Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2004 #1 Skrevet 1. juli 2004 Fekk så lyst å lese litt dikt ikveld, nokon som har gode linkar?
Gjest GreenSky Skrevet 1. juli 2004 #2 Skrevet 1. juli 2004 Ja, Dagbladet har en egen dikt-side. Tror den ligger inne på "kultur".
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2004 #3 Skrevet 1. juli 2004 Den har eg kikka litt på. Vil lese litt "kjente" dikt også..
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2004 #4 Skrevet 1. juli 2004 Gjerne morsomme dikt! Eller absurde. Slike Ragnar Hovland-dikt!
Suzy Skrevet 2. juli 2004 #6 Skrevet 2. juli 2004 Så ikke denne før nå, men her er en lenke til en av de beste dikterne jeg vet: Anne Sexton
bluebird Skrevet 3. juli 2004 #7 Skrevet 3. juli 2004 Vil lese litt "kjente" dikt også.. Få kjente norske dikt på nett pga. copyright.
Catzy Skrevet 3. juli 2004 #8 Skrevet 3. juli 2004 Her er link til alle dikt av Dorothy Parker, amerikansk dikter, novelleforfatter, kritiker og manusskribent, og innehaver av en giftig tunge og penn... Liker dette veldig godt: Symptom Recital. Eller prøv å finne dikt av Haldis Moren Vesaas. Dette er en av mine favoritter: Ferdaminne frå sommaren 1985. (Damen må ha vært noen og 70 år da hun skrev dette. ) Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå