Gjest Missfixit Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Vet det er blitt diskutert før, men husker ikke hvilken nettside som ble mest anbefalt. Blivakker, Blush etc. er de ok? Ser Blush har salg nå, men er usikker på om de selger bra produkter.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 feelunique.com Der er det billigere enn i norge, selger bra og ekte produkter, og hvis du kjøper over tollgrensen på 200 kr, så får du refundert det hvis du sender mail:) Veldig bra service og leveringstiden er ikke så verst. Anonymous poster hash: e75bb...6c9
Contempt Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Mener MD formulations ikke skal selges i Europa mer, så det kan lønne seg å hamstre inn det som er nå. Håper noen retter meg hvis jeg tar feil i dette. Angående hvor du skal bestille fra, så tror jeg begge de nevnte sidene er relativt trygge (hvis det er mulig, ville jeg heller bestilt fra feelunique, som AB foreslår). Jeg har fortsatt til gode å oppleve dårlige eller falske produkter fra blivakker, men har hørt om andre som har opplevd dette. Blush vet jeg ikke noe om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå