Del Skrevet 13. august 2014 Makaroni og brun saus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #4 Del Skrevet 13. august 2014 Mitt absolutte favoritt-tilbehør til hjemmelagde fiskekaker er faktisk kålrabistappe/rotmos. Med kokte poteter i tillegg, og smeltet smør med hakket dill eller gressløk. Ekstra godt nå på sensommeren med ny norsk kålrabi og norske nypoteter. Gjerne en sitronbåt også på tallerkenen til å skvise over fiskekakene. Ellers kan et annet alternativ være ovnsbakte miksede grønnsaker og aïoli. Anonymous poster hash: 36a20...9a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. august 2014 #5 Del Skrevet 13. august 2014 Makaroni og sweet chili-saus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 13. august 2014 #6 Del Skrevet 13. august 2014 Kålstuing, råkostsalat, sprøstekt løk og potet er godt til fiskekaker synes jeg, og litt remulade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #7 Del Skrevet 13. august 2014 Fiskekaker og spagetti, med grønne friske erter og godt smør! Anonymous poster hash: 7e4d2...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 13. august 2014 #8 Del Skrevet 13. august 2014 Kokte poteter, kokte gulrøtter, makaroni, stekt løk og smeltet smør hjemme hos pappa. Hjemme hos oss foretrekker jeg salat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #9 Del Skrevet 13. august 2014 Kokte poteter, kokt eller raspet gulrot, stekt løk og brun saus. Kan evt byttet gulrot mot råkostsalat og brokkoli. Rødbeter kan være godt til innimellom. Anonymous poster hash: 9533a...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rådyr Skrevet 13. august 2014 #10 Del Skrevet 13. august 2014 Ratatouille og hjemmelaget potetstappe. Eller tomatsaus og potetstappe om jeg er litt lat. Råkost og poteter synes jeg blir litt tørt til, og passer bedre til fiskeboller i karrisaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #11 Del Skrevet 14. august 2014 Brunsaus, ertepure, tyttebær, guløtter og potet. Den gammeldagse varianten.<br /><br /><br />Fiskekaker kjøpt på butikken synes jeg smaker lite fisk og mest salt. De som er ordentlig laget passer fint med det meste, også sammen med wokede grønnsaker. Anonymous poster hash: 6e678...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #12 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg er aller mest glad i fiskeburger, altså en fiskekake i hamburgerbrød med litt frisk salat og remulade eller dressing. Anonymous poster hash: fd114...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblesaft Skrevet 14. august 2014 #13 Del Skrevet 14. august 2014 Raspet gulrot med en blanding av eddik, vann og litt sukker over. Utrolig godt til sånt faktisk! I tillegg til ris/potet da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 14. august 2014 #14 Del Skrevet 14. august 2014 Poteter, kokte gulerøtter og erter + brun saus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 14. august 2014 #15 Del Skrevet 14. august 2014 Raspet gulrot og remulade og poteter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 14. august 2014 #16 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg er ikke så glad i det tradisjonelle tilbehøret så lager gjerne en tzatziki eller rømmedressing, salat eller stekte grønnsaker og ovnsstekte poteter. Hvis man har litt større fiskekaker eller fiskekarbonader/burgere så kan man lage fiskeburger. Veldig godt det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 14. august 2014 #17 Del Skrevet 14. august 2014 Kokte poteter og gulerøtter. Rømme og smeltet smør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 14. august 2014 #18 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg har ulike tilbehør jeg bruker å ha vedsiden av fiskekaker: (Bruker ikke alt bestandig, men dette er ofte det jeg bruker å variere på) - Kokte poteter/Stekte poteter - Raspet gulrot med enten sitron eller edikk og litt sukker på. - Tyttebær - Brunsaus - Makaroni - Makaronistuing - Isbergsalat med rømme og litt sukker Kjenner jeg ble litt sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crohnie Skrevet 14. august 2014 #19 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Fiskekaker (med brun saus eller smeltet smør), kokte poteter og kokt gulrot, evt også kokt brokkoli, selleri-stenger og blomkål. + en klatt tyttebærsyltetøy. Endret 14. august 2014 av Crohnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 14. august 2014 #20 Del Skrevet 14. august 2014 Potetstappe og bacon, eller som burgere i speltrundstykke (Hatting) med løk, tomater, agurk o.l og tzatziki. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå